Statham 2793 Skrevet 20. November, 2022 https://annoncelight.dk/showad/354605 Jeg synes ikke, at jeg har bemærket Nina før i Vejle. Men kan se, at hun har huseret i Odense. Jeg valgte at besøge hende den anden dag. Stedet var privat lejlighed og ikke klinik. Ja, det var en skodlejlighed. Men nok om det. Blev modtaget af Nina. Og sikke en sød pige/dame. Virkelig mild og dejlig. Ca. 40-45. Super fin krop. Vi stod længe og nussede, inden hun gik i gang med fantastisk oral. Stille og roligt og dybt. Nina er på niveau med den ukronede BJ queen Kayly. Men mildere og ikke så slutty. Jeg sluttede af med suveræn CIM. Det bliver helt sikkert en gentagelse herfra. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ny bruger 98 Skrevet 21. November, 2022 Statham skrev, for 8 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/354605 Jeg synes ikke, at jeg har bemærket Nina før i Vejle. Men kan se, at hun har huseret i Odense. Jeg valgte at besøge hende den anden dag. Stedet var privat lejlighed og ikke klinik. Ja, det var en skodlejlighed. Men nok om det. Blev modtaget af Nina. Og sikke en sød pige/dame. Virkelig mild og dejlig. Ca. 40-45. Super fin krop. Vi stod længe og nussede, inden hun gik i gang med fantastisk oral. Stille og roligt og dybt. Nina er på niveau med den ukronede BJ queen Kayly. Men mildere og ikke så slutty. Jeg sluttede af med suveræn CIM. Det bliver helt sikkert en gentagelse herfra. Ja hun er en lille frækkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Golf 24 Skrevet 26. November, 2022 Var forbi forleden dag, men for mig var det ikke ligefrem en super oplevelse, aftaler 45 min med 50/50 massage/hygge.går i bad som jeg altid plejer. Massagen var ok men synes hun havde for meget med: Don.t touch there, no finger in pussy, bla bla bla. Det er lidt turn off for mig. Svinger eller godt med de gode og populære piger i området. Tukta,Beni, Anna Vejle. Ava.... og en af dem går jeg til næste gang. Hos Nina foregår det hele på madrass på gulvet, det er hellere ikke lige mig. Smag og behag..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1404 Skrevet 29. November, 2022 Golf skrev, den 26.11.2022 at 13:21: Var forbi forleden dag, men for mig var det ikke ligefrem en super oplevelse, aftaler 45 min med 50/50 massage/hygge.går i bad som jeg altid plejer. Massagen var ok men synes hun havde for meget med: Don.t touch there, no finger in pussy, bla bla bla. Det er lidt turn off for mig. Svinger eller godt med de gode og populære piger i området. Tukta,Beni, Anna Vejle. Ava.... og en af dem går jeg til næste gang. Hos Nina foregår det hele på madrass på gulvet, det er hellere ikke lige mig. Smag og behag..... Ja madrassen afhænger jo at stedet hun er. Og altså med mindre der ligefrem står i annoncen at man bare kan tage på hende overalt under massagen, så plejer jeg at holde snitterne for mig selv af ren respekt for pigen....altså lade hende styre showet. Det kræver måske et genbesøg eller to, men så plejer der også at være kemi til det meste, eller hvor nu pigens grænse går. Det kommer man langt med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg