jp 191994 Skrevet 10. November, 2022 https://annoncelight.dk/showad/356272 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 10. November, 2022 Har tilmeldt mig Hun ser skøn ud! Har fået ok til at kopierer AL Go dag JP 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 152 Skrevet 10. November, 2022 Er selv for langt væk til at deltage men håber der kommer en beretning fra angementet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 203 Skrevet 11. November, 2022 jp skrev, den 10.11.2022 at 13:16: Har tilmeldt mig Hun ser skøn ud! Har fået ok til at kopierer AL Go dag JP har du fået et svar tilbage fra hende jeg har også tilmeldt mig men ikke hørt noget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 11. November, 2022 jan j skrev, for 4 timer siden: har du fået et svar tilbage fra hende jeg har også tilmeldt mig men ikke hørt noget Du skal skrive til email adressen [email protected] 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 203 Skrevet 15. November, 2022 jp skrev, den 11.11.2022 at 18:26: Du skal skrive til email adressen [email protected] hun ser dejlig ud men er bange for det er svindel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
moden Angel 12 Skrevet 15. November, 2022 kære Jan J. jeg forstår du er lidt usikker på om det er reelt. for det første, så sender du en mail og 8 minutter efter skriver du i dette forum, at du ikke har fået svar. jeg kan desværre ikke være på min mail hele tiden, men svarer altid så hurtigt jeg har mulighed for det. Så skriver du, at du tror det er svindel. jeg skriver og tilbyder, at du kan ringe og tale med mig, så du ved jeg eksisterer og ikke er en mand som du er bange for... og så melder du fra. Så synes egentlig det er super ærgerligt, at du sår tvivl om min eksistens og ærlighed pga. din egen usikkerhed. jeg er fuldstændig reel og som skrevet. ville jeg gerne tale med dig hvis du havde tvivl. kærligt Lotte 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 203 Skrevet 16. November, 2022 moden Angel skrev, for 15 timer siden: kære Jan J. jeg forstår du er lidt usikker på om det er reelt. for det første, så sender du en mail og 8 minutter efter skriver du i dette forum, at du ikke har fået svar. jeg kan desværre ikke være på min mail hele tiden, men svarer altid så hurtigt jeg har mulighed for det. Så skriver du, at du tror det er svindel. jeg skriver og tilbyder, at du kan ringe og tale med mig, så du ved jeg eksisterer og ikke er en mand som du er bange for... og så melder du fra. Så synes egentlig det er super ærgerligt, at du sår tvivl om min eksistens og ærlighed pga. din egen usikkerhed. jeg er fuldstændig reel og som skrevet. ville jeg gerne tale med dig hvis du havde tvivl. kærligt Lotte hej lotte du har jeg var er usikker men hvis nogle af deltagerne bekræfter at det var ægte deltager jeg gerne hvis du gør det igen og giver dig en stor undskyldning knus jan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nettoboy 58 Skrevet 16. November, 2022 Hej angel. Hvor mange er max deltagere Mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 152 Skrevet 16. November, 2022 Nettoboy skrev, for 57 minutter siden: Hej angel. Hvor mange er max deltagere Mvh Bange for du kommer forsent GB var i dag 13 til 15 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 16. November, 2022 Hej EG kan vi ikke få en beretning fra en deltager Tak Go dag 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 203 Skrevet 17. November, 2022 er der nogle der vil bekræfte at det fandt sted 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamselv63 4 Skrevet 17. November, 2022 Eventet blev afholdt og ja jeg var selv deltager. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 203 Skrevet 17. November, 2022 hamselv63 skrev, for 6 minutter siden: Eventet blev afholdt og ja jeg var selv deltager. hvormange var i jeg meldte fra da jeg var usikker på om det var ægte men hun så dejlig ud på fotos Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gravedigger66669 6 Skrevet 17. November, 2022 Gb´et blev afholdt som skrevet i annoncen vi var 5 aktive deltagere og en tilskuer .Lotte er en super fræk kvinde .jeg deltager ihvertfald igen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 203 Skrevet 18. November, 2022 Gravedigger66669 skrev, for 17 timer siden: Gb´et blev afholdt som skrevet i annoncen vi var 5 aktive deltagere og en tilskuer .Lotte er en super fræk kvinde .jeg deltager ihvertfald igen ja så må jeg give lotte en stor undskyldning og håbe at der bliver en næste gang hvor jeg må være med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg