Guest The spoon Skrevet 18. November, 2022 Først vil jeg gerne sige hvad jeg gerne vil med denne tråd og hvad jeg håber den udvikler sig til, og jeg håber at min hensigt bliver forstået, selv om jeg ved at jeg flere gange vil modsige mig selv, det må i bære over med. Jeg skriver denne tråd, for at sætte ord på mine egne følelser, samvittighed mm, ikke så meget for at jeg vil diskuter hvad der er rigtig og hvad der er forkert, for det er der lige så mange meninger om, som der er medlemmer her på siden. Det som jeg selv håber at få ud af det er at læse mit eget indlæg, og derved måske komme til at forstå mig selv bedre, håber det giver mening. Nu til det det handler om. Hvorfor besøger jeg GP`ere, hvad får jeg ud af det, og hvad sætter jeg på spil ? de korte svar er ved det ikke, ikke ret meget, med få undtagelser, og jeg sætter mig ægteskab og god liv på spil. de lidt længer svar. Jeg får lov til at det handler om mig, og mine behov, jeg behøver ikke tænke på min partner, selv om jeg gør det, men jeg kan nok nyde nu`et lidt mere, på trods af at jeg får alt det sex i mit ægteskab som jeg kan klare, og nogen gange lidt mere, og bliver kun nægtet ganske få ting, som jeg sagtens kan undvære. Jeg har nået en alder, og virilitet (eller mangel på samme ) hvor jeg er begyndt at holde mere af at kæle, nusser og bare nyde hinanden end sex, ja ikke at jeg ikke nyder sex, mere, men det er ikke det vigtigste mere, det er nok derfor at de sidste piger jeg har besøgt har sex ikke været aktuel, og jeg har ikke savnet det, det er alt det andet. Jeg nyder når jeg sidder i sofaen og bare holder om min kone, mærker varmen fra hende og bare nyde samværet, (hold da op hvor lyder jeg gammel), og ja vi har også sex, og nogen gange også rigtig meget og længe, men ikke så tit, og til dem der spørger “hvor tit” ja et par gange om ugen, men der kan godt gå en uge eller to hvor vi ikke har, men det plejer så at betyde at det bliver lidt mere “hedt” når det så sker. Og igen kommer så spørgsmålet “hvorfor pokker opsøger du så en GP “ ? Ja jeg ved det ikke selv, helt. Lidt underligt, så er noget af det vildeste sex jeg har haft, med min kone, det som vi havde sidste gang hvor jeg havde besøgt en GP, en fredag eftermiddag ( uden sex), men der havde vi rigtig meget sex i hele weekenden !!! Hvad risiker jeg? Ja mit ægteskab og gode samliv, og er det det værd ? Ja der er jeg efterhånden kommet til det svar at det er det IKKE. Jeg er meget bange for at min kone opdager mine sidespring, og jeg ved at det vil ikke blive tilgivet, og det er ikke noget jeg kan snakke mig ud af, og jeg har fuld forståelse for at det jeg gør er utilgiveligt. Jeg har aldrig tidligere haft samvittigheds kvaler, men det er jeg begyndt med, og det er nok derfor at jeg er kommet til den konklusion at jeg må stoppe, mens legen er god. Så er spørgsmålet om jeg kan stoppe, og ja jeg tror det, og på sin vis håber jeg det også, med en undtagelse (ja jeg er lidt en hykler), for der er en pige jeg har besøgt en gang, og hvis jeg får muligheden igen, så er jeg klar til at sætte det hele på spil, igen. Og ja måske er det lige det der skal til at jeg holder mig fra alle andre, og kun tillader mig det ene sidespring, der gør at jeg kan overholde mit løfte om at stoppe (næsten, din hykler ) Jeg vil ikke forsvare mine holdninger, men måske bare høre jer andre om de tanker i gør jer om hvorfor, hvad i får ud af det, og hvad i risiker. Og nu vil jeg så læse det hele igennem igen, og måske blive lidt klogere på mig selv, måske forstå lidt af mine bevæggrunde, og måske finde lidt fred med mig selv. Nu har jeg læst det, og det giver lidt mening for mig selv, på trods af at jeg stadig syntes at jeg er lidt af en hykler. Håber at det giver mening for andre, og hvis ikke, så springer i bare videre til næste tråd. God weekend til alle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Quatermain 183 Skrevet 19. November, 2022 Du søger at finde en rationel forklaring på adfærden hos mennesker, den højeste udviklede intelligensmæssigt dog stadigt ikke 100% rationelle abe-art, igen forvansket af irrationel påvirkning fra kultur, religion, samfundsudvikling, social interaktion og ikke mindst drifter. Når vi vælger vore handlinger, er der altid en bagvedliggende drift, et irrationelt ønske om at udfylde et behov, forskelligt fra individ til individ, men også et fælles ubevidst bidrag til at styrke arten i netop et rationelt bud på at sikre den fælles overlevelseddygtighed gennem genetisk udvælgelse. Når det kommer til besøg hos GP'er er det netop et udtryk for vort bidrag til det fælles driftsregnskab, om du vil. Vi bidrager positivt til arten, til fællesskabet, til overlevelse ultimativt set. Vid at du gør en forskel for hele menneskeheden ved hver eneste GP aftale. Find trøst i denne viden. Futue et impera. (Lat.; knep og hersk) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 19. November, 2022 Erkend du er ikke en 'one woman man' det har jeg gjort for længst. I en periode var min kone heller ikke en 'one man woman' det var fedt. Men gennem de seneste mange år har jeg udviklet teknikker der gør opdagelse meget svær. Omhu og rationel tænkning er nøgleordet når det andet hoved vil luftes Jeg ved godt de liderlige præster i skriftestolen gerne vil høre ALLE eskapaderne, men de er squ for snakkesalige, så lad være med at løbe risikoen og give dem den fornøjelse. Og frem for alt nyd dine GP'er i fulde drag, tænk på at de nyder dig, eller i hvert fald dine penge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 551 Skrevet 19. November, 2022 Alle mænd er programmeret til at ville kneppe ca. 80% af alle kønsmodne kvinder. De 20 procent er dem som ikke er kneppeværdige (alder, udseende, mm). Den eneste grund til at vi ikke knepper 80% af alle kvinder er fordi vi ikke kan. Enhver kvinde indenfor denne 80% grænse kan få sex med alle de mænd de ønsker non stop hele dagen. Mænd skal være top 5% mand for at kunne gøre det samme (penge, livstil, højde, udseende). Nu er jeg så heldig at jeg ser rigtig godt ud, født med charme, og har ok med penge, derfor har jeg altid haft gode muligheder og fået sex med dem jeg ville, fotomodeller, kendte mm. grunden til jeg er herinde er at kvinder jo gerne vil have forhold, kærlighed, nærhed og tryghed. Det gider jeg så ikke, men vil stadig kneppe så mange som muligt inden jeg dør. Det gør jeg stadig med IRL kvinder, men supplere op med GPer. Tænker jeg på moral og utroskab? aldrig. Det er mandens natur, dont fight it. knep så mange som muligt inden du dør, det er det du fra naturens side er skabt til. Og til alle dem som sikkert siger alt mulig moralprædiken agtigt. Ikke min skyld du er en Beta han, der ikke har muligheden for at kneppe i store antal. Sørg for du bliver en Alpha eller hold mund og accepter at du er underlagt kvinde pres. (skal læses med en lille smule humor, men hovedlinjen i det jeg skrive er virkeligheden, bare sat på spidsen) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 19. November, 2022 (edited) Jeg beklager mit lange indlæg, men dette emne betyder meget for mig og jeg har brugt lang tid (mange år) til at komme frem til et sted hvor jeg føler at jeg har hele mig med, både indenfor og udenfor besøget hos en GP. Ja, nogen gange hjælper det at sætte ord på skrift og når du gør det her så giver det også mulighed for andres reflektioner end de der kommer af at tumle med tankerne i sine egne cirkler. Jeg tror derfor godt jeg forstår hvorfor du har skrevet dit indlæg og hvorfor du gør det netop her på EG. Alle dine selvmodsigelser forstår jeg også godt for jeg tumler netop selv med selvmodsigelserne i mit univers. Jeg kan naturligvis ikke give dig et svar på hvorfor du gør som du gør, men jeg kan dele min fortælling om hvorfor jeg gør som jeg gør og hvordan jeg begrænser det til noget der giver mening for mig. Jeg har været sammen med min kvinde siden vi var 19 og 21 år og det er... en del årtier siden vi var det Vi har fået børn, er trofaste og loyale. Vi giver plads til hinandens forskelligheder, accepterer begge to at vi ikke altid har overskud til at tage den tørn vi måske burde (Læs: vi er der for hinanden, som når den ene er nede, så trækker dem anden lidt ekstra - fordi det er det rigtige at gøre og fordi vi respekterer hinanden uden at sætte spørgsmålstegn ved intensionen). Hvis jeg stoppede her, så tænker jeg selv at det ligner det perfekte parforhold, men sådan er livet jo ikke - det er ikke perfekt, hun er ikke perfekt og jeg er ikke perfekt. Vi har, efter er mangeårigt samliv fået hvad jeg vil sige er en fair del af de lorte gaver der uddeles til os alle her i livet, fx mistet barn, selvmord, kronisk syge børn, livstruende sygdomme, stress, angst og depression for at nævne noget af det der har presset os mest. Men vi har hinanden, støtter hinanden og skiftes til at tage en tørn, når den anden ikke har overskuddet. Ud over at jeg nødig vil miste det vi er for hinanden, så ville det også være lidt som at rive vores liv midt over hvis vi skulle gå hver vores vej. Så hvorfor sætter jeg så det hele på spil når jeg besøger GP'ere? Vi rører ikke længere ved hinanden. Sexuelt gled vi ret hurtigt fra hinanden eller det kom aldrig rigtigt til at fungere som man kunne have ønsket sig. Vi er fightere begge to, så det blev til mange år med sexologer, parterapeuter og endeløse snakke. Jeg har lidt følelsen af at vi talte problemet ihjel. Den eneste konklusion vi reelt nåede frem til at vi ikke ønskede at gå hver til sit. Selvom det er mange år siden en af os har så meget som strøget den anden kærligt over hånden, så har det at være tro mod det løfte vi gav hinanden været vigtigt for mig... Indtil for et par år siden. Jeg er et seksuelt menneske med følelser, begær og behov. Jeg har hudsult som ikke tilfredsstilles af kram fra familie, børn og venner. Jeg besøger de skønne kvinder i branchen for at få dækket disse behov. Jeg har defineret et frirum til mig og for mig som er den tid jeg betaler for at tilbringe sammen med et andet sexuelt menneske. Det er en egoistisk handling, for det drejer sig kun om mig og mine behov. Men det er lige så vigtigt for mig at det er en forretningsaftale, der sætter rammer tidsrummet. Jeg kan godt flirte, ligesom min samlever kan, men vi er enige om at man får appetit ude og spiser hjemme. Nu spiser vi jo ikke rigtigt hjemme så dette er sidespring som jeg kan leve med i forhold til mit eget indre moral kompas. På den anden side, så er det vigtigt for mig at jeg fuldt ud kan være i samværet med kvinden under sidespringet og suge til mig af den tætte kropskontakt, at blive set og betragtet som et sensuelt og seksuelt væsen. Men når mødet er slut, så er jeg igen tro mod min partner og nøjes med at samle appetit. Ikke noget med at kæle med en kollega eller en jeg møder i byen. På den måde har jeg sat rammer og grænser for mine sidespring og mit svigt i forhold til den aftale vi har indgået. Jeg har det godt med det, selvom jeg helst ville at jeg kunne dele berøring, intimitet og seksualitet med min partner - for jeg begærer hende stadig. Redigeret 19. November, 2022 af AB455 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3256 Skrevet 19. November, 2022 Jeg tror ikke på at vi som mennesker pr automatik er monogame. For mig og min verdensopfattelse er det naivt at tro at vi kan være sammen med en partner i årevis, uden at blive fristet til anden side OG det endda uden at miste kærligheden til sin partner Kimen må være hvordan vi håndtere fristelsen, for den vil vi uden tvivl blive udsat for på et tidspunkt. Mit drømme scenarie i et parforhold er, at min partner er tryg nok ved mig til at komme til mig og sige:"Hey Skat, vi har fået en ny kontorelev på jobbet og hver gang jeg ser hende, sker der noget i mig og jeg oplever at jeg søger hendes selskab og tænker på hende når jeg har fri". Ok, jamen så må vi tage en snak om hvad det handler om. Vil du gerne trække hende med ud bagved og knalde hende? Vil du have en affære med hende? Er du ved at forelske dig i hende? Handler det kun om begær og jagt, jamen så har han min velsignelse til at få det ud af systemet, så længe der ikke går noget af vores relation til ved det. Det kan hverken han, hun eller jeg forudsige og det er en chance man må tage, men jeg vil til hver en tid hellere være en del af beslutnings processen, end jeg vil føres bag lyset Jeg ved godt at verden ikke er sort/hvid og jeg ved fra mig selv at jeg godt kan skelne mellem kærlighed og begær. Sommetider er det møntet på én person og somme tider er der kærlighed til én og begær til en anden . Desværre glemmer vi ofte i mangeårige forhold at forblive nysgerrige på sex og intimitet som jo også kan være kys, kram og kæl og jeg har desværre ikke nogen 'To go to' opskrift på hvordan man undgår det. Monogami er et bevidst valg og ikke noget der kommer af sig selv. Det er et valg om at tilsidesætte sit behov for at føle sig begæret, have sex, have intimitet med et andet menneske end sin partner og i forhold hvor den del af samlivet er ophørt, der er det min opfattelse at man dør lidt indeni over manglen på ovenstående. Så.....hmmm....det var mine tanker omkring det. 7 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The spoon Skrevet 19. November, 2022 @AB455 hold da op hvor er det smukt skrevet, og tak for at du delagtiggør mig i dine tanker og, uden det skal lyde forkert, så er jeg glad for jeg ikke er den eneste der går med de tanker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 19. November, 2022 Pianistinden skrev, for 44 minutter siden: Handler det kun om begær og jagt, jamen så har han min velsignelse til at få det ud af systemet, så længe der ikke går noget af vores relation til ved det. Smukt og ædelt skrevet, og jeg er sikker på at det er det der passer for dig. Eller rettere du skriver selv at det er dit ønske scenarie. Virkeligheden kan måske være anderledes når man står i situationen. Er jeg ikke nok? Er jeg ikke attraktiv? Pianistinden skrev, for 46 minutter siden: Det kan hverken han, hun eller jeg forudsige og det er en chance man må tage, men jeg vil til hver en tid hellere være en del af beslutnings processen, end jeg vil føres bag lyset Meget tidligt sagde min kvinde til mig at hvis (når?) det sker, så ville hun ikke vide det. Hun syntes det ville være tarveligt at trække hende ind i en proces med følelsen af svigt, så længe der ikke var tale om et forhold der udviklede sig og truede vores forhold. Det var IKKE ment som en blanco check til at knalde løs, men om at være bevidst om hvad der ville være det mindst slemme af to verdener for hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 19. November, 2022 The spoon skrev, for 9 minutter siden: @AB455 hold da op hvor er det smukt skrevet, og tak for at du delagtiggør mig i dine tanker og, uden det skal lyde forkert, så er jeg glad for jeg ikke er den eneste der går med de tanker. Tak @spoon - det er fandme svært at være menneske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3256 Skrevet 19. November, 2022 AB455 skrev, for 8 minutter siden: Smukt og ædelt skrevet, og jeg er sikker på at det er det der passer for dig. Eller rettere du skriver selv at det er dit ønske scenarie. Virkeligheden kan måske være anderledes når man står i situationen. Er jeg ikke nok? Er jeg ikke attraktiv? Enig, skulle det ske en dag kan det være at det rammer mig på en anden måde end jeg havde troet. Ingen ved det, alle snakker om det AB455 skrev, for 10 minutter siden: Meget tidligt sagde min kvinde til mig at hvis (når?) det sker, så ville hun ikke vide det. Sådan er vi heldigvis så forskellige Min absolutte kæphest er autensitet, gennemsigtighed og kommunikation i mine relationer, så jeg er overbevist om at jeg følelsesmæssigt vil føle mig mere svigtet og ikke god nok, hvis han gør det bag min ryg kontra at involvere mig i det inden det sker 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 19. November, 2022 @Pianistinden, jeg glemte min reflektion over dette udsagn, altså hvordan jeg selv ville have det med dette. Pianistinden skrev, for 56 minutter siden: Mit drømme scenarie i et parforhold er, at min partner er tryg nok ved mig til at komme til mig og sige:"Hey Skat, vi har fået en ny kontorelev på jobbet og hver gang jeg ser hende, sker der noget i mig og jeg oplever at jeg søger hendes selskab og tænker på hende når jeg har fri". Ja, sådan ville jeg selv ønske at jeg reagerede, men jeg er ærlig talt usikker på om jeg reelt ville forholde mig sådan, altså tage det så roligt. Forstå mig ret, jeg ønsker for min kvinde at hun bliver berørt og begæret - også selv om det ikke er af mig. Men konkret at vide det, det er jeg ikke så sikker på. Det ville betyde at jeg skal tage stilling til det, med mindre at vores forhold fra starten har bygget på at sex er for herligt til at vi skal være monogame. Problemet er at idealerne bliver defineret mens vi er nyforelskede og det kræver ret meget af pille ved de støtter. Forskellen for mig ligger i at vi får sat de rette rammer fra starten af og for os der var vi for unge og for idealistiske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3256 Skrevet 19. November, 2022 AB455 skrev, for 1 minut siden: Forskellen for mig ligger i at vi får sat de rette rammer fra starten af og for os der var vi for unge og for idealistiske. Præcis! Det er 20 år for sent at tage snakken om det og vi glemmer at vi udvikler os gennem årene og at vores lyster også kan ændre sig. Vi vokser med opgaven så at sige, både på den faglige front, den personlige og den seksuelle men oftest er det de tydelige ting som vi taler om: Uddannelse, børn, køb af hus, livsforsikring, realkreditlån osv osv og disse ting definere hvor vi er i livet. Udvikling på den seksuelle front, taler vi ikke med hinanden om for den er uuuuuuh følsom.....den hænger jo sammen med vores følelser for hinanden så hvis den ene en aften siger:"Swingerklub? Hvad tænker du Skat? Skal vi ikke prøve det" så vil den anden (formentligt) reagere med "*Skriiiiiig* hvad tænker du dog på! Har du ikke nok i mig? Er du bare sådan et sexfikseret svin der vil knalde omkring!? Bla bla bla" FORDI det er en helt ny viden at ens partner kunne tænke sig det, men hvis vedkommende havde forslået Padeltennis, ville den anden overveje det uden at føle at deres samlivsgrundlag er truet... Som nyforelsket har vi nok i hinanden og vi glemmer at der kommer en dagligdag om et par år som kan ændre sig.... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2158 Skrevet 19. November, 2022 The spoon skrev, for 11 timer siden: Hvorfor besøger jeg GP`ere, hvad får jeg ud af det, og hvad sætter jeg på spil ? Jeg er "kronisk kæresteløs". Jeg besøger piger for hud- og kropskontakt, sex / erotik, og nærvær. Jeg sætter ikke så meget på spil, som single uden partner, dog måske i forhold til famillie, venner og bekendte, hvis det bliver opdaget .. Og så noget med mit selvbillede, måske, og skrupler og angst-felter, hos mig selv ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 19. November, 2022 Pianistinden skrev, for 52 minutter siden: Udvikling på den seksuelle front, taler vi ikke med hinanden om for den er uuuuuuh følsom.....den hænger jo sammen med vores følelser for hinanden så hvis den ene en aften siger:"Swingerklub? Hvad tænker du Skat? Skal vi ikke prøve det" så vil den anden (formentligt) reagere med "*Skriiiiiig* hvad tænker du dog på! LoL, som du kan beskrive det Du har ret, sexualitet og døden i øvrigt er tabuer vi er ufatteligt dårlige til at forholde os til. Der burde være obligatorisk og fordomsfri rådgivningen med individuelle samtaler for alle, så vi kunne få sat begreber og rammer for det unævnelige. Jeg prøver selv (stille og roligt) at give mine børn et mere fordomsfrit blik på livet. Foreløbigt har de da også ret tidligt delt nogle ret personlige ting om dem selv, som jeg ved at andre kan tumle med alene til langt op i tyverne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 19. November, 2022 The spoon skrev, for 13 timer siden: Nu har jeg læst det, og det giver lidt mening for mig selv, på trods af at jeg stadig syntes at jeg er lidt af en hykler. Er vi ikke alle sammen det? Det er vel at finde ud af at vi ikke er perfekte og dermed ikke ligner vores idealer, sådan som vi drømmer om. Min erfaring er at de store linjer, dem som er min kerne, de er de samme gennem hele livet men efterhånden som vi får vores erfaringer, så må forestillingen om hvad det reelt og i praksis betyder fortolkes påny. Hykleri eller indsigt og selverkendelse? Jeg bruger ret meget krudt på at skille de ting fra hinanden for mig selv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The spoon Skrevet 19. November, 2022 @AB455 citat fra dit indlæg. Du har ret, sexualitet og døden i øvrigt er tabuer vi er ufatteligt dårlige til at forholde os til. Der burde være obligatorisk og fordomsfri rådgivningen med individuelle samtaler for alle, så vi kunne få sat begreber og rammer for det unævnelige. Jeg prøver selv (stille og roligt) at give mine børn et mere fordomsfrit blik på livet. Foreløbigt har de da også ret tidligt delt nogle ret personlige ting om dem selv, som jeg ved at andre kan tumle med alene til langt op i tyverne. min mor var oppe i 70erne da hun blev alene, ig då sagde hun at ville have en ny mand da hun ikke vil undvære sex. Her har jeg altid troet at hun kun havde sex de 3 gange der kom børn ud af det godt for hende, men jeg må indrømme at det var en information jeg lige skulle tygge på et stykke tid, og ja sex og døden er de 2 mest tabu belagte emner man kan tage op. Jeg vil ønske jeg var i et forhold hvor man kunne snakke om dette, men det er jeg ikke, og jeg er enormt glad for mit forhold, og selv efter små 20 år er jeg stadig meget forelsket i min kone, så det at jeg ved at det vil såre hende meget, er også en grund til at stoppe med at besøge GP’ere, og også vigtigt, jeg har ingen “undskyldning” om at jeg ikke får “så hatten passer der hjemme” tværtimod. Nu vil jeg tage en blå pille, og så skal vi have en ordentlig tur i aften, efter en dejlig dag med en tur i det blå og sushi til aften, så kan den weekend godt krydses af som veloverstået, og rigtig god. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 19. November, 2022 Fantastisk udmelding fra din mor Ja det er jo klassikeren at forældre og sex, det eksisterer ikke. Jeg blev selv vildt overrasket da jeg som teenager en dag faldt over instruktionsbog om forskellige sexuelle stillinger i mine forældres soveværelse. Det at der nærmest var tale om en instruktionsbog, det var dog spot on min far - altid den tekniske indgangsvinkel til enhver udfordring Nu har han været syg i nogle år og begyndte derfor på noget medicin der havde impotens som bivirkning. Selvom de var passeret de 80, så påvirkede det ham meget at han ikke kunne mere. Det betød meget for ham at kunne dele den oplysning, så vi snakkede lidt om det. Det krævede dog også at jeg skulle se i øjnene at de havde haft et aktivt sexliv hele livet, omend jeg stadig havde billedet af instruktionsbogen i hovedet Som jeg også skrev med @Pianistinden om, så tror jeg det er svært at ændre normer og betingelser der er stillet for mange år siden. Hvis du nu lykkes med at holde dig fra GP'ere i en god lang periode, så kan du jo overveje at bringe emnet op og fortælle at dit sexdrive er større/anderledes. Hvis stien er vasket tilstrækkeligt ren-agtigt, så kan det jo være at det åbner sig muligheder, hvis du altså vil have hende med på rejsen. Det kunne jo være svingerklubber eller lignende. Hun lyder jo selv til at være en kvinde med god appetit. Uanset hvad, så håber jeg det bedste for dig/jer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2158 Skrevet 19. November, 2022 (edited) Pianistinden skrev, for 12 timer siden: Jeg ved godt at verden ikke er sort/hvid og jeg ved fra mig selv at jeg godt kan skelne mellem kærlighed og begær. Sommetider er det møntet på én person og somme tider er der kærlighed til én og begær til en anden Eet af de emner der virkelig mystificerer mig. Jeg tænker tit, er jeg den eneste, der oplever at det med begær og kærlighed, ikke bare er to 'adskilte muligheder', men at der er et spektrum imellem .. ? Altså, at man godt kan begære og evt. have sex med et andet menneske, og samtidig have et venskab - men uden at der er 'oplæg' til et parforhold. ? Det har været diskuteret mange,gange herinde 'før Corona', især når man snakkede følelser, GP og gæster - det var GFE der var emnet .. I den sammenhæng synes jeg man oplevede, at især de fleste af mændene herinde er hårdnakket monogame. Nogle GP'ere havde en mere nuanceret syn på tingene .. det blev ikke godt modtaget .. Selv oplever jeg mig ikke som monogam - jfr. det første du skrev - men jeg ser mig selv mere som polyamor .. Forstået sådan, at jeg oplever både følelser og begær på flere niveauer til forskellige kvinder - også GP'er ... Redigeret 19. November, 2022 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 19. November, 2022 I skriver så smukt og reflekteret allesammen. Jeg læser ikke tråden som at TS egentlig vil have råd, men jeg er så gammel at jeg ikke kan lade være. Undskyld for det. Jeg tror egentlig heller ikke at vi er monogame dyr, men det er nu sådan vi har indrettet vores struktur. Hvis to mennesker i en relation er overens om at monogami er begrænsende - ja så er man jo overens. Men sådan virker det ikke til at være i @The spoons trådstart. Her har man ikke gjort den overenskomsten og då er man på en anden slags boldegade. Jeg har haft nogle meget lange forhold i mit liv, men børn og børnebørn som resultat. Jeg var også en hykler når jeg begynde at knalde udenom, ligesom hun var; hun som var mig utro. Eftersom hun ikke ville leve uden mig den gang, så tilgav jeg hende. Det var ikke en gang særligt svært eftersom min grundfilosofi er at vi ikke er skabt for at være perfekte. Men når jeg så begyndte at prøve pikken andre steder, så var jeg også klar over at hun aldrig ville tilgive mig hvis jeg blev opdaget. På den anden side så var jeg også parat at miste vores relation hvis det gik så langt. Jeg er ikke stolt over det, men på nogen måde vidste jeg hele tiden at mit dobbeltliv før eller senere ville blive opdaget. Og på nogen måde havde jeg gjort op med mig selv at hvis mit svigt blev opdaget, så ville jeg klare det. Det er lidt som at overlade sin skæbnen i nogen andens hænder og det kan man jo skamme sig over hvis man vil. Det vil ikke jeg. Jeg mener at vi som faktiskt elsker hinanden - selv om det ikke er stjerner og måner hver dag - altid har muligheden at komme videre og udvikles. Hvis begge har kraften til det. Men sådan er det sjældent i relationer. Jeg elsker dobbeltliv - det giver krydrerier til et liv som ellers præges alt for meget af pekuniære ting og masser af ansvar. Men dobbeltliv fungerer ikke i længden i vores samfund. Især ikke hvis du ikke er beredt at tabe det du har. Jeg var beredt på det, men det virker du ikke til at være Spoon. Så til dig vil jeg sige: Hvis du bliver ved så vil du nogen gang blive opdaget. Det er hvad du skal gøre klart for dig. Bliv ikke ved i nogen form af "det har fungeret så længe nu, så det går nok lidt til".... fordi det vil det ikke gøre. Der kommer en dag ... Som jeg læser det så elsker du din kvinde, vil ikke være uden hende og i har tilmed stadig fungerende sex. Det giver dig to alternativer: 1. Fortæl hende hvordan du har det og hvor vigtigt det er for dig at også prøve andre kvinder i dette det eneste liv du har. Og at det altid alligevel vil være hun for dig. 2. Stop med den her nonsens. Det er kun hormoner og dem kan du ordne på andre måder så du ikke taber et liv som du ikke klarer at tabe. Efterord: Den kvinde jeg tabte når jeg blev opdaget, og som er mor til nogle af mine børn, er jeg stadig meget gode venner med. Vi ser hinanden ofte, spiser sammen, sover hos hinanden og snakker rigtigt meget om hinandens liv og leverne med hinanden. Vi kan ikke længere forvente os ting af hinanden eller kræve det som man kunne når man var sammen. Det er svært på mange måder, men på andre meget nemmere end nogensinde. Sådan kan det være iblandt, at det er samfundsnormer vi ikke egentlig selve har valgt, som ødelægger hvad som kunne have været fantastiske relationer. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 19. November, 2022 Bananas skrev, for 29 minutter siden: 2. Stop med den her nonsens. Det er kun hormoner og dem kan du ordne på andre måder så du ikke taber et liv som du ikke klarer at tabe. Bedste råd ever. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 19. November, 2022 Kære @Bananas Du har tydeligvis erfaringer som jeg ikke har gjort mig... endnu. Men du siger jo at det vil jeg på et tidspunkt, når nu jeg lader pikken styre, som du så smukt udtrykker det Du har også ret i at det ikke ændrer en fløjtende fis at vi skriver så poetisk om elefanten i rummet. Som med alting er der ufatteligt mange mange små lodder på vægten når alt skal gøres op. Men er jeg indforstået med at det kan ende i brud, svigt og tårer? Ja det føler jeg fortsat at jeg er, selvom jeg ikke ønsker det. Jeg har besluttet at jeg ikke længere vil leve uden berøring, intimitet og begær. Tak fordi du pressede mig til at tænke tanken til ende igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mook 1871 Skrevet 20. November, 2022 The spoon skrev, den 19.11.2022 at 00:06: Så er spørgsmålet om jeg kan stoppe, og ja jeg tror det, og på sin vis håber jeg det også, med en undtagelse (ja jeg er lidt en hykler), for der er en pige jeg har besøgt en gang, og hvis jeg får muligheden igen, så er jeg klar til at sætte det hele på spil, igen. Og ja måske er det lige det der skal til at jeg holder mig fra alle andre, og kun tillader mig det ene sidespring, der gør at jeg kan overholde mit løfte om at stoppe (næsten, din hykler ) Jeg synes, det vil blive en svær opgave for dig, hvor du skal kæmpe mod dine følelser og tanker hele tiden, om at stoppe eller fortsætte med at besøge en GP. I din situation sidder du måske meget svære end andre mænd som købesex, fordi du har stor kærlighed til dig kone - og det er tungt at stå alene med en hemmelighed. Og det vil blive en uacceptable hvis du fortæller sandheden, fordi en thaikvinde vil aldrig acceptere utroskab.. Udover det er der bekymringer om hemmeligheden vil en dag blive afsløret ved en eller anden grund — og ja beslutninger skal hurtig tages ! Selvfølgelig, jeg forstår dig som et mennesker med en samvittighed, men det er også svært for mig at konkludere din beslutning. I min oplevelse med mænd siden jeg startede som en GP, var der noget helt nyt for mig. Jeg havde dybt forelsket mig i mange fyre i meget meget længe periode. Jeg havde grædt hver evig eneste aften... Jeg tænkte og fortalte til mig selv, at det ikke var reelt. — og i virkeligheden er bare en mand som kommer kun for at købe noget af mig og går igen.... — og det fungerede. Men ikke for evighed.. fordi jeg følte stadig at jeg ikke kunne give slip på fortiden. Netop overvejede jeg at stoppe - og det gjorde jeg som nævnt.... Mens jeg stoppede havde jeg ikke ret meget fundet ud af, hvorfor jeg havde det sådan en følelse... men en ting jeg ved, er sometimes some people are just in need of something// all the time - og noget man gør det med en god samvittighed skal man bare gøre, hvis ikke - så lade være. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The spoon Skrevet 20. November, 2022 @Bananas Du rammer hovedet på sømmet. hvis jeg ikke er klar til at miste det jeg har, så skal jeg stoppe. Det er også det jeg er kommet frem til. Så min beslutning er efterhånden ved at grundfæste sig, og lige som jeg læser trådens indlæg igen og igen, bliver jeg mere fast i min beslutning. Kære @Mook ja thai kvinder vil ikke kunne tilgive utroskab, og en ide om at man kunne få et eller andet forhold efter utroskab er utopi, så det er også med til at styrke min beslutning. Tak til alle for de meget sobre indlæg, det har virkelig betydet meget for mig at sætte ord på mine tanker, og jeres indlæg har fået mine tanker på plads. Tak for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 20. November, 2022 Efter at have læst alle indlæggene her må jeg sige at livet med et andet menneske er svært. Lidt baggrund: Jeg mødte min kone i en alder af 24, hun var 36, (så æresmedlem af de gamle grises klub :-) , ude efter kuvøseguf ) så har vi alle de vulgære betegnelser ude af verdenen. Vi har haft vores ups and down, en gang var det lige ved at ende i skilsmisse (på mit initiativ) men vi lykkedes at få det til at virke. Vi prøvede swingerklubber og det der i dag hedder swingerlivet, men det ebbede ud. Det ville have været lettere i dag, flere klubber, og instant kommunikation via internettet. Alligevel bliver 99 pct af kontakterne ikke til mere end skriv eller kort telefonsnak også i dag. Jeg har i alle 46 år vi var sammen besøgt glædes kvinder ( jeg har aldrig været til unge kvinder ). Hvorfor ? Jeg har skrevet det flere gange her, jeg er ikke en one woman man. Jeg er nysgerrig efter hvordan andre kvinder er, store, små, boblende udadvendte, generte , vilde, stille. Og ikke til de omrejsende cirkus, hvor man ikke kan ses igen hvis nu gnisterne flyver. Har forelsket mig i en glædeskvinde 3 gange, den første har holdt i 46 til døden os skilte. De andre var netop forelskelser der gik over, eller kunne håndteres. Nr 2 blev håndteret ved lange pauser, når jeg igen tog mod til mig og besøgte hende kom magien igen så laaaang pause. Den tredje var nok ren indbildning hos en aldrende mand :-) Som AB skriver, længslen efter berøring, intimitet, kropskontakt, åndelig kontakt omkring sex, alt det er en del af det at være menneske. Det skal næres, hele tiden. Helst meget i min optik. Jeg har næret det (udover derhjemme) ved at gå til de dejlige kvinder der sælger den ydelse ( og de bedste er dem der har forstået behovene, de andre har bare været spild af tid og penge). Der er flere grunde: jeg er ikke god til at 'score' kvinder, det er nemt at gå til GP'er, det er uforpligtende, de kommer ikke rendende efter en, man vælger selv tidspunkt, og ikke mindst, det er relativt nemt at holde skjult. Jeg har aldrig haft dårlig samvittighed over det fordi det netop ikke har været på bekostning af vores fællesskab i ægteskabet. Min kone har ikke lidt afsavn fordi jeg har forlystet mig anderswo, måske snarere tværtimod. Havde hun haft behovet havde jeg været OK med det. Vi jokede i alle årene at hun havde gjort det rigtige, nemlig at finde en mand, (kvinder lever generelt længere end mænd) så hun havde en til at passe sig på sine gamle dage. Desværre blev det virkeligheden, de sidste 2 1/2 år blev hun tiltagende mere afhængig af konstant pleje. Hjemmeplejen rækker kun et stykke af vejen til trods for deres viden, omsorg og pleje. Utallige er de sygehuse, læger, vagtlæger sygepjejersker, myndigheder der har mødt det barske røvhul der har sloges for min kones ve og vel. De fleste kampe blev vundet. Jeg fik de skønne smil ( hun mistede sproget undervejs). glæden ved at se hende blomstre når vi havde besøg, hendes hengivenhed til de bedste af hjemmeplejerne, hendes 'blik' når noget ikke behagede hende. Jeg tror ikke jeg kunne havde gjort det uden glædeskvinderne. Det vi får når det er bedst er på og samme tid avanceret fysioterapi og mentalterapi, Set hver for sig er det intet kontroversielt ved nogen af delene, jeg mener er der nogen der er blevet skilt fordi partneren har brug for fysioterapi ? Nej vel ? Eller samtaleterapi ? Nogen få måske. Derudover syntes jeg det var hamrende frækt at se på eller tænke på at min kvinde var sammen med andre, og nej det var ikke det, nogen kalder 'cuckold', det var bare ren nydelse ved at deltage i frækt seksuelt samvær mellem flere. Wish there had been more. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg