Hop til indhold

Recommended Posts

Velkommen herind @Findus84

Lyder jo super godt og fedt at du "kender hende personligt" og lige falder over en et år gammel efterlysning herinde.

Bare så vi andre bedre kan forholde os til dit rosende statement...

Er hun din første sugarbabe/GP eller er du erfaren og hvordan vurderer du hende i så fald i forhold til de andre gp/sugarbabes som du har besøgt før?

Redigeret af xo-nix

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange tak..

Kan godt se jeg måske har formulere mig lidt uheldigt. 

Med at jeg kender hende personligt, mener jeg blot, at jeg har set hende jævnligt de sidste par år og derfor kender hende ret godt efterhånden. 

Jeg søgte efter hende herinde, blot for at tilfredsstille min egen nysgerrighed og faldt derved over efterlysningen. 

Har tidligere besøgt flere forskellige dejlige kvinder, men efter jeg har mødt hende, har jeg ikke haft behov for at se andre. ;) 

Hun er hamrende lækker, i hvert fald i mine øjne! Hun har lidt “naboens uskyldige pige” over sig, men når man så for lov at lege med hende, så er hun så liderlig og hun nyder virkelig at få pik og det kan man tydelig mærke! 

Jeg har mødt en del babes der var langt mere interesseret i penge end sex, men med hende, er det nærmest omvendt! Så må tilstå at selv hvis hun doblede sin pris ville jeg fortsat besøge hende! ;)

Hvis der er andet du vil vide, fortæller jeg gerne mere i en pb. Holder meget af hende og vil ikke gå mere i detaljer offentligt. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Findus84 skrev, den 15.9.2024 at 07:08:

Hvis der er andet du vil vide, fortæller jeg gerne mere i en pb. Holder meget af hende og vil ikke gå mere i detaljer offentligt. :) 

Jeg vil da gerne høre lidt nærmere i pb

Redigeret af Guest 567

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også være forbi hendes seng. Hun er sådan set både sød og fræk. Men jeg oplevede at hun er prostitueret. Hun har meget fokus på at "slippe billigst muligt" fra seancen fx. Men det er vel heller ikke altid lige nemt hvis alle skal forbi på en weekend.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...