Hop til indhold
Guest Tungekys og Megafransk

Hvornår er Kay tilbage

Recommended Posts

er her nogen som ved hvornår Kay er her igen hun skulle ha været tilbage start november?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tungekys og Megafransk skrev, for 6 timer siden:

er her nogen som ved hvornår Kay er her igen hun skulle ha været tilbage start november?

Jeg har skrevet til hende, men ikke fået svar endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey gutter, nogen som har haft kontakt med Kay her de seneste 3-4 dage? Der er nok en 95% chance for at det er mig der er utålmodig og hun bare har travlt. Håber dog ikke at jeg har skrevet noget forkert, eftersom hun ikke regerer på min besked (WhatsApp).

Det skal måske også nævnes, at jeg aldrig har haft en aftale med hende før, så ved selvfølgelig ikke hvordan det normalt er hos hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JustLurking skrev, den 16.12.2022 at 11:48:

Hey gutter, nogen som har haft kontakt med Kay her de seneste 3-4 dage? Der er nok en 95% chance for at det er mig der er utålmodig og hun bare har travlt. Håber dog ikke at jeg har skrevet noget forkert, eftersom hun ikke regerer på min besked (WhatsApp).

Det skal måske også nævnes, at jeg aldrig har haft en aftale med hende før, så ved selvfølgelig ikke hvordan det normalt er hos hende. 

Jeg ved ikke om det lykkedes dig at få en aftale. Men for lige at give dig et svar, så er Kay generelt ikke typen der nemt bliver fornærmet eller tager ting ilde op, i det mindste ikke i min erfaring.

Det kan dog være nødvendigt med en høflig rykker eller to, da hun ofte har travlt og ikke lige husker at svare.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også skrevet til hende… men fik et autosvar tilbage. Måske holder hun fri imellem jul og nytår?

Giv endelig lyd hvis nogen ved hvornår hun er tilbage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen som har en opdatering om hvornår Kay er tilbage ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes det er ret svært at få en aftale på plads med hende... Har skrevet i flere dage uden svar. Er jeg den eneste der oplever dette? Har hun virkelig så travlt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MM-Power skrev, for 5 timer siden:

Jeg synes det er ret svært at få en aftale på plads med hende... Har skrevet i flere dage uden svar. Er jeg den eneste der oplever dette? Har hun virkelig så travlt.

De populære piger har typisk en del faste kunder som "kommer først til" hvilket gør det svært for nye kunder at få en tid. Prøv evt. at skrive en høflig besked til hendes Telegram i god tid

Redigeret af Wasted Youth
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
MM-Power skrev, for 6 timer siden:

Hun er desværre blevet syg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Where2 skrev, 1 time siden:

Kay er tilbage og hun er frisk igen. Jeg besøgte hende I søndags .

er hun rask rask ? og hvordan er hendes form nu om dage ? efterhånden lidt tid siden jeg så hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle

Synes det er ret svært at komme i kontakt med Kay, hun svarer nemlig ikke på sms :( er det fordi hun er full booket og ikke har tid til at svare.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rosehunter

Prøv et par gange. Jeg har både mailet og whatsapp'ed med hende. Men der kan godt være et par dages forsinkelse ;)...

Del dette indlæg

Link til indlæg

der er vist et par stykker herinde som har erfaring med kay så ville lige spørge inden mit første besøg(hvis jeg kan komme igennem :D) om nogen har prøvet hendes "all inclusive" om det måske er med megafransk?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...