Bowway 13 Skrevet 16. November, 2022 Hej derude. Jeg søger gode GFE oplevelser og håber i kan bidrage til dette. Jeg har efter prøvet det meste, men GFE genren har jeg ikke trådt ind i. Jeg håber i kan bidrage med links til kvinder som yder denne service på et niveau der er næe ægte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 16. November, 2022 Hej @Bowway har du let og søgt i dette forum? Jeg er rimelig sikker på det er et emne der ret ofte kommer på banen, både under efterlysninger og anmeldelser, så der skulle ligger masser af guldkorn for den der vil bruge et par minutter på at lede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9627 Skrevet 16. November, 2022 Det kan du få fra de fleste danske piger og en del af de udenlandske. Vær kærlig, elskværdig, respektfuld og opmærksom på pigens velvære. Så får du hvad du giver. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bowway 13 Skrevet 16. November, 2022 Lauersen skrev, for 14 minutter siden: Det kan du få fra de fleste danske piger og en del af de udenlandske. Vær kærlig, elskværdig, respektfuld og opmærksom på pigens velvære. Så får du hvad du giver. Ligesom med resten i livet Tak for input Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oliekongen 157 Skrevet 16. November, 2022 Du kan håbe på at Lizbeth kommer til København igen. Hun er den bedste til GFE, og topscorer i gode anmeldelser. Hun skal nok slå benene væk under dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2094 Skrevet 17. November, 2022 Et konkret forslag, du kunne kontakte @Anna - fræk og sexet Hun var meget til GFE tidligere, og skrev en del om det her på EG. Jeg har besøgt hende et par gange, hun er sød, imødekommende og nem at snakke med ... Og "What You See Is What You Get", hun er en rigtig køn lille blondine ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oliekongen 157 Skrevet 11. December, 2022 @LizbethPrecious1 kommer til København, så nu har du chancen for at opleve den bedste GFE der fås. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg