Frække Tanja 3633 Skrevet 5. Marts, 2023 (edited) https://annoncelight.dk/showad/366060 Min vagtplan de næste par måneder Redigeret 5. Marts, 2023 af Frække Tanja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3410 Skrevet 5. Marts, 2023 Frække Tanja skrev, for 39 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/366060 Min vagtplan de næste par måneder hvor ligger sandved henne af i verden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 5. Marts, 2023 knallert skrev, for 1 minut siden: hvor ligger sandved henne af i verden Google er din ven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3410 Skrevet 5. Marts, 2023 Frække Tanja skrev, 1 time siden: Google er din ven ved jeg godt men der er bare en del byer med det navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 5. Marts, 2023 knallert skrev, for 2 timer siden: ved jeg godt men der er bare en del byer med det navn Det er denne her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4838 Skrevet 5. Marts, 2023 @Frække Tanja Sandved!!! Det' da løøøgn!? På de kanter mødte jeg vel cirka omtrent 15 af mine første 20 sexpartnere som efterskole elev fordelt på 3 år i meget gamle dage. Altså en del år før jeg fandt på at tage penge for det pjank Da hed skolen dog noget andet end den gør i dag. Det ligger jo midt i hvad der i hvert fald dengang var en samling af pløjemarker... jeg er sikker på at med de mængder af genetisk materiale jeg har været med til at sprede dér, så lugter der nok stadig af sex fra dengang hvis vindretningen kommer i retning fra Hårslev Fantastisk sted til en elskovsrede! Verden er så lille Hep hep på dig og på Sandved 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 5. Marts, 2023 Eva Nadine skrev, for 39 minutter siden: @Frække Tanja Sandved!!! Det' da løøøgn!? På de kanter mødte jeg vel cirka omtrent 15 af mine første 20 sexpartnere som efterskole elev fordelt på 3 år i meget gamle dage. Altså en del år før jeg fandt på at tage penge for det pjank Da hed skolen dog noget andet end den gør i dag. Det ligger jo midt i hvad der i hvert fald dengang var en samling af pløjemarker... jeg er sikker på at med de mængder af genetisk materiale jeg har været med til at sprede dér, så lugter der nok stadig af sex fra dengang hvis vindretningen kommer i retning fra Hårslev Fantastisk sted til en elskovsrede! Verden er så lille Hep hep på dig og på Sandved Elsker huset i Sandved Og dejligt med lidt ekstra sexduft fra dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sønderjyden68 134 Skrevet 2. April, 2023 Hey Tanja .. har du ikke glemt noget i går ? ... eller er det en form for aprilsnar 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 2. April, 2023 (edited) Sønderjyden68 skrev, for 54 minutter siden: Hey Tanja .. har du ikke glemt noget i går ? ... eller er det en form for aprilsnar aprilsnar. Så jeg ventede til idag (det passer ikke. Jeg har min søn, så jeg glemte det ) Redigeret 2. April, 2023 af Frække Tanja 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 2. April, 2023 (edited) Vinderen for April er:.... VID20230402105738.mp4 Redigeret 2. April, 2023 af Frække Tanja 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 9. April, 2023 Kære jyske vindere. I må meget gerne tjekke min vagtplan og se om en af dagene, jeg er på tur over til jer kan passe jer, at indløse jeres gevinst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 473 Skrevet 24. April, 2023 Frække Tanja skrev, den 9.4.2023 at 18:11: Kære jyske vindere. I må meget gerne tjekke min vagtplan og se om en af dagene, jeg er på tur over til jer kan passe jer, at indløse jeres gevinst Ja så har en af de Jyske vindere, tjekket kalender Jeg er stadig helt død efter din fantastiske behandling i går 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 24. April, 2023 (edited) Mister12 skrev, for 1 time siden: Ja så har en af de Jyske vindere, tjekket kalender Jeg er stadig helt død efter din fantastiske behandling i går Iiih hvor lækkert at høre sådan skal det være Dejligt at få lov at lege med dig Redigeret 24. April, 2023 af Frække Tanja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 2. Maj, 2023 OBS. DER BLIVER IKKE TRUKKET EN VINDER I MAJ, FØR SØNDAG SEN AFTEN ELLER MANDAG, DA JEG SKAL TIL JYLLAND OG BAGEFTER HAR NOGLE PRIVATE GØREMÅL 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sønderjyden68 134 Skrevet 2. Maj, 2023 Hey Tanja.. dejligt du giver besked Og jeg venter gerne på at du trækker det HELT rigtige nr .. Så vi kan få endnu en fuldstændig fantastisk oplevelse sammen knus fra Sønderjyden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 3. Maj, 2023 SÅ MÅ DE KØBENHAVNSKE VINDERE GERNE BEGYNDE AT FÅ FUNDET EN DATO AT INDLØSE GEVINSTER Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Analelsker 116 Skrevet 4. Maj, 2023 Gid jeg have vundet Kh kbh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 4. Maj, 2023 Analelsker skrev, for 4 timer siden: Gid jeg have vundet Kh kbh Hvis du er tilmeldt årskalender er det jo langt fra slut endnu 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 7. Maj, 2023 Vinderen bliver trukket imorgen mandag på et tidspunkt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 8. Maj, 2023 (edited) Vinderen her i maj er.... Beklager ventetiden. Men så har man noget at glæde sig spændt til vinder maj.mp4 Redigeret 8. Maj, 2023 af Frække Tanja 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dengladenordjyde 184 Skrevet 3. Juni, 2023 Hvor længe mon vi skal gå inden @Frække Tanja udløser denne måneds trækning? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 3. Juni, 2023 (edited) Dengladenordjyde skrev, for 7 timer siden: Hvor længe mon vi skal gå inden @Frække Tanja udløser denne måneds trækning? Jeg har været i Jylland. er hjemme imorgen det begynder efterhånden at være pinligt at jeg glemmer at melde ud herinde sorry guys Redigeret 3. Juni, 2023 af Frække Tanja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 4. Juni, 2023 (edited) Kæmpe tillykke til vinderen i juni Og jeg beklager forsinkelsen håber i tilgiver mig hurtigt VID20230604050010.mp4 Redigeret 4. Juni, 2023 af Frække Tanja 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 473 Skrevet 4. Juni, 2023 Tilgive @Frække Tanja Ja det er da meget let, men find nu et bedre nummer næste gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 4. Juni, 2023 Mister12 skrev, for 9 minutter siden: Tilgive @Frække Tanja Ja det er da meget let, men find nu et bedre nummer næste gang Tak mister12. Det jeg glad for man kan jo sige jeg trækker vinder-nummeret HVER gang. Efter jeg ryster og ryster og roder rundt Tænker mere det tyder på, at flere ekstra lodder i bøtten, i hvert fald KAN betyde, at man er heldig at vinde mere end én gang, som i dette tilfælde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg