Gæst Skrevet 18. November, 2013 Google maps.... Hvordan fane fungere det lort???? Vil gerne lave et kort ala organdonor Har en Google konto så vidt jeg kan se, med mail adresse og kode.. Jojo men hvordan får man de der røde dimser til at være på et kort derinde? Gerne også på Google map app til iPad.... Har købt Google maps+ og my places uden at komme tættere på noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Rider 452 Skrevet 18. November, 2013 Hvorfor skriver du ikke en PM til organdonor jeg er sikker på han vil hjælpe dig the rider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13917 Skrevet 18. November, 2013 Hvorfor skriver du ikke en PM til organdonor jeg er sikker på han vil hjælpe dig Eller Den Røde Baron memberlist.php?mode=viewprofile&u=2061 - hans kort https://maps.google.com/maps/ms?msa=0&m ... 67f7102c9f dækker i forvejen Schleswig-Holstein og jeg kan se han netop har udvidet det med et par steder omkring Hannover og i NRW. Tumbs up til den mand. :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 18. November, 2013 Google maps.... Hvordan fane fungere det lort???? Vil gerne lave et kort ala organdonor Har en Google konto så vidt jeg kan se, med mail adresse og kode.. Jojo men hvordan får man de der røde dimser til at være på et kort derinde? Gerne også på Google map app til iPad.... Har købt Google maps+ og my places uden at komme tættere på noget Jeg laver det på PC, tror ikke der er forskel. Når du har logget på google maps, trykker du på "Mine steder" herefter på opret kort. Når kortet er oprettet, skriver du den gade i søgefeltet du ønsker at oprette (helt som når du søger på en adresse). Google finder adressen, klik på symbolet på kortet (ventre knap på musen, et klik) tryk på "gem på" og vælg det kort du har oprettet til formålet Tryk på den røde redigerknap ude til venstre, læg navn og øvrige data ind, og vælg et kortsymbol i den ønskede farve. Efterhånden som det kommer flere steder på kortet, kan du sortere i dem, lægge dem i alfabetisk orden, med musen. Hun at gemme til sidst. -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg