TOM Nord 1 Skrevet 22. November, 2022 Er der nogen, der har mødt hende her ? ..... https://annoncelight.dk/showad/350068 Del gerne jeres oplevelser med hende her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mrfisher Skrevet 22. November, 2022 TOM Nord skrev, for 43 minutter siden: Er der nogen, der har mødt hende her ? ..... https://annoncelight.dk/showad/350068 Del gerne jeres oplevelser med hende her. 98 kg med B skål - not good... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Laurits Betjent 104 Skrevet 22. November, 2022 mrfisher skrev, for 26 minutter siden: 98 kg med B skål - not good... hvis du tager højde for højden, så er det et BMI på 40 .......... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ZipZap Skrevet 22. November, 2022 Jeg bemærkede at man ikke måtte røre. Jeg ville holde mig væk og finde en mere berøringsvenlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 22. November, 2022 mrfisher skrev, for 1 time siden: 98 kg med B skål - not good... Piger med små bryster - er som regel gode til at sutte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mrfisher Skrevet 22. November, 2022 Jernsvinet skrev, for 4 minutter siden: Piger med små bryster - er som regel gode til at sutte det var mere kropsvægt pr skål forhold der ikke rigtig matcher... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 849 Skrevet 22. November, 2022 (edited) Har nogen mødt hende irl?. Trist hun ilke lader en rør ved hende. Tænder på chubby og bobble piger Redigeret 22. November, 2022 af Kim Madsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DomM83 2 Skrevet 5. December, 2022 Kim Madsen skrev, den 22.11.2022 at 15:39: Har nogen mødt hende irl?. Trist hun ilke lader en rør ved hende. Tænder på chubby og bobble pigerja Ja jeg har mødt hende.jeg har kun haft gode oplevelser med hende. Hun er meget forsigtig da hun blev behandlet meget dårligt af nogen . Hun nyder at sutte pik og det ikke bare for kun penge skyld hun gøre det og det tænder hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg