Hop til indhold
Guest tykmand

Fræk sex - nordfyn

Recommended Posts

Guest tykmand

Hej,

Nogle der kan dele lidt erfaringer med dette sted?

Jeg overvejer om jeg skal finde en tid en formiddag, men vil gerne høre om andres oplevelser, inden jeg skal tage fri fra job..

https://annoncelight.dk/showad/325953

Del dette indlæg

Link til indlæg
tykmand skrev, den 17.11.2022 at 14:36:

Hej,

Nogle der kan dele lidt erfaringer med dette sted?

Jeg overvejer om jeg skal finde en tid en formiddag, men vil gerne høre om andres oplevelser, inden jeg skal tage fri fra job..

https://annoncelight.dk/showad/325953

Et klikbart LINK

Når man ser hendes meget usoigneret hænder og særligt negle, spinger jeg vider.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må desværre krybe til korset og bekende mig. Jeg har været der, og det er et af mine mindst stolte øjeblikke i denne verden. Min vurdering er at det foregår mere at nød, end af real lyst, - jeg fik et blowjob(middel/ringe), men jeg skulle være vendt om i døren. Til mit eget forsvar skal det siges at jeg fik kontakt gennem "sugardaters", og at billederne snød gevaldigt, lad mig sige, hun har levet livet. Men jeg havde kørt langt, og såå var jeg sq svagt i Nu'et. Og hun virkede til at ha meget brug for pengene.

Smadret/mis-vedligeholdt hus, langt ude på landet. Hun lugtede af alkohol. Tørrede sit ansigt i en pude, der blev smidt tilbage på sengen.

Det var en One-timer for mig, og jeg fortalte det aldrig til nogen, før nu. Jeg dømmer ingen, dette var blot min oplevels, men fyr den af, hun virkede sød og flink +50år (hun skrev vist 42, på sugardaters)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tykmand

Mange tak for jeres svar

I forhold til den beskrivelse af dit besøg, tror jeg bare, at jeg springer over også.. :-( 

Må finde en anden modenkvinde, og gerne med lidt dusk der er fornuftigt på fyn.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...