Hop til indhold
G.G.

OWO hhv. CIM

Recommended Posts

Hej derude i vinterkulden

Ofte tilbyder GP’erne en ekstrapris for OWO (altså superfransk) og så en pris for CIM (dvs at komme dem i munden)

Nu er det sjældent jeg ønsker/ender med at komme en pige i munden. Foretrækker typisk at kneppe mig til udløsning.

Men mit spørgsnål går på, at hvis man har betalt for CIM må OWO uomgåeligt være inkluderet, da man meget sjældent kan komme en pige i munden uden hun har først har haft pikken uden gummi i munden? Medmindre det selvfølgelig er et decideret cum shot i en gabende mund :D

Hvad mener I mht prisstrukturen? Er OWO ikke en naturlig bestanddel af CIM? 

GG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tungekys og Megafransk

du kan ikke altid regne med at en pige altid giver owo når du betaler for cim. Det skulle ellers være umuligt at undgå men der er ivertfald nogen piger som snyder med det som linda leclair se tråden her,  https://www.eroguide.dk/forum/topic/136973-linda-leclair-en-forf%C3%A6rdelig-oplevelse/#comments

hun mener efter anmeldelsen at mega fransk er med kondom og hun kun skal have sperm i munden til allersidst hun har altså sin egen definnition som er anderledes end hvad alle andre kalder det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det er også min oplevelse indtil videre. Altså at hvis man betaler for CIM så er oral uden gummi inkluderet.

Men jeg forsøger faktisk netop at adskille det. Altså at få blow med gummi og så komme i mund/ansigt :)

Grunden er, at jeg er 100% sygdomsfri og gerne vil sikre det fortsat er sådan. Så derfor blow med gummi. Men en facial er super fræk, så derfor stadig en CIM/COF.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg betaler oftest for CIM og min oplevelse er at blow uden er med i prisen - jeg har i hvert fald ikke oplevet andet. Men selvfølgelig kan der være undtagelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Betaler man ikke for OWO og så et tillæg for CIM? Det ville jeg da mene. At man altå ikke kan købe CIM uden at købe OWO først.

Men jeg ved det ikke. Ikke noget jeg selv gør i. Men sådan ville jeg altså forstå det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man tjekker linket til Linda så vil man kunne se at både megafransk og superfransk koster 400 kr.. Hvis man så ikke skulle betale for begge dele for at få begge dele så prisen jo det samme for at komme hende i munden efter hun har suttet uden beskyttelse som hvis hun bare skulle sutte en uden beskyttelse.. Det altså dårlig forretning for hende..

Udover det så aner jeg det faktisk ikke men har altid tænkt over det:lol:..

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan godt være det er mig der er gammel efterhånden men...

Superfransk/OWO er bare en sutter uden gummi, nogen griber gerne med munden/sluger, andre gør ikke så det er smart at man spørger først.

Megafransk har altid (eller ihvertfald tidligere) været opgraderingen fra Superfransk, til at der også sluges.

CIM er en lidt nyere betegnelse, det burde selvsagt inkludere uden gummi i pakken, men det er ikke garanteret altid.

Der er dog mange der ikke forstår begreberne, mange mener for eks at Megafransk er det samme som CIM, hvilket sådan set ikke er korrekt jo, den ene definere at der sluges, den anden blot hvor der deponeres :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
wankerman83 skrev, for 13 minutter siden:

Kan godt være det er mig der er gammel efterhånden men...

Superfransk/OWO er bare en sutter uden gummi, nogen griber gerne med munden/sluger, andre gør ikke så det er smart at man spørger først.

Megafransk har altid (eller ihvertfald tidligere) været opgraderingen fra Superfransk, til at der også sluges.

CIM er en lidt nyere betegnelse, det burde selvsagt inkludere uden gummi i pakken, men det er ikke garanteret altid.

Der er dog mange der ikke forstår begreberne, mange mener for eks at Megafransk er det samme som CIM, hvilket sådan set ikke er korrekt jo, den ene definere at der sluges, den anden blot hvor der deponeres :)

Nu har jeg i masser af år tilbudt megafransk og det er altså ikke ensbetydende at der sluges. Men at det sprøjtes i munden. Der er så piger der tilbyder Megafransk OG slug som ekstra ydelse. 
Superfransk er uden men uden sprøjt i munden.

Megafransk er uden med sprøjt i munden og slug er slug .

Cim kan være ….ja flere ting alt efter hvad pigerne mener så det er altid en god ide at spørge sig frem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Der kommer aldrig styr på de begreber, fordi pigerne kommer fra forskellige steder i verden, hvor tingene ikke har samme betydning som i andre lande. Desuden har pigerne en fri fortolkning. 
Det ville være så meget nemmere hvis man blot i ren tekst skrev hvad man tilbyder. Det gælder også stillinger osv. 

Nå men i de kredse ( thai) hvor jeg færdes betaler jeg xxx kr fast, altid og til alle jeg besøger, og så er det all inclusive. :biggrin: 
Ligesom jeg ikke om aftenen gider sidde og krydse af hvad jeg vil have til morgenmad på hotellet, gider jeg ikke i starten af mødet sidde og plukke i et menukort. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 11 minutter siden:

Nu har jeg i masser af år tilbudt megafransk og det er altså ikke ensbetydende at der sluges. Men at det sprøjtes i munden. Der er så piger der tilbyder Megafransk OG slug som ekstra ydelse. 
Superfransk er uden men uden sprøjt i munden.

Megafransk er uden med sprøjt i munden og slug er slug .

Cim kan være ….ja flere ting alt efter hvad pigerne mener så det er altid en god ide at spørge sig frem. 

Tror du missede pointen :)

Jeg snakker om hvad begreberne betød i sin tid, jeg ved godt de betyder andre ting idag, og det er netop en del af problemet.

Flere betydninger af de samme begreber er noget gøgl :P  I praksis er det der er sket med begreberne, at de nye generationer af glædespiger gennem de sidste 10år~, har redefineret og opdelt dem :P Absolut ingen kritik mod pigerne, det er bare hvad der er sket med gadepigernes begreber over tiden :)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 20 timer siden:

Hvis man tjekker linket til Linda så vil man kunne se at både megafransk og superfransk koster 400 kr.. Hvis man så ikke skulle betale for begge dele for at få begge dele så prisen jo det samme for at komme hende i munden efter hun har suttet uden beskyttelse som hvis hun bare skulle sutte en uden beskyttelse.. Det altså dårlig forretning for hende..

Det er lige præcis min pointe og anledningen til at jeg lavede indlægget.
Hun sælger netop CIM for 400 kr ekstra. Der står intet om at man i forvejen skal have tilkøbt OWO. Så hvis man betaler 400 for CIM burde man logisk få OWO med. I øvrigt er denne prisstruktur/markedsføring meget almindelig for de udenlandske piger. Men at betale 800 kr ekstra virker for mig for dyrt - så skal BJ’en altså være af en anden verden 

Del dette indlæg

Link til indlæg
G.G. skrev, for 26 minutter siden:

Det er lige præcis min pointe og anledningen til at jeg lavede indlægget.
Hun sælger netop CIM for 400 kr ekstra. Der står intet om at man i forvejen skal have tilkøbt OWO. Så hvis man betaler 400 for CIM burde man logisk få OWO med. I øvrigt er denne prisstruktur/markedsføring meget almindelig for de udenlandske piger. Men at betale 800 kr ekstra virker for mig for dyrt - så skal BJ’en altså være af en anden verden 

Hvorfor logisk.? Der da forskel på at manden sprøjter en i munden og så at man sutter ham uden.. I privaten er det faktisk sket at han lige spiller sig selv og sprøjter mig i munden som afslutning.. Det ville jeg se som cim.. Da begge dele koster det samme så virker det for mig logisk at man selvfølgelig skal betale for begge dele for at få begge dele ellers så er det jo åbenbart "et fedt" om man kommer hende i munden imens man bliver suttet uden.. Fordi du har allerede betalt de 400 kr det koster jo..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uanset hvad så er det rent snyd ikke at give OWO når man har betalt for CIM.

Så behøves der overhovedet ingen defoinitioner hvis Leclair eller andre piger bare opfinder deres egne betydninger af ordene.

det næste blir vel at dansk overhovedet ikke er i skeden men mellem lårene, og at et handjob er noget man selv skal sørge for mens pigen ser på.

Den slags snyd og hjemmelavede difinitioner høre ikke hjemme i nogen brancher.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tungekys og Megafransk skrev, for 54 minutter siden:

Uanset hvad så er det rent snyd ikke at give OWO når man har betalt for CIM.

Så behøves der overhovedet ingen defoinitioner hvis Leclair eller andre piger bare opfinder deres egne betydninger af ordene.

det næste blir vel at dansk overhovedet ikke er i skeden men mellem lårene, og at et handjob er noget man selv skal sørge for mens pigen ser på.

Den slags snyd og hjemmelavede difinitioner høre ikke hjemme i nogen brancher.

Jeg forstår ikke at man så sælger to ydelser hvis man bare giver den ene ydelse "gratis" med i prisen for den anden:ph34r:.. hvis prisen altså er den samme for begge.. Hvad hvis man kræver 200 ekstra for cim og owo koster 500.. Så ville alle jo bare vælge cim og så regne med at få owo med i prisen..

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Jeg forstår ikke at man så sælger to ydelser hvis man bare giver den ene ydelse "gratis" med i prisen for den anden:ph34r:.. hvis prisen altså er den samme for begge.. Hvad hvis man kræver 200 ekstra for cim og owo koster 500.. Så ville alle jo bare vælge cim og så regne med at få owo med i prisen..

rent svindel at lave sine egne difinitioner for at bøffe folk uanset at du hele tiden forsvare det, jennifer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Tungekys og Megafransk skrev, for 7 minutter siden:

rent svindel at lave sine egne difinitioner for at bøffe folk uanset at du hele tiden forsvare det, jennifer

"egne definitioner" ?? 

Det er da rimeligt klart hvad OWO er. For at nå så langt som CIM, må man da nødvendigvis opgradere sin OWO pakke til CIM. Ellers virker det jo ikke. Svindlen består jo i at man tror man købe den "store" ydelse og få den "lille" med gratis.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 2 timer siden:

"egne definitioner" ?? 

Det er da rimeligt klart hvad OWO er. For at nå så langt som CIM, må man da nødvendigvis opgradere sin OWO pakke til CIM. Ellers virker det jo ikke. Svindlen består jo i at man tror man købe den "store" ydelse og få den "lille" med gratis.

Præcis.. Jeg forstår ikke at andre ikke kan se det:ph34r:.. Jeg mindes at jeg kæmpede en forgæves kamp for at forklarer det i tråden om Linda faktisk:rolleyes:.. Man kan jo ikke bare gå ud fra når der er to priser at man så få begge dele for en dels pris.. Det svarer lidt til hvis der hænger et sæt tøj nede i brugsen med to priser på men man kun mener man skal betale for den ene del fordi "det jo et sæt og hører sammen".. Det hul i hovedet.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
JenniferRomantica skrev, for 28 minutter siden:

et svarer lidt til hvis der hænger et sæt tøj nede i brugsen med to priser på men man kun mener man skal betale for den ene del fordi "det jo et sæt og hører sammen".. Det hul i hovedet.. 

Tøj i Brugsen?? Den slags undgår man forhåbentligt aktivt......

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 25 minutter siden:

Tøj i Brugsen?? Den slags undgår man forhåbentligt aktivt......

Jeg er vokset op med genbrugsen:lol:.. Min ældste på 17 synes det er et magisk sted.. Hans tøjstil bære så også præg af det:lol:.. Men hvad skal man gøre.. Ungdommen nu til dags:rolleyes:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Jeg er vokset op med genbrugsen:lol:.. Min ældste på 17 synes det er et magisk sted.. Hans tøjstil bære så også præg af det:lol:.. Men hvad skal man gøre.. Ungdommen nu til dags:rolleyes:.. 

Puha. Jeg ved simpelt hen ikke hvad jeg skal sige....Nu handler jeg kun i Irma og Netto, og der har de ikke tøj. Jeg har engang været i Føtex, og der så jeg noget tøj. Men jeg troede ikke nogen køber det

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 50 minutter siden:

Jeg har engang været i Føtex, og der så jeg noget tøj. Men jeg troede ikke nogen køber det

Nu bliver JEG da fredsommelig nysgerrig ...  ;)
Hvorfor i al verden det .. ?
Hvis ingen købte det, hvorfor skulle de så ha' det i butikken .. ?

Selv HADER jeg at købe tøj.
Jeg skal jo vælge.
Så hvis jeg endelig - dybt nødtvunget - køber et par bukser, så er jeg udmattet flere dage efter ... :D:D

Jeg køber mest i genbrugs.
Så er ulykken ikke så stor hvis jeg fortryder .. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 4 timer siden:

Puha. Jeg ved simpelt hen ikke hvad jeg skal sige....Nu handler jeg kun i Irma og Netto, og der har de ikke tøj. Jeg har engang været i Føtex, og der så jeg noget tøj. Men jeg troede ikke nogen køber det

Jeg kan nu ikke sige mig fri for at købe tøj til børnene i Føtex og deslige:ph34r:.. H&M mest:lol:.. Men jeg selv kan jeg kun købe til i New Yorker fordi de er en af de få forretninger der fører tøj i xxxs:rolleyes:.. Hvis vi skal holde det i et fornuftigt prisleje og jeg arbejder kun 5 dage i måneden og har en slet skjult drøm om at eje min egen saunaklub en gang i fremtiden såååå der skal spares op:lol:.. 

Hvis man nu lige ser bort for denne korte afsporing så synes jeg min analogi var meget rammende faktisk:ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden:

Hvis man nu lige ser bort for denne korte afsporing så synes jeg min analogi var meget rammende faktisk:ph34r:

Enig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...