Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker
TheHoster skrev, for 5 minutter siden:

Hej søger en thaipige som gerne må være lidt buttet, alder betyder intet og må gerne være i Østjylland. :)

https://annoncelight.dk/showad/352942
Mægtig sød pige som taler dansk. 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Utilregnlig
Jankanda skrev, for 6 timer siden:

dog ved jeg ikke om hun er kommet hjem fra ferie,

Hun er retur men passer lige pt sin søsters butik i Århus (som så er på ferie) men hun opfylder dog kravet at være buttet :rolleyes: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil også anbefale at stikke næsen indenfor hos Bright, hvis du kommer lidt vestpå en dag. Hun er en frisk pige der er et besøg værd.

Jeg mener, at de sidste 4 billeder er af hende. Hun har dog udviklet sig lidt, men alt fast og lækkert.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Utilregnlig skrev, for 16 timer siden:

Hun er retur men passer lige pt sin søsters butik i Århus (som så er på ferie) men hun opfylder dog kravet at være buttet :rolleyes: 

Hej Utilregnlig :-)

Hvilken butik i Århus?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Utilregnlig
FAT skrev, den 24.11.2022 at 10:07:

Hvilken butik i Århus?

Nær Stjernepladsen men tror fuglen er fløjet tilbage til der hvor hun kom fra, altså Grenå 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Utilregnlig

Fejl info fra Thai som nok ikke er nyt i den Verden men den Buttede pige fra Grenå er der en måned endnu på Randersvej om man ønsker og til Bosse så vurdere du selv men for mit vedkommende er det dog no go men jeg foreslog det blot for Ts som ønskede en buttet, så værdsko, go on :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...