Hop til indhold
Gusse

Silke Vejle

Recommended Posts

Hej

Har lige oprettet mig som bruger, derfor behøver denne anmeldelse ikke være fake!!!

Man kan læse den som man vil, men er man til små piger og frække røve/øjne så er det pigen man skal prøve!

Havde en time dernede Idag fra 18-19.. Og skal snart prøve igen..

Vil sparer jer for hvordan jeg som en konge ordnede hende.. :-)..

Gentagelse fare er 100%..

Behandle hende venligst pænt:-)

God aften

Del dette indlæg


Link til indlæg

velkommen til ;) hvad med et link...

Hej

Hun annoncere på AL..

Super sutter!!:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gusse starter med at gå i forsvarsposition i sin anmeldelse og Silke222 har tilfældigt også tilføjet samme dag..

tilfælde, kan godt ske..

men har vi ikke hørt om en lærke som laver noget dårligt service i Vejle ??

nu kan jeg se at Lærke og Silke er to slanke piger i vejleområdet og træffes altid på den anden er på vagt

deres tekst er i hverfald ens

https://annoncelight.dk/annonce/84998/laerke-i-vejle

https://annoncelight.dk/annonce/84983/fraek-pige-paa-22

ellers har du mulighed for at møde to dejlig pige uafhængigt af hinanden :=

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej BD godt set...

men nu tager hun kun kunder hun kender i forvejen kan jeg læse...

men jeg undre mig også over starten på anmeldelse...

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er utroligt at jeg ikke kan få gode anmeldelser uden at de skal nedgøres bagefter :-)

Lærke/Silke er den samme person. Jeg har været nødt til at skifte navn, eftersom nogle brugere herinde har været urimelige overfor mig og udgivet mig for at være noget jeg ikke er. Jeg advarede om et bordel som gav dummebøder og havde urimelige vilkår, men også dér blev jeg haglet ned og desuden fik jeg besøg på min private adresse med den meddelelse at jeg skulle passe på.. Jeg har ikke turde at bruge navnet Lærke og navnet er jo efterhånden ødelagt, da nogle enten er misundelige på mig, eller keder sig gevaldigt.

I nat forsøgte jeg mig dog alligevel med "Lærke" da jeg trods alt har haft mange gode oplevelser med "hende" og måske kunne være så heldig at møde tidligere gæster.

Fik næsten ingen henvendelser, formentlig pga den kritik jeg er blevet mødt med herinde.

Vil i, der har så travlt med at dømme mig, ikke booke en tid med mig før i udtaler jer, eller holde jeres, ja undskyld, latterlige teorier for jer selv.

Mvh Lærke/Silke. :-) (X-pigen)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Nu kræver det nok ikke den lange uddannelse at regne ud at de to annoncer tyder på at det kunne være den samme pige..

Jeg er egentlig ikke ude på at være i forsvarsposition:-)

Det er såmænd bare en anbefaling, af andre dejlige piger som jeg kan anbefale er lille Julia og Sandra fra privat diskret..

Mine tre favoritter..

Bortset fra det så synes jeg standarden i Østjylland er blevet katastrofal ringe..

Men vil ikke fremhæve de dårlige oplevelser, det kunne jo være at pigerne ikke havde kemi med mig og derfor synes jeg ikke det er fair at nævne deres navne..

Det kan jo være de har bedre kemi med jer og giver jeg er dejlig oplevelse..

Men silke, lille Julia og Sandra er sgu en god oplevelse..

God dag..:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Har lige oprettet mig som bruger, derfor behøver denne anmeldelse ikke være fake!!!

Et eller andet sted har jeg rigtigt ondt af nye anmeldere herinde. Man har altid en stor risiko for at få hældt en spand lort i hovedet......Tonen overfor nye folk har ændret sig en del til det værre i de 18 måneder jeg har fulgt forummet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej silke :) trist at høre om dit bøvl men jeg gad godt lege lidt med dig :P må jeg se lidt billeder af dig?

kys og kram :P

Anders ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

ja det er træls at folk ikke kan ligge en anmeldelse, men man ser desværre flere og flere anmeldelser af folk som ligger en anmeldelse som roser en så forsvinder de...

og så hopper nogle på de piger, vi lige set det sket...

men nu jeg forvirret, du skriver du tager kun kunder, som har besøgt dig før?

så kan andre jo ikke besøge dig..

og andre som har fået dårlige anmeldelser, har ikke haft behov for at skifte navn...

de piger som skifter navn gør det nogle gange for at slippe for dårlige anmeldelser..

samt andre piger som har fået mindre gode anmeldelser har ikke skifte navn

prøvemanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

ja det er træls at folk ikke kan ligge en anmeldelse, men man ser desværre flere og flere anmeldelser af folk som ligger en anmeldelse som roser en så forsvinder de...

og så hopper nogle på de piger, vi lige set det sket...

men nu jeg forvirret, du skriver du tager kun kunder, som har besøgt dig før?

så kan andre jo ikke besøge dig..

og andre som har fået dårlige anmeldelser, har ikke haft behov for at skifte navn...

de piger som skifter navn gør det nogle gange for at slippe for dårlige anmeldelser..

samt andre piger som har fået mindre gode anmeldelser har ikke skifte navn

prøvemanden.

Hvor skriver jeg at jeg kun modtager kunder, som har besøgt mig før? :-) For det er bestemt ikke tilfældet. Alle er velkomne hos mig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Silke

Du skrev, at du kun besvarede mails fra nogle, du kendte i forvejen. Der er så åbenbart nogle af brugerne her, der ikke er i stand til at læse en tekst færdig - og forstå den.

Lidt kritik af din nye annonce: Du gemmer telefonnummeret nede i teksten. Det ville nok være smart at have det stående lidt tydeligere.

Desværre kommer jeg nok ikke og besøger dig, da jeg bor alt for langt fra Vejle :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor skriver jeg at jeg kun modtager kunder, som har besøgt mig før? :-) For det er bestemt ikke tilfældet. Alle er velkomne hos mig :-)

Her viewtopic.php?f=7&t=9944#p60167 skriver du selv at du kun besvarer henvendelser fra gæster der har besøgt dig før.

Venligst

Del dette indlæg


Link til indlæg

BD er åbenbart en af dem, der har svært ved at læse og forstå teksten...

Nu har jeg så ikke bedt dig om at lave en psykologisk profil af mig, det vil jeg meget gerne have mig frabedt og hvad du formoder er mig fuldkommen ligegyldigt.

Dette bedes du venligst fremadrettet have i tankerne når du kommenterer mine skriverier. Og ja da jeg henvender mig pr. mail, så er det relevant for mig da telefonopkald heller ikke besvares når jeg ringer.

Venligst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg så ikke bedt dig om at lave en psykologisk profil af mig, det vil jeg meget gerne have mig frabedt og hvad du formoder er mig fuldkommen ligegyldigt.

Dette bedes du venligst fremadrettet have i tankerne når du kommenterer mine skriverier. Og ja da jeg henvender mig pr. mail, så er det relevant for mig da telefonopkald heller ikke besvares når jeg ringer.

Venligst

Ok BD - nu har jeg så rigtig god samvittighed mht. det med psyk. profil - sådan en hverken har jeg lavet eller kan lave på dig. Til gengæld har jeg rigtig god forstand på sproglig perception.

Jeg lover dig, at jeg ikke fremover vil kommentere det ift. dig. Jeg håber den gode tone hermed er genoprettet, og tråden kan fortsætte med det, den egentlig handler om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

jamen så glad for at warmgun kan læse og fortælle os andre dødelige hvad der står i annoncerne...

jeg bukker og takker da mine begrænset færdigheder ikke gør at jeg forstår..

besvare kun beskeder fra nogle jeg kender....

prøvemanden...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Skulle vi ikke give håndslag på, at de afsporende mundhuggerier stopper nu, og fokus vendes mod den små dejlighed?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er lidt synd at en anmeldelse (eller hvad man nu skal/vil kalde det), skal ødelægges af nogle personers interne stridigheder.

Hvad hun tidligere har bedrevet ved jeg ikke, men jeg ved at jeg kan stå inde for alt hvad jeg har skrevet om denne dejlige pige.

Dellepude

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er rigtigt at jeg kun besvarer nye henvendelser pr telefon da jeg har for mange fakers i email-indbakken, men har man først mødt mig så vil jeg hellere end gerne besvare mails :-) Jeg kan og vil ikke stille alle tilfreds og der findes mange andre kvinder derude som gladeligt besvarer email. :-)

Anmeldensen er for mit vedkommende ikke ødelagt for jeg ved hvem jeg er og hvad jeg står for og vores oplevelser sammen bliver ikke ringere af at nogle har misforstået og fejlvurderet mig :-) Jeg giver meget til velgørenhed og jeg ELSKER sex og spændingen det giver mig at møde nye mennesker velvidende om hvad man skal foretage sig (ellers var jeg nok ikke kommet i en swingerclub;-) ) Jeg er som sagt ikke, som nogle formentlig forestiller sig og jeg håber at jeg fremover kan nyde godt af de fantastiske roser jeg får herinde og tager med åbne arme imod konstruktiv kritik, hvis såfremt der er hold i det :-*

Knus og god weekend til allesammen! :-*

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er rigtigt at jeg kun besvarer nye henvendelser pr telefon da jeg har for mange fakers i email-indbakken, men har man først mødt mig så vil jeg hellere end gerne besvare mails :-) Jeg kan og vil ikke stille alle tilfreds og der findes mange andre kvinder derude som gladeligt besvarer email. :-)

Anmeldensen er for mit vedkommende ikke ødelagt for jeg ved hvem jeg er og hvad jeg står for og vores oplevelser sammen bliver ikke ringere af at nogle har misforstået og fejlvurderet mig :-) Jeg giver meget til velgørenhed og jeg ELSKER sex og spændingen det giver mig at møde nye mennesker velvidende om hvad man skal foretage sig (ellers var jeg nok ikke kommet i en swingerclub;-) ) Jeg er som sagt ikke, som nogle formentlig forestiller sig og jeg håber at jeg fremover kan nyde godt af de fantastiske roser jeg får herinde og tager med åbne arme imod konstruktiv kritik, hvis såfremt der er hold i det :-*

Knus og god weekend til allesammen! :-*

Jeg syns du tar det flot, når man tænker på de trælse kommenatarer du har fået i denne streng :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jep. Sku vi så ik lie give hende lidt plads at røre sig på- wha??

Jeg syns du tar det flot, når man tænker på de trælse kommenatarer du har fået i denne streng :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...