Frække Tanja 3633 Skrevet 11. November, 2022 (edited) Hej alle i dejlige mænd. Så er det endnu engang tid til årets kalender. Der er tilmelding fra nu og frem til den 25. November gratis. En tilmelding giver et gratis lod i puljen. Ønsker du, at øge dine vinderchancer, kan der tilkøbes ekstra lodder i puljen, for 100kr stk. Vil du tilmeldes efter d.25. november koster det 100kr og 100 pr. Yderligere lod. Der trækkes hver søndag i advent en heldig vinder fra puljen, som kan se frem til 30 min, med alt det blide, i mit fantastiske selskab Skriv pb med overskrift: "advent 22" og besked med du ønsker at tilmelde dig, hvor du ønsker at indløse og evt antal ekstra lodder, så sender jeg nummer der skal overføres til DER KAN INDLØSES I: VALBY, SVALEREDEN, HADSTEN, STØVRING. SÅ KAN DU IKKE INDLØSE EN AF DISSE STEDER, SÅ ER DENNE KONKURRENCE IKKE FOR DIG.. Jeg har været så uheldig at falde ned af min trappe og har slået mit knæ, så det er lidt uvist hvornår jeg er tilbage på pletten, med dejligt selskab til herskabet. Men så snart jeg er på toppen igen, kan der indløses frække adventsgaver. (Forhåbentligt hurtigt) Sæt igang, så vi kan alle kan få noget at se frem til her i julen Mange juleknus fra jeres frække Tanja. Redigeret 11. November, 2022 af Frække Tanja 14 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
muhbra 53 Skrevet 11. November, 2022 Vil gerne tilmeldes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 11. November, 2022 muhbra skrev, for 3 minutter siden: Vil gerne tilmeldes Så skriv pb som der står i opslaget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
muhbra 53 Skrevet 11. November, 2022 Frække Tanja skrev, for 1 minut siden: Så skriv pb som der står i opslaget Jeg er simpelthen blind. sad og tænkte "hvordan tilmelder man sig?" 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6776 Skrevet 11. November, 2022 Kære @Frække Tanja - - - stort gjort af dig at du også i 2022 laver din adventskalender - - smuk tanke fra din side. Bedste hilsner Nye tider 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 11. November, 2022 Citat Fedt initiativ - mine vinder changer er små, da jeg hallerede har været heldig at vinde i din tidligere julekalender - men tak, jeg tilmelder mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3078 Skrevet 12. November, 2022 Kære @Frække Tanja Det bliver ikke rigtig jul uden din adventskalender - det er sgu da bare en fantastisk hyggelig tradition du har skabt Jeg håber du har det godt, på trods af din tur ned af trappen. Rigtig god bedring. Kram, AB 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1264 Skrevet 12. November, 2022 Jeg har et spørgsmål : Må @Hans69 deltage med mere end et lod ??!!??! /Inquiring minds wanna know.... /Francois 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans69 443 Skrevet 12. November, 2022 (edited) Francois skrev, 1 time siden: Jeg har et spørgsmål : Må @Hans69 deltage med mere end et lod ??!!??! Øh? Et er vel nok?? På en go´ dag Redigeret 12. November, 2022 af Hans69 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 12. November, 2022 (edited) DER SKAL VÆRE INFO OM HVOR DER ØNSKES AT INDLØSE EN EVT PRÆMIE. Fremgår det ikke af din besked, er du IKKE tilmeldt... Redigeret 12. November, 2022 af Frække Tanja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aalborgsoe 57 Skrevet 12. November, 2022 Super initiativ Krydser fingre for at jeg bliver den heldige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 12. November, 2022 (edited) VIGTIG INFO!!: Når en vinder trækkes om søndagen, så har man til ONSDAGEN efter, til at svare på min vinder besked.. Svarer man ikke inden onsdag kl.23, vil jeg trække en ny vinder ved næste trækning. DERUDOVER ER DET KUN JUL EN GANG OM ÅRET, SÅ HAR BESLUTTET, AT LIGGE KOPIER, AF DE KØBTE EKSTRALODDER I EN BØTTE FOR DIG SELV. FRA DEN TRÆKKER JEG EN EKSTRA VINDER D.24. DECEMBER. Vinderen her har til d.28. december til at svare på min vinder besked. Sker dette ikke går gevinsten til spilde og ingen vinder. tak for jeres tilmeldinger dejlige mennesker. Håber det bliver en ligeså stor succes som det var sidste år Redigeret 12. November, 2022 af Frække Tanja 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
eye2eye2 189 Skrevet 13. November, 2022 Sikken en tradition! Stor ros til Tanja for at sprede smil og juleglæde! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 201 Skrevet 13. November, 2022 eye2eye2 skrev, for 12 minutter siden: Sikken en tradition! Stor ros til Tanja for at sprede smil og juleglæde! ja hun er sku en fræk tøs 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 13. November, 2022 (edited) Jeg har en ide, men det er herved nødvendigt, at nogle flere køber EKSTRALODDER. MIn ide er, at jeg HVER d.1. hele år 2023, trækker en vinder fra bøtten med EKSTRALODDER. 100kr pr ekstra lod eller 6 lodder for 500. (De der allerede har købt, kan evt opgradere til rabat tilbud) Synes det kunne være hyggeligt, at se om det kan blive en succes, ligesom selve kalenderen her. Håber i vil støtte op og købe lidt lodder, så vi har noget at se frem til hele året. (Det kræver minimum 12 forskellige mænd i puljen, for at jeg realisere det) Redigeret 13. November, 2022 af Frække Tanja 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sønderjyden68 134 Skrevet 13. November, 2022 Frække Tanja skrev, for 8 minutter siden: Jeg har en ide, men det er herved nødvendigt, at nogle flere køber EKSTRALODDER. MIn ide er, at jeg HVER d.1. hele år 2023, trækker en vinder fra bøtten med EKSTRALODDER. 100kr pr ekstra lod eller 6 lodder for 500. (De der allerede har købt, kan evt opgradere til rabat tilbud) Synes det kunne være hyggeligt, at se om det kan blive en succes, ligesom selve kalenderen her. Håber i vil støtte op og købe lidt lodder, så vi har noget at se frem til hele året. (Det kræver minimum 12 forskellige mænd i puljen, for at jeg realisere det) Du er da fuld af frække og gode ide’er …. Hvor tæt er vi på de 12 ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 13. November, 2022 Sønderjyden68 skrev, for 4 minutter siden: Du er da fuld af frække og gode ide’er …. Hvor tæt er vi på de 12 ? Der mangler minimum 7 mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans69 443 Skrevet 13. November, 2022 (edited) Gi´ mig fire mere, så mangler der kun 6 ❤️ Redigeret 13. November, 2022 af Hans69 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 14. November, 2022 Hans69 skrev, for 21 minutter siden: Gi´ mig fire mere, så mangler der kun 6 ❤️ Så er vi kun 6 fra, ja 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sønderjyden68 134 Skrevet 14. November, 2022 BRØDRE kom nu lidt ind i kampen … det er da en spændende og fræk ide med sådan et lotteri hele året igennem …. Og det er da en F…… lækker og fræk præmie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 15. November, 2022 Frække Tanja skrev, den 14.11.2022 at 01:01: Så er vi kun 6 fra, ja Så mangler vi 5, der ønsker at øge deres vinder chancer 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 473 Skrevet 15. November, 2022 (edited) Hans69 skrev, den 14.11.2022 at 00:39: Gi´ mig fire mere, så mangler der kun 6 ❤️ Ja @Hans69 nu prøver jeg på at slå dig her også Redigeret 15. November, 2022 af Mister12 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 17. November, 2022 Frække Tanja skrev, den 15.11.2022 at 12:16: Så mangler vi 5, der ønsker at øge deres vinder chancer Vi er stadig 5 fra guys der er 8 dage tilbage, til at ændre på det og være en del af spændingen året ud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 473 Skrevet 17. November, 2022 Frække Tanja skrev, for 41 minutter siden: Vi er stadig 5 fra guys der er 8 dage tilbage, til at ændre på det og være en del af spændingen året ud Ja se nu og komme frit frem, så vi er sikker på at @Hans69 ikke vinder for meget 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Norra Skåne 6 Skrevet 17. November, 2022 Hej, Skånsk kille som vill köpa 2 extra lotter, men kan inte betala på mobile Pay någon som kan hjälpa mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg