Guest daddyo Skrevet 18. November, 2022 hun var her sidste sommer også , mener jeg, hvad hed hun dengang, hun blev også anmeldt, lidt blandet https://sugardaters.com/da/profile/0yzV71ONR3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MikkelRæv64 101 Skrevet 18. November, 2022 Navnet Elena, ikke verificert billede og østeropæisk udseende får en klokke til at ringe hos mig. Men hun svarer på pænt dansk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest daddyo Skrevet 19. November, 2022 MikkelRæv64 skrev, for 10 timer siden: Navnet Elena, ikke verificert billede og østeropæisk udseende får en klokke til at ringe hos mig. Men hun svarer på pænt dansk Hun er dansk, men hed ikke Elena sidst , Hvad kan du aftale med hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest daddyo Skrevet 21. November, 2022 (edited) tror hun hed lea baby sidst, og der er en underlig tråd , hvor alle skændes og ingen siger noget konkret, eller lyver om hende herinde, sådan læser jeg den ihvertfald Redigeret 21. November, 2022 af daddyo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest daddyo Skrevet 26. November, 2022 Det hed hun sidst, mener jeg , nogen der har mødt hende i denne omgang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest daddyo Skrevet 10. December, 2022 MikkelRæv64 skrev, den 18.11.2022 at 23:09: Navnet Elena, ikke verificert billede og østeropæisk udseende får en klokke til at ringe hos mig. Men hun svarer på pænt dansk fik du lavet en aftale Jeg var der i går, d v s hun var her, og det var det samme. sødt sensuelt slug og sex med gummi, da jeg ikke havde frisk attest, 2500 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest daddyo Skrevet 22. December, 2022 nå nu er hun sur over anmeldelsen herinde og vil ikke ses og mener hun kan få mere Nogle som har mødt hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest daddyo Skrevet 15. Januar, 2023 (edited) ? Redigeret 15. Januar, 2023 af daddyo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HGW 63 Skrevet 26. Januar, 2023 Der er en Elena_ et eller andet. meget direkte i sit sprog og i første besked: hvor meget sukker for et kort møde. kort møde: 1500,-. Svarede jeg og så blev jeg ellers svinet til i 5-6 beskeder. Fair nok hun synes prisen er for lav, men så plejer alle andre bare at sige nej tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MikkelRæv64 101 Skrevet 26. Januar, 2023 Hun sagde ja til 3000 kr for sex hos hende, men det måtte kun være en stille putter. Da jeg sagde jeg nok stødte igennem blev jeg straks blokeret. Meget kort for hovedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HGW 63 Skrevet 26. Januar, 2023 (edited) MikkelRæv64 skrev, for 23 minutter siden: Hun sagde ja til 3000 kr for sex hos hende, men det måtte kun være en stille putter. Da jeg sagde jeg nok stødte igennem blev jeg straks blokeret. Meget kort for hovedet. Hvis det er den samme, så fik jeg meldingen, at for 1500,- kunne jeg slikke hende i 10 minutter og intet andet. Ellers kunne jeg gå tilbage til luderne, hvis jeg ikke ville betale. Ingen gik, iflg. hende, med til 1500,-. Så fulgte der beskeder med svinere, hvorefter hun blokerede mig. Hun kan da bare svare nej, du må ikke støde igennem. Hvis hun ikke er til det eller ikke tændt, så forstår jeg godt den del, men så forstår jeg ikke hun mødes, udover for pengene. Og så bliver jeg i tvivl om hvor hun adskiller sig fra de ludere, som hun så nedladende kalder dem. I mine øjne, er hun ikke værd at mødes med. Hun lyder lidt my way or the High way. Redigeret 26. Januar, 2023 af HGW Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MikkelRæv64 101 Skrevet 26. Januar, 2023 HGW skrev, for 2 timer siden: Hvis det er den samme, så fik jeg meldingen, at for 1500,- kunne jeg slikke hende i 10 minutter og intet andet. Ellers kunne jeg gå tilbage til luderne, hvis jeg ikke ville betale. Ingen gik, iflg. hende, med til 1500,-. Så fulgte der beskeder med svinere, hvorefter hun blokerede mig. Hun kan da bare svare nej, du må ikke støde igennem. Hvis hun ikke er til det eller ikke tændt, så forstår jeg godt den del, men så forstår jeg ikke hun mødes, udover for pengene. Og så bliver jeg i tvivl om hvor hun adskiller sig fra de ludere, som hun så nedladende kalder dem. I mine øjne, er hun ikke værd at mødes med. Hun lyder lidt my way or the High way. Mange af piger på sugardaters er desværre ikke særligt velfungerende. Tror man skal finde årsagen der. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg