Casper_ 272 Skrevet 16. November, 2022 Det er måske en sær ting. Og undskylder med det samme for set hvis man skulle støde nogle. men jeg har en vild sex fantasi om at være sammen med en grønlænder (eller mig af grønlænder /arisk ) og gerne i alderen 18-40 år. er der slet ingen gp der er grønlænder i København /Sjælland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sharonmanen 33 Skrevet 16. November, 2022 Kan ikke lige huske navn på damen , men engang imellem huserer der en Gudinde med Grønlandske aner i Ørestads området. Måske hun hedder Akasut 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1021 Skrevet 16. November, 2022 Casper_ skrev, 1 time siden: Det er måske en sær ting. Og undskylder med det samme for set hvis man skulle støde nogle. men jeg har en vild sex fantasi om at være sammen med en grønlænder (eller mig af grønlænder /arisk ) og gerne i alderen 18-40 år. er der slet ingen gp der er grønlænder i København /Sjælland. Der er en på SD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 16. November, 2022 Casper_ skrev, for 14 minutter siden: Det er måske en sær ting. Og undskylder med det samme for set hvis man skulle støde nogle. men jeg har en vild sex fantasi om at være sammen med en grønlænder (eller mig af grønlænder /arisk ) og gerne i alderen 18-40 år. er der slet ingen gp der er grønlænder i København /Sjælland. Altså et mix af en iraner og grønlænder?? Dem tror jeg er sjældne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mrfisher Skrevet 16. November, 2022 tvr skrev, for 22 minutter siden: Altså et mix af en iraner og grønlænder?? Dem tror jeg er sjældne arisk - iraner ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 16. November, 2022 mrfisher skrev, for 40 minutter siden: arisk - iraner ??? Ja. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mrfisher Skrevet 16. November, 2022 tvr skrev, for 13 minutter siden: Ja. en kombi du kommer til at lede længe efter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 16. November, 2022 mrfisher skrev, for 1 minut siden: en kombi du kommer til at lede længe efter Ja grønlænder-Iraneren? Det var jo også det jeg sagde. Med mindre TS mente arier som i den tysk-nazistiske definition, som europæer. Men den døde jo i 1945 så det gjorde han nok ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mrfisher Skrevet 16. November, 2022 tvr skrev, for 3 minutter siden: Ja grønlænder-Iraneren? Det var jo også det jeg sagde. Med mindre TS mente arier som i den tysk-nazistiske definition, som europæer. Men den døde jo i 1945 så det gjorde han nok ikke de lever i bedste velgående - tror det var det han mente Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 16. November, 2022 Casper_ skrev, for 4 timer siden: grønlænder /arisk @Casper_ kan du ikke lige oplyse, hvad du mener med denne formulering? Mener en blanding af Inuit og Europæisk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 16. November, 2022 Harran skrev, 1 time siden: @Casper_ kan du ikke lige oplyse, hvad du mener med denne formulering? Mener en blanding af Inuit og Europæisk? Tror han mente arktisk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casper_ 272 Skrevet 17. November, 2022 Harran skrev, for 13 timer siden: @Casper_ kan du ikke lige oplyse, hvad du mener med denne formulering? Mener en blanding af Inuit og Europæisk? Ja grønlænder / inuit og eller blandning med europæisk /skandinavisk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SingleCPH 20 Skrevet 19. Maj, 2023 (edited) pdrhan skrev, den 16.11.2022 at 15:06: Der er en på SD Kan du give et link til SD? på forhånd tak Redigeret 19. Maj, 2023 af SingleCPH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg