Hop til indhold
Den_glade_amatør

“Last days” - godt eller skidt?

“Last days” i annoncer - er det positivt med den information eller ej?  

60 medlemmer har stemt

1. 1. Hvad er din umiddelbare tanke, når en GP i sin annonce angiver, at det er “Last days” inden hun rejser? Og tilsvarende når man i debatten om en GP får oplyst, at “du kan lige nå det”, inden pigen er væk for denne gang?

• Positivt. Det er en god oplysning, så man måske lige kan nå et (ekstra) besøg. Og det er fint, at det er synligt, at det er nu, man skal ud af busken.
      16
    • Negativt. “Last days” signalerer for mig, at det sidste lige skal klemmes ud af citronen, og der er rimelig stor risiko for, at pigen allerede mentalt er på vej videre, og hendes service derfor kan være forringet.
      30
    • Neutralt. Jeg er rimeligt ligeglad med den oplysning og tillægger det ikke nogen betydning.
      6
    • Neutralt. For GPen er det ene besøg i princippet lige så godt som det andet, og hvis pigen har tænkt sig at komme igen, så er hendes service vel lige så god sidst på opholdet, som den var, da hun ankom
      8

Recommended Posts

Påvirker det din lyst til at besøge en udvalgt GP positivt eller negativt, når hendes annonce angiver “Last days”? Eller tilsvarende hvis du her på EG hører, at hun om lidt er væk igen for denne gang?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et af flere røde flag der kan være i en annonce der gør at jeg vælger pågældende fra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Min opfattelse er, at "last days" er et trick for at lokke kunder til, som tror, at der er tale om last day, idet de såkaldte "last days" ofte bruges over en længere periode.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis - og kun hvis - det var en kvinde jeg havde haft i kiggerten et stykke tid, så kunne det godt være det kunne skubbe mig til at tage mig sammen til at give hende et besøg. Hvis ikke, så får det mig til at scrolle hurtigt videre til den næste annonce.

Del dette indlæg

Link til indlæg

O    Negativt. Når det er pigens sidste dag, vil det ikke kunne betale sig for mig at besøge hende, idet der så ikke vil være mulighed for at se hende igen.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Spider skrev, for 9 timer siden:

O    Negativt. Når det er pigens sidste dag, vil det ikke kunne betale sig for mig at besøge hende, idet der så ikke vil være mulighed for at se hende igen.  

At det er last days, behøver jo ikke at betyde, at hun ikke kommer igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det er en pige, jeg har besøgt før og kender til hendes service niveau, så generer det mig ikke. Hvis det er en jeg ikke kender, så ville jeg nok vente til at hun kom igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lange skrev, den 19.11.2022 at 09:37:

At det er last days, behøver jo ikke at betyde, at hun ikke kommer igen.

Men heller ikke, at hun gør. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

Hvad så hvis man skriver "få tider tilbage":ph34r:.? Nu jeg jo bare nysgerrig fordi det kan jeg godt finde på at skrive hvis jeg kan se jeg har en eller 2 ledige tider:P.. 

Det ville blot få mig til at skynde mig så meget at mobilen ikke ville kunne følge med ^_^

Dit eksempel ser jeg blot som god service

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden:

Hvad så hvis man skriver "få tider tilbage":ph34r:.? Nu jeg jo bare nysgerrig fordi det kan jeg godt finde på at skrive hvis jeg kan se jeg har en eller 2 ledige tider:P.. 

Godt spørgsmål egentlig. Personligt ville jeg ikke opfatte det negativt på samme måde som når de udenlandske GPer skriver “Last days”. Måske fordi det har mere præg af en serviceoplysning fra dig, som man ellers må finde en anden dag at besøge? Jeg ved ikke helt, om logikken holder, men for mig er der i hvert fald forskel på de to ting.

I øvrigt: “Få tider tilbage”. Det er fanme smart, at man kan få sine tider tilbage igen, når samværet er overstået. Hvordan bærer du dig ad med det? ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 46 minutter siden:

øvrigt: “Få tider tilbage”. Det er fanme smart, at man kan få sine tider tilbage igen, når samværet er overstået. Hvordan bærer du dig ad med det? ;-)

Tiden gå bare så hurtigt i mit selskab at man slet ikke føler den er brugt:P:lol:..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...