Hop til indhold
Bowway

GFE oplevelser

Recommended Posts

Hej derude.

Jeg søger gode GFE oplevelser og håber i kan bidrage til dette. Jeg har efter prøvet det meste, men GFE genren har jeg ikke trådt ind i.

Jeg håber i kan bidrage med links til kvinder som yder denne service på et niveau der er næe ægte.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej @Bowway har du let og søgt i dette forum? 

Jeg er rimelig sikker på det er et emne der ret ofte kommer på banen, både under efterlysninger og anmeldelser, så der skulle ligger masser af guldkorn for den der vil bruge et par minutter på at lede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan du få fra de fleste danske piger og en del af de udenlandske. Vær kærlig, elskværdig, respektfuld og opmærksom på pigens velvære. Så får du hvad du giver. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 14 minutter siden:

Det kan du få fra de fleste danske piger og en del af de udenlandske. Vær kærlig, elskværdig, respektfuld og opmærksom på pigens velvære. Så får du hvad du giver. 

Ligesom med resten i livet :)

Tak for input :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et konkret forslag, du kunne kontakte @Anna - fræk og sexet 

Hun var meget til GFE tidligere, og skrev en del om det her på EG.
Jeg har besøgt hende et par gange, hun er sød, imødekommende og nem at snakke med ... 
Og "What You See Is What You Get", hun er en rigtig køn lille blondine ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...