Hop til indhold
Henriksen

Annetta i Grenå

Recommended Posts

FYAL skrev, for 4 timer siden:

Ja - for et par måneder siden.

Noget du gerne vil vide?

PS - Hun kaldte sig Erica før - søg på Grenå og der kommer anmeldelser frem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
FYAL skrev, for 10 timer siden:

Ja - for et par måneder siden.

Noget du gerne vil vide?

Var det en god oplevelse, fra start til slut, er hun ryger og der er forhåbentligt ikke møgbeskidt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Henriksen skrev, for 32 minutter siden:

Var det en god oplevelse, fra start til slut, er hun ryger og der er forhåbentligt ikke møgbeskidt

Sjovt nok kan jeg ikke huske om hun røg, men lejligheden bar præg af den blev brugt. 
Hun snakker som et vandfald og der var ligesom hele tiden noget der lige skulle rettes (ligger dårligt, tage lidt tøj af osv) - mange afbrydelser. Og så kysser hun hvis du vælger kæresteoplevelsen. Desværre er hun en af dem hvor maven stikker længere frem end brysterne - godt skjult på billederne. Jeg kommer ikke igen - men hvis du kan lide en kvinde der lige fortæller sin livshistorie og har former - så er prisen fair nok. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
FYAL skrev, for 29 minutter siden:

Sjovt nok kan jeg ikke huske om hun røg, men lejligheden bar præg af den blev brugt. 
Hun snakker som et vandfald og der var ligesom hele tiden noget der lige skulle rettes (ligger dårligt, tage lidt tøj af osv) - mange afbrydelser. Og så kysser hun hvis du vælger kæresteoplevelsen. Desværre er hun en af dem hvor maven stikker længere frem end brysterne - godt skjult på billederne. Jeg kommer ikke igen - men hvis du kan lide en kvinde der lige fortæller sin livshistorie og har former - så er prisen fair nok. 

Tak for fint svar Fyal

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...