Joey Joe Joe 2913 Skrevet 16. November, 2022 Super babe med super service. Opdatering følger. Mine bedste anbefalinger: https://annoncelight.dk/showad/356730 2 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ja-mand 118 Skrevet 16. November, 2022 Har godt kigget lidt på hende så mange tak for at give info videre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2913 Skrevet 16. November, 2022 (edited) Der et på Vardevej - et nyt sted jeg ikke har været før. I privat lejlighed. Stueteagen. Super lækker ungpige - 100 % som billederne viser. Annoncetekst passer fint. Fik en super service. Der er to piger i lejligheden. Hun er god til at kommunikere. En af de ture jeg husker længe. Redigeret 16. November, 2022 af Joey Joe Joe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 838 Skrevet 16. November, 2022 Joey Joe Joe skrev, for 2 timer siden: Super babe med super service. Opdatering følger. Mine bedste anbefalinger: https://annoncelight.dk/showad/356730 Hun ser virkelig godt ud. Tak for anbefalingen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jensga1234 Skrevet 17. November, 2022 Super lækker ungpige - 100 % som billederne viser. Annoncetekst passer fint. Fik en super service. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ja-mand 118 Skrevet 17. November, 2022 Jeg tænker hun er ved at finde ud af hvor meget et par gode anmeldelser på EG giver af besøgende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 838 Skrevet 17. November, 2022 Hun er Mega lækker- Total GFE! Jeg håber hun bliver længe! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
erwin c 40 Skrevet 18. November, 2022 Joey Joe Joe skrev, den 16.11.2022 at 20:40: Der et på Vardevej - et nyt sted jeg ikke har været før. I privat lejlighed. Stueteagen. Super lækker ungpige - 100 % som billederne viser. Annoncetekst passer fint. Fik en super service. Der er to piger i lejligheden. Hun er god til at kommunikere. En af de ture jeg husker længe. AL siger at adressen er Viby. Så måske er den søde pige flyttet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2913 Skrevet 18. November, 2022 erwin c skrev, for 8 timer siden: AL siger at adressen er Viby. Så måske er den søde pige flyttet. Så er hun i Aarhus nu. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
erwin c 40 Skrevet 24. November, 2022 Joey Joe Joe skrev, den 18.11.2022 at 21:03: Så er hun i Aarhus nu. Det er så godt nok for langt for mig at køre. Bor næsten ved grænsen, så håber da at hun kommer lidt længere sydpå igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg