Nikolaj K 98 Skrevet 6. November, 2022 Jeg ved godt, at der er vanvittig mange gode anmeldelser af legendariske June fra Ahornsgade. De handler stort set alle om hendes økoblow og analkundskaber. Men jeg kunne godt tænke mig at høre jer om I har oplevet, at hun kysser? Evt. tungekys? Det er nemlig en vigtig ting for mig, og jeg synes ikke at det fremgår af hverken hendes profil eller jeres mange dejlige anmeldelser. Kan I hjælpe en broder? Jeg kunne rigtig godt tænke mig at besøge hende.http://damernefordig.com/#june Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest amatør Skrevet 6. November, 2022 Hun kyssede mig. Mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 6. November, 2022 Det kan jeg love dig for. Da jeg besøgte hende i fredags var det en omgang slavetøs hvor en af legene var at jeg måtte slikke hendes mund imens hun var helt passiv. Det blev dog også til en del mere almindelige tungekys. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
saxon 113 Skrevet 6. November, 2022 Spørgsmålet er mere om du kan stoppe hende :-) jeg blevet snavet i gulvet stort set inden jeg var inden for døren. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikolaj K 98 Skrevet 6. November, 2022 Stærkt. Det lyder som om, hun virkelig er værd at besøge Har en fantasi om at blive snavet i gulvet, mens hun har munden fuld af sperm - og eftersom hun tager ladningen i munden, lyder det næsten som en god mulighed Det lyder som om, at jeg skal afsted snart 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 203 Skrevet 6. November, 2022 Nikolaj K skrev, for 21 minutter siden: Stærkt. Det lyder som om, hun virkelig er værd at besøge Har en fantasi om at blive snavet i gulvet, mens hun har munden fuld af sperm - og eftersom hun tager ladningen i munden, lyder det næsten som en god mulighed Det lyder som om, at jeg skal afsted snart kom afsted og lad os høre mere bagefter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
saxon 113 Skrevet 6. November, 2022 Nikolaj K skrev, 1 time siden: Stærkt. Det lyder som om, hun virkelig er værd at besøge Har en fantasi om at blive snavet i gulvet, mens hun har munden fuld af sperm - og eftersom hun tager ladningen i munden, lyder det næsten som en god mulighed Det lyder som om, at jeg skal afsted snart Hun var helt med på cumkys da jeg var der. desværre passer hendes vagter dårligt med hvornår jeg har mulighed men når det passer igen skal jeg helt sikkert forbi igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg