fred7547 2 Skrevet 20. November, 2022 Donna Jeg har haft fornøjelsen af skønne Donna Jeg fandt Donna’s annonce men ingen anmeldelse af hende så jeg tænkte at jeg ville tage chancen. Det var min bedste beslutning længe Selve Aftalen gik nemt og hurtigt at sende en sms med den ønskede ydelse og min ønskede tidspunkt. Donna svarede hurtigt tilbage med alle de oplysninger der skulle bruge (tid, adresse, ydelser osv) Pigen: ved ikke helt for jeg skal starte, men billederne på annoncen lyver ikke, faktisk er hun smukkere i virkeligheden. Rigtig Latina pige. Hun har den skønneste trænet krop, derudover har hun fantastiske silekone bryster som sidder fantastiske på hende, det føles helt naturlige ikke hårde men alt almindelige bløde. Hendes numse var en liga for sig selv, den mindede meget om en god Kim kardashian numse. Jeg følte mig velkommen og også at hun havde lyst til mig. Pyyh, hende kunne jeg godt forelske mig i Sexen holder jeg for mig selv men hun er super sexet, indlevende, velsmagende og ikke bange for at vise hun kan lide det. Denne anmeldelse har været svær for mig at lave, da hun er en en’er og ville da helst have hende for mig selv, håber også at i andre vil behandle hende ordentligt da hun fortjener det bedste https://annoncelight.dk/showad/356752 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FYAL 45 Skrevet 20. November, 2022 Quatermain skrev, for 5 minutter siden: Pas Enig - påfaldende bemærkelsesværdig med anmeldelse lige efter oprettelse af profil - og sjove grammatiske fejl i teksten. Google Translate måske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massage er fedt 250 Skrevet 20. November, 2022 Ny annonce og ny profil der skamroser, og oprindeligt helt vil have hende for sig selv .. Hmmmmm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FugtIFugen 23 Skrevet 20. November, 2022 Jeg er også ny profil herinde - men man kan ikke andet end at grimmes over folk så hurtigt dømmer en pige ude. Har i overvejet, at vi rent faktisk er mange der følger med herinde uden, at skrive anmeldelser og oprette en bruger?? Jeg kan ikke lade være, at kommentere nu når jeg rent faktisk også lige har haft fornøjelsen af at besøge hende i går aftes. Pigen er netop ankommet for under en uge siden, hun snakker ikke specielt godt engelsk, men med hjælp af translate kunne vi kommunikere. Jeg er træt af pigen allerede skal dømmes ude af folk, der ikke har den fjerneste idé om det er fake eller ægte.. Mange af de her piger er her af en grund, og den manglende empati herinde kan allerede ødelægge det arbejde hun kommer for at udføre... Da jeg besøgte hende blev jeg mødt af 2 columbianske skønheder, så skønne jeg var ved at hoppe på begge to. Kan se de nu er blevet flyttet til Århus.. Men det er heldigvis ikke så langt fra Randers. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Quatermain 182 Skrevet 20. November, 2022 Extra service 2 guys okay, men stadigvæk... pas 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FugtIFugen 23 Skrevet 20. November, 2022 Det jo blot jer der misser en vanvittig god oplevelse, håber blot i ikke ødelægger det for os andre så de bliver nødt til at tage hjem... Billeder er on point, selvfølgelig redigerede som så mange andre gør, men bestemt pigen på billederne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massage er fedt 250 Skrevet 20. November, 2022 1. 2. PAS 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keeper Skrevet 21. November, 2022 Tilbage til anmeldelse. Alt hvad tjekkes kan er gjort. Keeper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg