Hop til indhold

Recommended Posts

Harran skrev, for 3 timer siden:

@Hansie og @TaunusDK, jeg tror at trådstarter efterspørger om der er nogle, der ved noget om stedet.

Jeg er med på at det sorte på hvid baggrund for det meste er tekst, men jeg tænker at vi ind imellem også gerne må ha noget sjov her ;-).

Personligt er jeg glad for @xxl lovers hint og naturligvis nysgerrig om hvad damen ellers har at byde på 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ligner temmelig meget Ann der har været i Herlev og Amager. Hun er anmeldt flere gange og hun tilbyder både FP og anal. Har ikke selv besøgt hende, da hun ikke er min type 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars40 skrev, 1 time siden:

Det ligner temmelig meget Ann der har været i Herlev og Amager. Hun er anmeldt flere gange og hun tilbyder både FP og anal. Har ikke selv besøgt hende, da hun ikke er min type 

Billederne ligner ikke Ann, hvis det ellers er samme Ann vi taler om, på Ann’s billeder er der to modermærker på det ene bryst. Ann havde på et tidspunkt en veninde og det er måske hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest HrFlint

Der er er nyt gammelt sted ved Frederiksberg have. Vicky havde det indtil for ganske nylig. Ny kvinde med support fra to andre, tror jeg. Jeg fik 30 min olie for at tjekke stedet. Indehaveren gav en hæderlig massage, men forlod seancen pludseligt og en anden kom ind og overtog. Det var noget oliepjask med hensigt på mersalg. Men det virkede modsat, så jeg forlod etablisementet. Fik at vide, at indehaveren, en midaldrende kvinde, giver massage og hj. De lejlighedsvise supporterende  kvinder giver også FP. Kontantafregning eller bankoverførelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jensen skrev, for 9 minutter siden:

Nogen der har været på besøg for nylig?

På forhånd tak.

Jeg har ikke besøgt hende enu men netop sms med hende hvor fuldpakke kostede1000kr inkl anal med kondom og det var hende på fotos som man blev betjent af, hvor jeg besøger hende ved jeg ikke

Redigeret af Boy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Boy skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har ikke besøgt hende enu men netop sms med hende hvor fuldpakke kostede1000kr inkl anal med kondom og det var hende på fotos som man blev betjent af, hvor jeg besøger hende ved jeg ikke

Jeg overvejer også, men venter på at hun kører ud igen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest holmes71

Jeg har besøgt Ann47 igennem flere år. (Hun startede med at være 47, men har vist fundet kuren mod alderdom, for selvom jeg er blevet en del ældre, forbliver hun 47.)

Mine mange besøg skyldes ene og alene, at hun har store kasser og tager den i nummeren.

Desværre er servicen faldet markant gennem årene, og vi er nu nået til, at jeg direkte vil fraråde besøg og spilde penge på hende.

Her er hvorfor...

1. Hun lyver

2. Hun ændrer altid på aftaler efter betaling

3. Hun er usoigneret

4. Hun snyder dig, hvis hun kan slippe afsted med det

Alt ovenstående er gradvist blevet værre og værre gennem årene, og er i dag så markant, at det er blevet for meget.

Min absolut sidste oplevelse med hende, kostede mig 3000, og gav 15 minutters kedelig oplevelse med en uoplagt (og ildelugtende) Ann, der efter 2 minutter bad mig blive færdig.

Det store beløb skyldtes en indgået aftale om fri sex uden kondom i en måned. (Noget vi førhen har haft aftaler om flere gange.) Men efter betaling gik det stødt ned af bakke. Pludselig var det kun 14 dage. Pludselig (via SMS senere), var det maksimalt 4 gange. Pludselig (igen via SMS) var det nu med kondom. Og til sidst overholdt hun ikke aftalte møder, hvorfor det endte med én gang (som beskrevet ovenfor) á 15 minutter.

Skal man besøge hende, så nøjes med en quickie. Alt andet er skæg og blå briller.

Med så mange skønne thaikvinder til rådighed, er Ann47 simpelthen hverken jeres tid eller jeres penge værd.

Redigeret af holmes71

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...