Hop til indhold
elwis

Petite Mila in Vejle C

Recommended Posts

Jeg fik lige lyst til en lille omgang hygge. Og mit valg i dag blev Mila.  Hun er pt i Vejle til på søndag. ( og så tager hun hjem indtil dec) 

Hvis man er til en lille sød pige fra Polen. Så er hun et godt valg. Og hendes billeder passer meget godt.  Dog med lidt mindre bryster.  ( men de perfekte ungpige bryster til mig)  service og oplevelse var som det skulle være.  Desværre kan jeg ikke nå forbi igen. Inden hun er taget hjem. 

Det er i en lejlighed og der er masser af p pladser i området. 

De var to piger der. Ved ikke helt hvem den anden er.  Men hun så sød ud. Dog syntes jeg at kunne forstå at hun kun giver massage. 

Men er du til en omgang sex med en lille nips. Så er dette et godt valg. 

https://annoncelight.dk/showad/349420

Del dette indlæg

Link til indlæg
elwis skrev, for 1 time siden:

Jeg fik lige lyst til en lille omgang hygge. Og mit valg i dag blev Mila.  Hun er pt i Vejle til på søndag. ( og så tager hun hjem indtil dec) 

Hvis man er til en lille sød pige fra Polen. Så er hun et godt valg. Og hendes billeder passer meget godt.  Dog med lidt mindre bryster.  ( men de perfekte ungpige bryster til mig)  service og oplevelse var som det skulle være.  Desværre kan jeg ikke nå forbi igen. Inden hun er taget hjem. 

Det er i en lejlighed og der er masser af p pladser i området. 

De var to piger der. Ved ikke helt hvem den anden er.  Men hun så sød ud. Dog syntes jeg at kunne forstå at hun kun giver massage. 

Men er du til en omgang sex med en lille nips. Så er dette et godt valg. 

https://annoncelight.dk/showad/349420

Enig- Hun er virkelig en stjerne- meget intense oplevelser med hende!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...