Hop til indhold
Jernsvinet

Pattaya back to normal

Recommended Posts

mikkel15 skrev, for 11 timer siden:

Gid det var BATH, men det er sgu DKK :wacko:. Jeg synes, det er helt vildt, at du har kunnet finde noget til den pris.

Men som jeg skrev tidligere, så kan jeg bare godt li at bo lidt lækkertog iøvrigt ikke røre en finger ud over at tørre mig selv bagi og så´n :D.

Det er såmænd ikke så svært - her er stadig masser af tomme condos, så det er bare at søge via Airbnb eller henvende sig til en agent og få dem til at søge - det har jeg gjort tidligere, men synes bare det blev mere besværligt, fik færre udbud med en mellemhandler og jeg kunne ikke, som via Airbnb lægge en anmeldelse af forløbet/lejligheden.

Mht. at tørre sig selv i røven, så har jeg selv medbragt en bum-gun, da jeg er lidt træt af dem thai-erne normalt bruger med grebet bagtil - men så behøver du slet ikke toilet-papir (her er ikke engang en toiletrulle-holder) og jeg medbringer istedet et par vaskeklude.

Fremfor at bo dyrt, så vil jeg hellere gå lidt op mht. damer og antallet af dem, måske spise på lidt dyrere restauranter - men jeg synes nu det er hyggeligt at besøge de lokale, lidt intermistiske steder, hvor mutter står i køkkenet og kan tilberede maden hurtigere end tjeneren på en fin spiserestaurant kan komme med menukortet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bamboo igen igen

Tror jeg kunne lave en tråd alene om dette sted - havde flere gange kikket langt efter en bestemt dame, som jeg syntes så lidt dyr og stilig ud og og som lignede en model med flot frisure - men hun var næsten altid optaget af andre mænd eller jeg var selv ved at få steg på gaflen - men hun havde flere gange smilet til mig og vist sit flotte brede tandpasta smil - alligevel manglede jeg lidt mod, men så en aften sad hun helt alene og så tog jeg chancen og gik over og spurgte om jeg måtte stå ved hendes "disk" - og det viste sig at hun var skide sød og nem at snakke med - og da hun spurgte om jeg ville "take her tonight?" - sagde jeg straks: 100 - og hvad jeg ville give? - her ved jeg af erfaring at alt med 1000, 1500, det kan man som regel godt glemme, hvis man ikke vil have stemningen ødelagt - 2000, så er der sjældent videre diskussion og damen ved man er alvorlig - OK, hun ville så gerne have en drink/øl mere, inden vi gik, men det var også tidligt på aftenen og her har de happy hour, indtil kl. 22 med nedsatte  priser og øl til kun 80 bath.

På vejen hjem til condo, ville hun gerne forbi seven/7/11 og købe lidt suppe og nogle servietter - selvfølgelig på min regning, men ikke noget der løb op. Desværre viste det sig at hun ikke var helt så interessant at knalde med som hun så ud og hun ville bagefter gerne sove - og om morgenen blev, der heller ikke til nogen 2. omgang, inden jeg kørte hende hjem.

Et par dage efter var hun igen på Bamboo, hvor hun igen sad alene og smilede til mig, så jeg gik over og hilste på hende, men da hun igen spurgte om jeg ville tage hende med hjem - måtte jeg desværre takke nej - dels havde jeg lige knaldet hele eftermiddagen med cassieren fra en bar, jeg længe havde forsøgt at få i kassen og hun havde været så vild i varmen at kondomet sprang - så jernet var allerede lidt anløbent og dels havde jeg en aftale med en rigtig sød og smuk 55 årig dame - og som sagt: var hun altså heller ikke den mest interessante at sexe med. Nå, men så lod hun mig forstå at hun skulle passe sin forretning og der var også andre galaner i farvandet - men jeg fik da lige lov at give hende en drink og fik hendes LINE, så vi kunne lave en aftale en anden gang.

Nu gik jeg så lidt væk fra damen og næsten helt op til scenen med det larmende og hårdslående orkester, der umuliggjorde at man kunne snakke face to face til damerne, men nærmest måtte råbe ind i ørerne på dem. Fik så en besked fra min aftale næste dag

om at hun "boede på Bamboo" - dvs. hun var også på Bamboo og jeg måtte så finde hende og var lige ved at gå forbi, men hvordan kan man gå forbi en pige med et så sødt smil. Jeg håbede bare ikke hun havde set mig sammen med den anden, ligesom en 3. pige, jeg også har knaldet et par gange netop havde gjort. Det virkede heldigvis ikke til det vi og hendes veninder hyggede os lidt, inden jeg godt kunne se at jeg nok ikke kom udenom at tage hende med hjem allerede denne aften og det gik sådan set også udmærket, selvom hun stadig var noget for snæver til mig.

Dagen efter tog vi lidt på rundtur og besøgte:

https://www.getyourguide.com/-l5156/?cmp=ga&cq_src=google_ads&cq_cmp=6657312898&cq_con=82787305647&cq_term=sanctuary of truth&cq_med=&cq_plac=&cq_net=g&cq_pos=&cq_plt=gp&campaign_id=6657312898&adgroup_id=82787305647&target_id=aud-905885567882%3Akwd-346427829515&loc_physical_ms=9073376&match_type=e&ad_id=586250444537&keyword=sanctuary of truth&ad_position=&feed_item_id=&placement=&device=c&partner_id=CD951

Tidligere kunne man ellers købe billeter lidt billigere On-line, men nu var det 500 bath begge steder - og så kan man ligeså godt undlade at fedte med det og det tager også meget kortere tid ved billetlugen.

Damer skal huske en lang nederdel (ellers må man leje/købe en) pga. Budda ikke kan tåle at se dameknæ, selvom der i templet er talvise udskårne træfigurer, der både viser nøgne bryster og bare ben - men de kan åbenbart ikke vække Buddas lyster - til gengæld kunne man se at på flere figurer med bare bryster, var de helt blankslidte af mange gramsende, svedige hænder. Guiderne var lidt emsige og en som var meget emsig med at få folk til at stille sig på række og skælde dem ud igennem sin mikron med forstærker i bæltet, havde jeg i første omgang blot tænkt, havde en mærkelig stemme - men da vi kom tilbage oplevede jeg hende uden mikronforstærkning - og hun havde stadig samme mærkelige gennemtrængende stemme - ja, hun behøvede da slet ikke den mikronfon - og det var selvfølgelig, hvis i ikke har gættet det - en ladyboy.

Min veninde var lidt ked af vi skulle skilles og tilbød nu at vi godt kunne være sammen igen senere samme aften - og jeg behøvede ikke betale hende noget - andet end jeg selvfølgelig regnede med at betale, når vi gik ud at spise og drikke noget sammen - men trænge helt op i hende - det må vist blive en anden gang - jeg forsøgte istedet at lære hende lidt om at give et godt blow/hand-job og tage skuddet i munden.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bamboo no. X

Jeg havde støvet lidt rundt i byen og på coconutbar og kigget lidt efter damer - eller mest unge piger, for en gangs skyld, men syntes ikke rigtig, der var nogen, som tiltalte mig eller hvor man kunne tale sammen i ro og fred - så jeg endte selvfølgelig igen på Bamboo, hvor jeg startede med at gå på toilettet. På vej tilbage, kom jeg forbi et lille rundt bord med en køn, sjov yngre pige, som smilede og viftede mig hen, så jeg kunne sidde ved siden af hende - desværre er musikken også på Bamboo så høj at man ikke kan føre en normal samtale - det bliver mest til: hvad hedder du, hvor kommer du fra, hvor bor du, hvorlænge bliver du? mv. - men hun fandt da ud af jeg snart skulle hjem – og det var hun noget ked af ;-)

Jeg fik en øl og vi skålede og drak - og så spurgte Mami: "Do You take me tonight?" - øjjøjjøj - ville du aldrig spørge - men så skulle jeg også købe en ny øl til hende - no pråben og først senere, da hun flere gange havde lavet penis check og vi havde kysset lidt, kom det at hun forlangte 1500 for ST og 3000 for LT – da hun havde fundet ud af jeg var ”very big”. En af de unge piger på Coconut-bar havde også forlangt det samme, men Mami snakkede om, hvorfor jeg ikke bare tog hende resten af tiden, indtil jeg skulle hjem – jeg vil bare godt lige teste varen inden og foreslog at vi startede med Short Time – og jeg havde også en aftale næste dag med en gammel sød veninde + pigen her havde det med at skære ansigter, sætte tudefjæs op og nærmest vræle, så jeg tænkte om hun havde en diagnose – men hun så rigtig godt ud med den blødeste og fineste hud man kunne tænke sig – var ellers rimelig sjov og lidt fremme i skoene – og så havde hun lagt en make-up, ikke enhver pige fra en mangofarm kunne præstere.

Snart foreslog hun at vi skulle køre, selvom hun endnu ikke havde drukket hele sin øl, men det kunne jo heller ikke gå for langsomt med at komme i kanen med hende, så vi fandt min motobike og kørte hjemad. Hun havde meget lyft i sin BH og det bumpede hele tiden ind i ryggen på mig når vi kørte og jeg var lidt bange for om det var silicone, men det viste sig hun havde de flotteste små B-skåle med mørke on/off knapper lige til at trykke på.

Da vi kom hjem i condoen startede hun straks med at smide tøjet og sætte sig ud på toilettet og tisse for åben dør – alle andre thaipiger, plejer at være rimelig blufærdige og forlange et stort håndklæde, før de ligesom på stranden, står og trækker tøjet af indenunder – først når vi har været intimt sammen et par gange, slækkes der lidt mere på formerne.

I badet løftede hun flere gange det ene ben op, så fissen rigtig kunne blive vasket, mens jeg mere eller mindre måtte klare mig selv og så sprang hun ind under dynerne, så vi rigtig kunne ligge og hygge os lidt, men så forlangte hun at få slikket fisse – det kunne hun nemlig godt lide og den var også dejlig, sådan en lidt mørk ungpigefisse og jeg fik hende til at lave facesitting.

Efter også at have kneppet hende et stykke tid foreslog jeg at hun skulle slikke mig – men det var hun ikke rigtig indstillet på og endnu en grund udover prisen + hun nu var blevet mere nærig med kyssetøjet til at det kun blev til ST – men slikke mine nosser kunne hun da godt, mens jeg selv måtte spille pik med hendes smukke ansigt mellem mine ben – syntes ellers jeg havde slikket hende i laaang tid, så hun kunne da godt have gjort mere gengæld, men hun var måske bange for at få sperm i munden, selvom det ikke er det man bliver gravid af.

Bagefter kørte jeg hende hjem til hendes mor på en lille hullet grusvej i Jomtien, bagved Rompho Marked  hvor der er mange beer-barer med pool-borde, enkelte restauranter og spisesteder + oppe bagved kan man få syet sit tøj og det der er værre – vil man spille pool, skal man tage herud – her er både søde piger og andre falanger man kan spille med - og på ved selve Rompho marked er der om aftenen som før fyldt op med gadekøkkener. Jeg var selv forbi en aften og få noget crispy-pork-salad (sprød flæskesteg med salat) ved en bod, ville så have en øl til maden, men den skulle jeg bestille ved en anden bod - så kaldte tjeneren lige tværs over pladsen - "I have just ordered for You" - og straks kom der en stor øl - sådan er service får man ikke på de fine restauranter og derfor jeg bedre kan lide de små gadekøkkener.

Jeg var selv forbi en aften og spille lidt pool med en sød pige, men desværre kunne hun ikke så meget engelsk at det gjorde noget - og den alt for høje karooke-musik ved siden af gjorde det ikke bedre.

Jeg ved ikke om det var fordi Mami var fuld eller påvirket af andet, at hun var så sjov, men da jeg skulle til at køre – ville hun til at give mig penge for at have kørt hende hjem, som om jeg havde været en moto-biketaxi - den må jeg lige afprøve næste gang - men jeg fik da et kys til afsked om ikke andet ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 2/12/2022 at 01:04:

Det er såmænd ikke så svært - her er stadig masser af tomme condos, så det er bare at søge via Airbnb eller henvende sig til en agent og få dem til at søge - det har jeg gjort tidligere, men synes bare det blev mere besværligt, fik færre udbud med en mellemhandler og jeg kunne ikke, som via Airbnb lægge en anmeldelse af forløbet/lejligheden.

Mht. at tørre sig selv i røven, så har jeg selv medbragt en bum-gun, da jeg er lidt træt af dem thai-erne normalt bruger med grebet bagtil - men så behøver du slet ikke toilet-papir (her er ikke engang en toiletrulle-holder) og jeg medbringer istedet et par vaskeklude.

Fremfor at bo dyrt, så vil jeg hellere gå lidt op mht. damer og antallet af dem, måske spise på lidt dyrere restauranter - men jeg synes nu det er hyggeligt at besøge de lokale, lidt intermistiske steder, hvor mutter står i køkkenet og kan tilberede maden hurtigere end tjeneren på en fin spiserestaurant kan komme med menukortet.

Helt enig jernsvin.

Og der vil heller ikke blive sparet på damerne fra min side. Omkring maden, så spiser jeg gerne godt på gode restauranter, men jeg er ligeså vild med original streetfood - hvis det er tilberedt ordentligt -, og meget gerne også de gode lokale steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 4 timer siden:

Bamboo no. X

Jeg havde støvet lidt rundt i byen og på coconutbar og kigget lidt efter damer - eller mest unge piger, for en gangs skyld, men syntes ikke rigtig, der var nogen, som tiltalte mig eller hvor man kunne tale sammen i ro og fred - så jeg endte selvfølgelig igen på Bamboo, hvor jeg startede med at gå på toilettet. På vej tilbage, kom jeg forbi et lille rundt bord med en køn, sjov yngre pige, som smilede og viftede mig hen, så jeg kunne sidde ved siden af hende - desværre er musikken også på Bamboo så høj at man ikke kan føre en normal samtale - det bliver mest til: hvad hedder du, hvor kommer du fra, hvor bor du, hvorlænge bliver du? mv. - men hun fandt da ud af jeg snart skulle hjem – og det var hun noget ked af ;-)

Jeg fik en øl og vi skålede og drak - og så spurgte Mami: "Do You take me tonight?" - øjjøjjøj - ville du aldrig spørge - men så skulle jeg også købe en ny øl til hende - no pråben og først senere, da hun flere gange havde lavet penis check og vi havde kysset lidt, kom det at hun forlangte 1500 for ST og 3000 for LT – da hun havde fundet ud af jeg var ”very big”. En af de unge piger på Coconut-bar havde også forlangt det samme, men Mami snakkede om, hvorfor jeg ikke bare tog hende resten af tiden, indtil jeg skulle hjem – jeg vil bare godt lige teste varen inden og foreslog at vi startede med Short Time – og jeg havde også en aftale næste dag med en gammel sød veninde + pigen her havde det med at skære ansigter, sætte tudefjæs op og nærmest vræle, så jeg tænkte om hun havde en diagnose – men hun så rigtig godt ud med den blødeste og fineste hud man kunne tænke sig – var ellers rimelig sjov og lidt fremme i skoene – og så havde hun lagt en make-up, ikke enhver pige fra en mangofarm kunne præstere.

Snart foreslog hun at vi skulle køre, selvom hun endnu ikke havde drukket hele sin øl, men det kunne jo heller ikke gå for langsomt med at komme i kanen med hende, så vi fandt min motobike og kørte hjemad. Hun havde meget lyft i sin BH og det bumpede hele tiden ind i ryggen på mig når vi kørte og jeg var lidt bange for om det var silicone, men det viste sig hun havde de flotteste små B-skåle med mørke on/off knapper lige til at trykke på.

Da vi kom hjem i condoen startede hun straks med at smide tøjet og sætte sig ud på toilettet og tisse for åben dør – alle andre thaipiger, plejer at være rimelig blufærdige og forlange et stort håndklæde, før de ligesom på stranden, står og trækker tøjet af indenunder – først når vi har været intimt sammen et par gange, slækkes der lidt mere på formerne.

I badet løftede hun flere gange det ene ben op, så fissen rigtig kunne blive vasket, mens jeg mere eller mindre måtte klare mig selv og så sprang hun ind under dynerne, så vi rigtig kunne ligge og hygge os lidt, men så forlangte hun at få slikket fisse – det kunne hun nemlig godt lide og den var også dejlig, sådan en lidt mørk ungpigefisse og jeg fik hende til at lave facesitting.

Efter også at have kneppet hende et stykke tid foreslog jeg at hun skulle slikke mig – men det var hun ikke rigtig indstillet på og endnu en grund udover prisen + hun nu var blevet mere nærig med kyssetøjet til at det kun blev til ST – men slikke mine nosser kunne hun da godt, mens jeg selv måtte spille pik med hendes smukke ansigt mellem mine ben – syntes ellers jeg havde slikket hende i laaang tid, så hun kunne da godt have gjort mere gengæld, men hun var måske bange for at få sperm i munden, selvom det ikke er det man bliver gravid af.

Bagefter kørte jeg hende hjem til hendes mor på en lille hullet grusvej i Jomtien, bagved Rompho Marked  hvor der er mange beer-barer med pool-borde, enkelte restauranter og spisesteder + oppe bagved kan man få syet sit tøj og det der er værre – vil man spille pool, skal man tage herud – her er både søde piger og andre falanger man kan spille med - og på ved selve Rompho marked er der om aftenen som før fyldt op med gadekøkkener. Jeg var selv forbi en aften og få noget crispy-pork-salad (sprød flæskesteg med salat) ved en bod, ville så have en øl til maden, men den skulle jeg bestille ved en anden bod - så kaldte tjeneren lige tværs over pladsen - "I have just ordered for You" - og straks kom der en stor øl - sådan er service får man ikke på de fine restauranter og derfor jeg bedre kan lide de små gadekøkkener.

Jeg var selv forbi en aften og spille lidt pool med en sød pige, men desværre kunne hun ikke så meget engelsk at det gjorde noget - og den alt for høje karooke-musik ved siden af gjorde det ikke bedre.

Jeg ved ikke om det var fordi Mami var fuld eller påvirket af andet, at hun var så sjov, men da jeg skulle til at køre – ville hun til at give mig penge for at have kørt hende hjem, som om jeg havde været en moto-biketaxi - den må jeg lige afprøve næste gang - men jeg fik da et kys til afsked om ikke andet ;-)

Tak for det gode tip om at spille pool - og forhåbentlig møde en lækker rapand :D - bagved Rompho market. Det vil jeg prøve at lokalisere, når jeg kommer,

PS : er du "big big", eller synes thaierne bare generelt at vi er lidt til den store side, når der skal knaldes jernsvin ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
mikkel15 skrev, for 14 minutter siden:

Tak for det gode tip om at spille pool - og forhåbentlig møde en lækker rapand :D - bagved Rompho market. Det vil jeg prøve at lokalisere, når jeg kommer,

PS : er du "big big", eller synes thaierne bare generelt at vi er lidt til den store side, når der skal knaldes jernsvin ?

Måske de kan slippe for den store tur :D ! og så afslutte med HJ eller du gør det by yourself  :P

Bare en tanke :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jade House

Kan være lidt svært at finde, men gå/kør fra Thraphaya Road mod Jomtien ned ad vejen med de 2 buer ned mod Arcadia og så ind til højre lige før huset med den specielle blå farve - og så skal man som regel forbi en række motobikes, lidt længere ind og op ad nogle trapper for at blive taget imod af pigerne.

Udenfor kan man sidde og hygge sig i nogle traditionelle Thaihytter, men pga. nogle  damme med vand i nabohaven, kan man risikere lidt myggestik af de helt små "no see" myg. Nabohaven og gæstehuset hørte tidligere til Jade House Loungen, men pga. nogle forviklinger med ejerskab, manglede betalinger mv. og en længere historie, blev det splittet op i 2, så man idag skal ud af bagindgangen og lidt ned at gaden for at hygge sig med damerne og så skal man give 350 Thb for værelset. Man kan også tage pigerne med hjem, men så mener jeg, at jeg fik oplyst en pris på 700 Thb i barfine. De fleste gentlemens clubs lukker dog tidligt kl. 21 - 22 - og så kan man være heldig at få en aftale med en lady om at samle hende op efter lukketid og helt undgå barfine. På Kinnaree oplevede jeg at pigerne allerede kl. 20:30 var klar til at gå - sikkert fordi de havde andre aftaler og de måske mest bruger stedet til at træffe nye kunder til Long Time.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Seahorse 3/3

Jeg fik lyst til igen at besøge denne klub - idag havde pigerne fået lyst til at iklæde sig noget "freestyle". Jeg havde egenligt håbet at kunne få en hyrdetime med den 3. pige fra sidst, men hun var ikke lige synlig (senere kom hun dog og hilste) og mine øjne faldt derfor på en rimelig ung pige, der sad på bænken og som hed Dada - at hun var over 30 år gammel, ville jeg ikke lige have troet - og slet ikke efter jeg havde set hende uden tøj med hendes flotte figur, perfekte naturlige bryster og mærket hendes stramme fisse, som det tog lidt tilløb at trænge helt op i - og hun havde endda været i Danmark flere gange - dog ikke som working girl. På værelset lykkedes det hende endda at skabe lidt mere lyst og det var med til at gøre oplevelsen mere perfekt - hun ville dog ikke CIM til afslutning.

Bagefter fik jeg lov at forsøge at lære hende at spille pool - det kunne hun med lidt mere øvelse sikkert blive ret god til ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Escobar

Ligger på stykket mellem Thraphaya Road og Jomtien Beach Road og her er der ofte live music, men desværre spiller de ofte alt for højt, så man ikke kan nyde musikken eller kommunikere med pigerne. Som næsten alle andre steder i Pattaya med respekt for sig selv - eller i mangel af bedre - har de selvfølgelig også en ladyboy til at sætte lidt gang i festen med flot dress og her endda en glitter hovedbeklædning.

Jeg havde besøgt stedet for et par uger siden, hvor de ikke spillede så højt og jeg havde nydt musikken, fremfor at engagere mig med nogen af pigerne, men havde haft et godt øje til flere af dem - især en frisk ung pige med et sødt smil, jeg vurderede til at være måske 25 - denne aften, trods den nu noget højere musik, tog jeg mod til mig og inviterede hende på en ladydrink, så jeg kunne få hende til at sidde hos mig og lære hende lidt bedre at kende - og også for bedre at kunne pop the question: "Will You go with me"? - det ville hun gerne - 300 bath barfine og 1000/2000 til hende - jeg kunne desværre ikke LT, da jeg skulle tidligt op næste dag og til lufthavnen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 8.12.2022 at 01:27:

jeg vurderede til at være måske 25 -

Glemte lige at få tilføjet at hun faktisk var 40 år gammel og havde en søn på både 7 og 14 - det kunne man bare ikke se eller mærke - så danske kvinder har virkelig noget at leve op til ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Velkommen hjem til DK, gamle Gris :D

Tak for dagbogen fra  PTT efteråret 2022 :)

Må check up <3 på nogle af dine links til Gents Clubs :wub:

Butterfly 

Del dette indlæg

Link til indlæg

De tidligere gange jeg besøgt Pattaya og om aftenen vandret eller kørt lidt langs den fine promenade på Jomtien Beach Road, har jeg undret mig over at der ligesom ikke var nogen piger af det lettere kavaleri - men selvfølgelig her den sidste aften fik jeg øje på lidt skygger mellem palmetræerne og jeg mødte sådan set hele udvalget: En slank yngre pige, husmoderen der ligefrem spurgte: "You go with me"?, ladyboyen siddende henslængt på en motobike og en lettere moden dame, der smilede indbydende til mig - sikkert flere, hvis jeg havde haft tid at gå lidt mere frem og tilbage - men det var da en mulighed, hvis nogen ikke har opdaget den endnu - ellers er der såmænd nok af barer, villige barpiger og massagesaloner, mm. i Jomtien ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for beretningen Jernsvin :)

Jeg er ret sikker på nu, at jeg skal afsted til næste år. Kan næsten ikke vente :wub:

Så håber jeg bare at flybilletterne når at falde i pris til den tid. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Asianlover1 skrev, for 7 timer siden:

Så håber jeg bare at flybilletterne når at falde i pris til den tid. 

Jeg er ikke sikker, men hvis du booker i lang tid i forvejen, kan du allerede nu booke til næsten normalpriser og få afgange uden alt for mange ben eller lang rejsetid. Jeg vil satse på at booke en ny rejse og lejlighed i starten af januar, da jeg tænke at flere flyselskaber vil åbne op til BKK og andre vil indsætte flere flyafgange - men kan du finde noget til under kr. 3000 - KØB KØB.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Total Damage:

Rejse: fly, tog, bus ialt ca. 6.500,- (burde have booket tidligere til en billigere pris og så kom jeg desværre til at betale for samme togbillet flere gange).
Lejlighed ca. 2800,-/100/dag - kan gøres billigere, men jeg kan godt lide at bo godt og have egen 1 vær. lejlighed med køkken, bad, køleskab og lidt udsigt - havde udsigt til Koh Lahn og boede i et nybygget condo i et forholdsvis roligt kvarter på Pratumnak i gåafstand til Heavens Gentlemens Lounge. Havde adgang til både svømmebassin, suana og motionsrum, men benyttede det ikke, da jeg synes kvindegymnastik et par gange om dagen er rigelig motion.

Entre seværdighed - kr. 200,-
leje af motobike 1md - 600,-

Benzin - ca. 200,-

Laundryservice - ca. - 100,-

nye briller - 1000,- (ville have kostet kr. 5000,- i DK - så det er sådan set et + på 4000,-  ;-) )

Opfyldning af 4 blækpatroner - 80,- (nye patroner ville have kostet min 500,- i DK)

tandrensning - 200,- (ville nok koste 350 - 400 i DK)

Kvinder ca. 25 stk (enkelte flere gange), ladydrinks, barfine, mad og øl, bathbus, viagra (kunne jeg have sparet, da jeg senere fandt mine egne til kr. 3-/stk hjemmefra og nogle af dem jeg købte virkede heller ikke - måske varmen ødelægger dem eller det bare var fake, selvom de så ud til at være originale med indlægsseddel?), mv. - ca. kr. 20.000,-/100.000 Bath

Ialt ca. kr. 32.000,- eller godt kr. 1000,-/dag alt incl.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

Ialt ca. kr. 32.000,- eller godt kr. 1000,-/dag alt incl.

Gud bevares det var billigt for en hedonistisk måned.

Jeg har brugt flere på en markant kortere ferie:mellow:

Måske burde jeg selv begive mig hen mod en sexferie snarest. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Soi Whitehouse  https://www.google.com/maps/@12.8957019,100.8708814,3a,75y,47.46h,73.3t/data=!3m6!1e1!3m4!1sBPRuQoStuZIgr26C_fFAig!2e0!7i16384!8i8192

Havde siddet lidt på Bryghuset og snakket med en fyr, som sagde at den mørkhårede pige i baren overfor gjorde ham vanvittig - hvem af dem? - de er alle mørkhårede ;-) Jeg havde nu mere kig på en sød lille lettere moden mørkhåret pige i rød kjole i baren ved siden af og jeg gik nu over og bød hende på en ladydrink - det viste sig så at det var hendes første dag - OK, skal jeg ikke lige vise dig lidt af byen, så jeg tog hende bl.a. med en tur op på Pratumnak Mountain, så hun kunne få et blik ud over hele byen og havnen by night.

I Thailand er "shower together" kotymen eller at begge ihvertfald bader først, men nogen gange lidt ærgerligt, da jeg godt kan lide en fisse, der smager lidt af sødlig sved - men det er som regel svært at få pigerne med på at gå lige til sagen, og hende her værgrede sig også lidt - jeg ville så forsøge med en 69 - og der fik jeg nok næsen for langt frem - det lugtede virkelig ikke godt og selvom vi nu gik i bad sammen - havde jernet ligesom mistet lysten.

NB. Soi Whitehouse er noget forandret: Restaurant Kent, Deanos sportsbar, Kanya bar, m.fl. har fået nye ejere og nyt koncept og restaurant Danmark er under renovering - men jeg syntes, der var noget mere gang i gaden end for 3 år siden - og Bryghuset har udvidet sortimentet med en bagbutik med danske specialiteter og enkelte som de selv fremstiller, så man behøver ikke savne hverken sild eller risalamande og rugbrød bager de selv - og til jul har de julebuffet med hele udtrækket ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 7 timer siden:

Soi Whitehouse  https://www.google.com/maps/@12.8957019,100.8708814,3a,75y,47.46h,73.3t/data=!3m6!1e1!3m4!1sBPRuQoStuZIgr26C_fFAig!2e0!7i16384!8i8192

NB. Soi Whitehouse er noget forandret: Restaurant Kent, Deanos sportsbar, Kanya bar, m.fl. har fået nye ejere og nyt koncept og restaurant Danmark er under renovering - men jeg syntes, der var noget mere gang i gaden end for 3 år siden - og Bryghuset har udvidet sortimentet med en bagbutik med danske specialiteter og enkelte som de selv fremstiller, så man behøver ikke savne hverken sild eller risalamande og rugbrød bager de selv - og til jul har de julebuffet med hele udtrækket ;-)

De gange jeg har været i Pattaya og lige har været et smut forbi Jomtien synes jeg der har været røvkedeligt i "pensionistbyen". For mig vil Jomtien nok altid være et sted hvor jeg bare tager hen for et kort eftermiddagsvisit af og til. Selv før coronanedlukningen synes jeg der var dødt dernede når man gik rundt i området omkring Jomtien Beach Road, Soi Whitehouse og de nærliggende gader samt det store barkompleks på den anden side af Jomtien 2nd Road. Men der var absolut mere dødt nu da jeg var forbi for et par uger siden ... Der sad flere piger end pensionister og småsov i barerne af kedsomhed - og jeg synes godt nok der var langt mellem snapsene ... Jeg så faktisk kun en enkelt pæn ung pige i Soi White House da jeg var der. Det var i en lille bar skråt overfor den tidligere Restaurant Kent. Hun sad desværre med en kunde så havde ikke rigtigt mulighed for at tjekke hende mere ud. 
Jeg kom mest i Soi White House når det endelig var. Og ja, der er sket meget på den gade. Og Kent skal vi nok ikke lige regne med at se i restaurationsmiljøet igen hernede. Efter hvad jeg har hørt så har han helt forladt Thailand.
Noget jeg også har undret mig over flere gange når jeg har spist i Soi White House, bl.a. på Restaurant Kent da det eksisterede, var prisniveauet ... det var væsentligt højere end de tilsvarende steder jeg kom i Pattaya ... 

------

Mht. viagra. Medbring hjemmefra. Det er væsentligt billigere (her koster 12 stk. ca 30 kr. På apotekerne hernede koster de ca 10-12 kr. stykket.) og man ved at de virker. Thaierne producerer selv et produkt med sildenafil (det aktive stof i viagra). Køber man på recept på et apotek hernede så tror jeg det er dem man får og jeg tænker da også nok de skal virke. Køber man derimod på de apoteker der sælger uden recept eller hos gadehandlere så tror jeg godt man kan regne med at det er kopiprodukter hvor man ikke kan vide sig helt sikker på hverken indhold eller dosis. Så igen, jeg vil klart anbefale folk at medbringe hjemmefra, da det både er billigere og bedre!

Del dette indlæg

Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 29 minutter siden:

De gange jeg har været i Pattaya og lige har været et smut forbi Jomtien synes jeg der har været røvkedeligt i "pensionistbyen". For mig vil Jomtien nok altid være et sted hvor jeg bare tager hen for et kort eftermiddagsvisit af og til. Selv før coronanedlukningen synes jeg der var dødt dernede når man gik rundt i området omkring Jomtien Beach Road, Soi Whitehouse og de nærliggende gader samt det store barkompleks på den anden side af Jomtien 2nd Road. Men der var absolut mere dødt nu da jeg var forbi for et par uger siden ... Der sad flere piger end pensionister og småsov i barerne af kedsomhed - og jeg synes godt nok der var langt mellem snapsene ... Jeg så faktisk kun en enkelt pæn ung pige i Soi White House da jeg var der. Det var i en lille bar skråt overfor den tidligere Restaurant Kent. Hun sad desværre med en kunde så havde ikke rigtigt mulighed for at tjekke hende mere ud. 
Jeg kom mest i Soi White House når det endelig var. Og ja, der er sket meget på den gade. Og Kent skal vi nok ikke lige regne med at se i restaurationsmiljøet igen hernede. Efter hvad jeg har hørt så har han helt forladt Thailand.
Noget jeg også har undret mig over flere gange når jeg har spist i Soi White House, bl.a. på Restaurant Kent da det eksisterede, var prisniveauet ... det var væsentligt højere end de tilsvarende steder jeg kom i Pattaya ... 

------

Mht. viagra. Medbring hjemmefra. Det er væsentligt billigere (her koster 12 stk. ca 30 kr. På apotekerne hernede koster de ca 10-12 kr. stykket.) og man ved at de virker. Thaierne producerer selv et produkt med sildenafil (det aktive stof i viagra). Køber man på recept på et apotek hernede så tror jeg det er dem man får og jeg tænker da også nok de skal virke. Køber man derimod på de apoteker der sælger uden recept eller hos gadehandlere så tror jeg godt man kan regne med at det er kopiprodukter hvor man ikke kan vide sig helt sikker på hverken indhold eller dosis. Så igen, jeg vil klart anbefale folk at medbringe hjemmefra, da det både er billigere og bedre!

Hej Møgsvin,

Jeg betaler 1200 for 20 piller med sildenafil på nettet herhjemme.

Kan du oplyse, hvor du får dine (væsentligt) billigere piller fra ?

Takker.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
mikkel15 skrev, for 7 minutter siden:

Kan du oplyse, hvor du får dine (væsentligt) billigere piller fra ?

Apoteket med recept fra din læge. Alt andet er at spille russisk roulette med livet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
mikkel15 skrev, 1 time siden:

Jeg betaler 1200 for 20 piller med sildenafil

Kr 1200,- for 20 piller??? - det er kr. 60,-/stk - håber det er original Viagra! Jeg ringer bare til min læge og beder om at få min recept fornyet - så kan jeg hente 10 pakker (gider ikke løbe på apoteket hver anden uge) med 12 stk. 100 mg sildenafil. til kun ca. kr. 36,-/pakken eller kr. 3,-/stk - og så ønsker damen på apoteket: "god weekend" ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 4 timer siden:

Kr 1200,- for 20 piller??? - det er kr. 60,-/stk - håber det er original Viagra! Jeg ringer bare til min læge og beder om at få min recept fornyet - så kan jeg hente 10 pakker (gider ikke løbe på apoteket hver anden uge) med 12 stk. 100 mg sildenafil. til kun ca. kr. 36,-/pakken eller kr. 3,-/stk - og så ønsker damen på apoteket: "god weekend" ;-)

Ja, jeg er sgu da total til grin altså.....:D

Ringer sgu straks til min læge.......:shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 6 timer siden:

Kent skal vi nok ikke lige regne med at se i restaurationsmiljøet igen hernede. Efter hvad jeg har hørt så har han helt forladt Thailand.

Ærgerligt, da jeg syntes han forsøgte at højne niveauet, men jeg kunne også se han investerede lidt forkert og lidt for meget i forhold til antallet af kunder i butikken - og så lige før coronaen - nu syntes jeg faktisk der var mere trafik i gaden end før. Gaden har også fået en tiltrængt opgradering med ny belægning og der kørte ikke hele tiden store tunge busser til og fra hotellet for enden af gaden (Hotellet/resortet som har givet navn til gaden, selvom hotellet nu har et andet navn - "Splendid Resort" https://www.dtf-travel.dk/d/hotel-TH-H60724_splendid_resort_at_jomtien_pattaya ).

Jeg syntes egentlig ikke prisniveauet var så meget højere (undtagen måske restaurant Danmark, hvor man til gengæld kunne sidde i fred og ro og man fik en fin betjening i stilfulde omgivelser - underligt det sted nu undergår en større renovering?) end mange andre steder, men jeg syntes det var hyggeligt at man kunne bestille maden i f.eks. bryghuset og så få pigen til at servere maden i ens favoritbar længere nede ad gaden - den gik nok ikke i DK ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...