Jernsvinet 13866 Skrevet 20. September Jernsvinet skrev, den 17.11.2022 at 02:55: The Huntsman Gentlemens´s Lounge: https://web.facebook.com/thehuntsmanlounge/?_rdc=1&_rdr Kaldes nu: Club 69 Men det er ca. samme historie med en hensygnende club, kun få piger (4 stk. incl. kassier) og ingen af dem rigtig attraktive - vare eneste hane i kurven, fik et slag pool med en pige, som da hun lige slog håret ud og dækkede flyveørerne, begyndte at se mere attraktiv ud med et stort smil - men nej - det var hyggeligt at spille pool der, men ikke meget andet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13866 Skrevet 13. Oktober Jernsvinet skrev, den 3.4.2023 at 17:15: Catflaps (kattelem) Besøgte jeg igen på min nylige tour for en kort stund, fik mig heldigvis hurtigt placeret ved baren og kunne undgå de lidt for påtrængende piger - eller de blev anderswo engagiert - der sad ihvertfald et par piger over i hjørne med brysterne fremme - jeg ved ikke om de var fordi herrerne de sad sammen med, fodrede dem med shots - mener der røg nogle bakker med 6 shots (det normale plejer at være 5) den vej. Manageren kom og hilste på og jeg fik oplyst lidt mere om deres pubcrawl - det viser sig at klubben er en del af flere - og en gang om ugen kan men kome med på en rundtour til de andre - sådan lidt hoponhopoff - da har man lyst til at blive længere i en klub, kan man vælge at blive - og må så selv finde hjem - men den nyåbnede Maggie May i Jomtien er bl.a. en af klubberne. Fik desværre ikke lejligligheden eller lyst til at besøge den - måske fordi den ligger på den del af Thaphraya Road der går vinkelret ned mod Jomtien Beach - og på det stykke spiller alle barerne megahøj høj musik, så det er svært at snakke med pigerne - og bevare hørelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylan 42 Skrevet 1. November Hej Jernsvinet tak for en vældig detaljeret rundvisning af Pattaya området, der er dælme mange detalje at forholde sig til, meeen hvis du nu skulle udpege et par ‘skudsikre’ steder omkring Jomtien, hvilke skulle det så være? Og jeg tænker hvor kvaliteten af pigerne er lidt højere end gennemsnittet af stederne. Dylan 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13866 Skrevet 1. November (edited) Dylan skrev, for 6 timer siden: hvis du nu skulle udpege et par ‘skudsikre’ steder omkring Jomtien, hvilke skulle det så være? Nu var jeg sidste gang, jeg var i Pattaya mest engageret med min gamle veninde fra Jade House - og tilfældigvis en af hendes veninder fra Bamboo Bar + et par enkelte andre - så tør næsten ikke give nogen anbefalinger - men prøv selv her: https://www.gentsclubs.com/ Og så ellers besøg Soi Whitehouse m. fl. af de frække gader og se om ikke du finder et par søde piger. Redigeret 1. November af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylan 42 Skrevet 2. November Jernsvinet skrev, for 13 timer siden: Nu var jeg sidste gang, jeg var i Pattaya mest engageret med min gamle veninde fra Jade House - og tilfældigvis en af hendes veninder fra Bamboo Bar + et par enkelte andre - så tør næsten ikke give nogen anbefalinger - men prøv selv her: https://www.gentsclubs.com/ Og så ellers besøg Soi Whitehouse m. fl. af de frække gader og se om ikke du finder et par søde piger. Takker, jeg prøver mig frem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg