Hop til indhold
Guest Chimo

Privat

Recommended Posts

Guest Chimo

Hej venner og veninder.

Jeg ses nogle gange med en GP og vi bor tilfældigvis i samme nærområde.

Mit spørgsmål går på skal jeg kontakte hende og spørge hende hvordan hun synes vi skal håndtere vores relation eller skal jeg bare køre på og lade som ingenting når jeg ser hende på gaden.

Jeg synes hun er dejlig og lækker og vil gerne ses med hende igen i vores kunde GP forhold, men jeg har ikke lyst til at gøre det unødvendigt akavet. Hvad siger i?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
Chimo skrev, for 23 minutter siden:

Mit spørgsmål går på skal jeg kontakte hende og spørge hende hvordan hun synes vi skal håndtere vores relation eller skal jeg bare køre på og lade som ingenting når jeg ser hende på gaden.

Hun er GP, og tilbyder for penge en service i en afmålt tid. Du er kunden som betaler for den service i en afmålt tid.

Det er umiddelbart den relation i har, den er relativ nem at håndtere.

Betal, Bol, Bliv væk

Mød(Hils på) hende som alle andre du IKKE kender, hvis du møder hende på gaden, butikken, kirken, svømmehallen.

Er uklar på hvor du vil hen med dit spørgsmål................ er du blevet forelsket og vil giftes med hende ??? eller hvad ??????????

Redigeret af next

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Chimo
next skrev, for 15 minutter siden:

Hun er GP, og tilbyder for penge en service i en afmålt tid. Du er kunden som betaler for den service i en afmålt tid.

Det er umiddelbart den relation i har, den er relativ nem at håndtere.

Betal, Bol, Bliv væk

Mød(Hils på) hende som alle andre du IKKE kender, hvis du møder hende på gaden, butikken, kirken, svømmehallen.

Er uklar på hvor du vil hen med dit spørgsmål................ er du blevet forelsket og vil giftes med hende ??? eller hvad ??????????

Grundet samfundets generelle syn på GP og mænd der går til GP har jeg ikke lyst til at sætte hende i en situation som hun ikke har lyst til da jeg ved hun har et andet job.

Mit spørgsmål er om jeg skal italesætte det over for hende eller bare lade som ingenting når jeg ser hende.

Jeg har ikke lyst til at ødelægge den kunde/GP relation vi har.

Redigeret af Chimo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Chimo skrev, 1 time siden:

Du skal ikke kontakte hende på gaden. Enten undlader du at bringe noget op, eller også gør du det i forlængelse af en hyrdestund, inden du går ud af døren.

Chimo skrev, for 45 minutter siden:

Jeg har ikke lyst til at ødelægge den kunde/GP relation vi har.

Hvis du er bange for, at relationen tager skade af, at du spørger hende, så lad være.

Redigeret af Den_glade_amatør
Tastefejl rettet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Chimo skrev, for 1 time siden:

Hej venner og veninder.

Jeg ses nogle gange med en GP og vi bor tilfældigvis i samme nærområde.

Jeg synes hun er dejlig og lækker og vil gerne ses med hende igen i vores kunde GP forhold, men jeg har ikke lyst til at gøre det unødvendigt akavet. Hvad siger i?

Som beskrevet, så lader du bare som om at i aldrig har set hinanden før, når du møder hende på gaden...Det vil være et fint udgangspunkt at tage... Jeg tror da ikke et lille træk på smilebåndet gør noget af sende i retningen, hvis i passerer hinanden...(hvis i har kendt hinanden længe som kunde/go) Men ellers så lad hende afgøre det:  stor-smiler hun og siger hej til dig, så kan du jo gengælde det;) -ellers havde jeg som udgangspunkt ladet som fuldstændig ingenting... Hun er jo ikke på arbejde som GP, når hun er i sit private liv/dayJob... -Det må være tilgangen til det 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gensidig respekt og diskretion er nøgle ordne.

Du skal lade som om du ikke kender hende hvis du møder hende andre steder end der hvor i har aftalt at mødes og hygge. Hun er jo selvfølgelig ikke interesseret i at skulle forklare sin familie, vender mf. Om hvem ham @Chimo er..... de har jo nok ikke fået at vide at hun tjener lidt lommepenge som GP og skal heller ikke vide det........

Del dette indlæg

Link til indlæg

Respekter hende som hun respektere dig , nik og hils på hende og så er det vel det , ser ingen grund til at begynde en længere snak om at du genkender hende 
Som GP..

Så et nik og så videre i livet  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Du skal ikke kontakt hende kun for det spørgsmål. 
Men besøger du hende igen. Kan du efter sex nævne. “Jeg ønsker ikke vi hilser ude i byen af hensyn til diskretion, men det er ikke for at være uhøflig”. Er sikker på hun vil være enig. 
Jeg har selv kunder fra samme by. Og der er det ofte mig der tager snakken. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...