Hop til indhold
Le courvoisier

Melissa-Århus- Viby - GFE - WOW!

Recommended Posts

Melissa er en utroligt flot slank kvinde, med langt blond hår og smukke blå øjne. Hun ligner en model i mine øjne. Melissa har virkelig et flot krop, hun er sød, venlig og har god energi .Meget nærvær og kikker dybt i øjne. Hun kyser meget dybt og sex med hende er meget intens men også meget sensuelt -med masse af berøring. Forstil jer at man samtidig får GFE og PSE. 
Jeg vil klar anbefale Melissa :P.
https://annoncelight.dk/showad/356730

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øv..Jyderne heldige igen.

Billigere huspriser og uden bro eller færgeafgift direkte til billig grænsehandel ( når man ser på priserne i danske butikker) og også nu smukke piger som Melissa.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 3 timer siden:

Øv..Jyderne heldige igen.

Billigere huspriser og uden bro eller færgeafgift direkte til billig grænsehandel ( når man ser på priserne i danske butikker) og også nu smukke piger som Melissa.

I skal være glade for i har en bro, så der er mulighed for at komme på besøg :P:lol:
men men men, dem på Sjælland har dælme også nogle saftige kvinder vi jyder gerne vil prøvekøre B)

men ja Melissa ser ret skarp ud :wink:

Redigeret af Crossfirevol2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anbefalingen. Hun ser da lækker ud på den lille video. Men noget helt andet. Hold k... hvor er jeg træt af de spejl-selfies, hvor pigen står og glor ind i mobilen. Er det helt umuligt lige at vende øjnene så vi kan se ind i dem på en mere naturlig måde? Det andet virker sådan totalt narcissistisk og ikke direkte appellerende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hedonis skrev, for 2 timer siden:

Tak for anbefalingen. Hun ser da lækker ud på den lille video. Men noget helt andet. Hold k... hvor er jeg træt af de spejl-selfies, hvor pigen står og glor ind i mobilen. Er det helt umuligt lige at vende øjnene så vi kan se ind i dem på en mere naturlig måde? Det andet virker sådan totalt narcissistisk og ikke direkte appellerende.

Selv tak- :) Jeg vil mene at vigtigst er at billederne på annoncen viser den pige man møder, hvilket er tilfældet med Melissa.

Jeg synes hun er meget sød og lækker -så må hun tage alle de selfies hun har lyst. :D:P

Redigeret af Le courvoisier

Del dette indlæg

Link til indlæg
Manfredo skrev, for 3 timer siden:

Tak for anmeldelsen. 

Hvor holder pigen til? Er det et diskret sted? Er der gode parkeringsmuligheder?

Som overskrift viser i Viby - rimelig diskret vil jeg mene -og ja med gode parkeringsmuligheder.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lystenstiger skrev, for 4 timer siden:

Så fik jeg også besøgt Melissa. Sikke et besøg. Kan kun tilslutte mig det rosende kor. Hun har evner og er utrolig lækker. 

Enig- jeg håber hun bliver længe eller at hun kommer tilbage - Hun er en virkelig lækker og sød pige. :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
sergent-254 skrev, for 49 minutter siden:

annoncen er væk

Jeg tror hun er væk? :o

Wow -sikke en pige- jeg håber hun kommer tilbage- hun er mega lækker- kun få gange har jeg oplevet lignende Hot-GFE sex :P.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er fuldstændig enig med alt der er blevet sagt i den her tråd.

Melissa er røv lækker og så er hun virkelig fræk. Hun er simpelthen gennemført fra top tå. 

Absolut verdensklasse lettisk babe. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tommy123 skrev, for 3 minutter siden:

Ja, hun ser sgu skarp ud! Hvordan er hendes blow og er det uden? Endeligt er der noget der ved om hun tilbyder CIM?

Ja og ja :P -Hendes blow er fantastisk og ja hun tilbyder blow uden og CIM. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bosse1910 skrev, for 9 timer siden:

Er der nogen der ved om hvornår hun kommer retur som nævnt i tråden

Jeg håber også hun snart kommer tilbage!

Del dette indlæg

Link til indlæg
exostar skrev, for 34 minutter siden:

Noget nyt

For et par dage siden sendte jeg en Sms til hende -men fik ikke svar. Jeg håber ellers hun kommer tilbage næste år. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun skriver hun tilbyder CIM, men den største skuffelse jeg gik med efter jeg tilkøbte det! Havde lagt og nusset med en narrefisse et par dage, så pungen var godt fyldt og helt blå! Ville gerne skyde den af i munden på en! :smile: Valget faldt på Melissa!

Skrev til hende at jeg gerne ville bestille 15 min med CIM, og at det var vigtig hun sad på knæ med åben mund. Til det svarede hun med “okay 800”

Da jeg ankom synes hun at det var for lidt tid jeg havde bestilt, det gav hun udtryk for! Men jeg var jo stang liderlig efter jeg havde lagt og pillet ved en ungpigekrop i 2 nætter i streg uden forløsning pga det røde! Så der skulle ikke meget til at få mig til at sprøjte! Det oplevede hun også efter jeg havde taget hende i doggy i 5 minutter, var jeg klar til at komme! Det sagde jeg til hende, og bad hende sætte sig på knæ for at modtage spermen! Rev kondomet af, det blev hun helt vildt mærkelig paf over, og spurgte hvorfor og der opstod en yderst presset stemning lige før mit klimaks, efter lidt diskussion frem og tilbage satte hun sig endelig på knæ, men uden at åbne munden og med hånden for ansigtet! Så kom udover hendes hånd oh lidt ned af kroppen, og gik derfra med følelsen af at det havde været mere behageligt at tage en spiller! Kæmpe skuffelse og absolut ikke en 10 ud af 10 oplevelse for mig, nok nærmere 2 ud af 10, så går man efter CIM, så vælg en anden! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...