Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Callettien
Klipklap skrev, den 22.11.2022 at 21:29:

Måske noget om hende her ? 

Er der nogen der ved om det er den samme Soda som tidligere var i det gule hus på Rødovrevej?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ligner lidt lånte billeder, og der har været et par stykker med soda som navn, både i det gule hus og lige ved siden af på Jyllingevej. 

Du må afsted og tjekke hende ud:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Callettien
Lars40 skrev, for 24 minutter siden:

Det ligner lidt lånte billeder, og der har været et par stykker med soda som navn, både i det gule hus og lige ved siden af på Jyllingevej. 

Du må afsted og tjekke hende ud:D

Ja det er nok det det ender med.....orker bare ikke at få en lang næse :evil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Callettien skrev, den 25.11.2022 at 14:02:

Ja det er nok det det ender med.....orker bare ikke at få en lang næse :evil:

Med de nye billeder på annoncen, kan jeg bekræfte at det var hende, der var i det gule hus i Rødovre for et par år siden. Det er i hvert fald de samme billeder, som blev brugt dengang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Callettien

Jamen det er jo ganske rigtig Soda. Besøgte hende for et par år siden og tog en tur forbi igen. Hun er stadig en køn pige som giver en ok massage og er bestemt til at få op at ringe bagefter. Desværre tilbyder hun ikke at få besøg af flere fyre - ellers ville jeg elske at se hende blive taget hårdt med en makker!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok @Gammel rotte må jeg spørge hvad der ikke var så spændende? Pigen Soda, eller hendes service eller engagement eller stedet? 

Kan du evt uddybe det en smule?

Skriver fordi jeg selv overvejer at besøge hende... go dag

Del dette indlæg

Link til indlæg
HugoBalls skrev, den 9.12.2022 at 14:24:

Ok @Gammel rotte må jeg spørge hvad der ikke var så spændende? Pigen Soda, eller hendes service eller engagement eller stedet? 

Kan du evt uddybe det en smule?

Skriver fordi jeg selv overvejer at besøge hende... go dag

Egentlig lidt af det hele. brysterne er lavet, og de er lidt løse med markant og mærkbart fylde. Det er skuffende. Hun er også lidt passiv syntes jeg, og så var der nok heller ikke den rigtige kemi - hvorfor ved jeg ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok tak for svaret @Gammel rotte 

Ærgerligt selvfølgelig, men nogen gange er det ikke kun kemi'en, men det kan være en dårlig dag for pigen, for mange kunder eller andre ting som påvirker hendes humør...

Det burde ikke være sådan, men det kan være lidt lotto over om man får en glædelig oplevelse eller det modsatte nogen gange.

I de fleste tilfælde er det dog GP's indstilling til sit arbejde, og at vi møder dem med positiv energi :)

Hvor gammel vil du skyde hende ca til?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...