Karsteng 557 Skrevet 24. November, 2022 Hei, Pre-Corona var der fler steder som Copenhagen Sauna club, Romantica, sexyclub, etc etc... Mange blev lukket under pandemien - men vad nu..? Nogen steder man gerne skal besøge..? Tak for all input lm temaet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amar Lover 808 Skrevet 25. November, 2022 Ja sjove steder som du påpeger er lukket ned grundet økonomi under covid. Det er jo lidt trist. Der var også en lille klub i Randersgade på Østerbro som jeg ikke lige husker hvad hed. Der skete lidt at hvert sådan en fre-lørdag aften. Noget tid siden jeg har været igennem Istedgade og ved faktisk ikke hvad der er tilbage - tænker især club 34 som på 1 sal havde lille bar med thaipiger - ind i mellem et sjovt sted også. Spørgsmålet er som du påpeger om tiden er løbet fra den type steder, eller om der er økonomi i det nu i dag hvor nettet hersker og man hjemme i tryghed kan hygge sig på andre måder? //Amar Lover 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 557 Skrevet 25. November, 2022 (edited) Svært at sige. Jeg var innom Thai corner for ca 2 mnd siden, men der var kun lady-boys. Og det er ikke i min smag. Candy club er jo et dirty sted (som i min optik er riktigt så fint) men klientellet er lidt for mærkeligt (for mig) og kvindene tomme i blikket... Det eneste stedet jeg er ok med pr nu er Bar M og svenske Cokie(?) med kort kjole og en blond lille blomst på hovedet. Hun kan jeg godt dele en flaske Champagne med. Eller et glas vin. Såå... Jeg venter stadigvek på reåpning af Copenhagen Saunaclub og andre Redigeret 25. November, 2022 af Karsteng Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amar Lover 808 Skrevet 25. November, 2022 Karsteng skrev, for 2 timer siden: Svært at sige. Jeg var innom Thai corner for ca 2 mnd siden, men der var kun lady-boys. Og det er ikke i min smag. Candy club er jo et dirty sted (som i min optik er riktigt så fint) men klientellet er lidt for mærkeligt (for mig) og kvindene tomme i blikket... Det eneste stedet jeg er ok med pr nu er Bar M og svenske Cokie(?) med kort kjole og en blond lille blomst på hovedet. Hun kan jeg godt dele en flaske Champagne med. Eller et glas vin. Såå... Jeg venter stadigvek på reåpning af Copenhagen Saunaclub og andre Bar M kender jeg ikke. Har hellere ikke prøvet Thai Corner. Copenhagen Saunaclub er da et bøssested måske krydret lidt med en flok bifyre - ikk sandt? Ved du så om Club 34 stadig er der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 25. November, 2022 (edited) Amar Lover skrev, for 4 timer siden: Copenhagen Saunaclub er da et bøssested Nej... I hvert fald ikke den saunaclub, der tænkes på og omtales her https://www.eroguide.dk/massageklinikker/copenhagensaunaclub/ Desværre er nuværende status: Lukket permanent Redigeret 25. November, 2022 af Dinosdk69 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amar Lover 808 Skrevet 26. November, 2022 Dinosdk69 skrev, for 14 timer siden: Nej... I hvert fald ikke den saunaclub, der tænkes på og omtales her https://www.eroguide.dk/massageklinikker/copenhagensaunaclub/ Desværre er nuværende status: Lukket permanent Min fejl. Nu jeg ser linket kan jeg godt huske det sted. ved nærmere eftertanke hedder den på istedgade vist også Copenhagen Gay Bio ( er ikke sikker i min sag kommer ikke mere på de kanter - havde en del arbejde på Vesterbro for ca 30 år siden men der er jo løbet en del vand i åen siden) Men godt set og Sorry herfra. // Amar Lover 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 557 Skrevet 27. November, 2022 Måske @JenniferRomantica ved mer i sagens anledning? jeg er virkelig ked af at disse steder (og andre) er lukket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 27. November, 2022 Amar Lover skrev, den 25.11.2022 at 13:20: Ved du så om Club 34 stadig er der? Ifølge Google er den lukket permanent. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dojo 15 Skrevet 27. November, 2022 Hi Nej du skal ikke forvente at møde svenske Cokie på BarM, hun har ikke været der i længere tid, ved ikke hvor hun er nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 557 Skrevet 27. November, 2022 Dojo skrev, 1 time siden: Hi Nej du skal ikke forvente at møde svenske Cokie på BarM, hun har ikke været der i længere tid, ved ikke hvor hun er nu. Vi delte en flaske Champagne tidligere i foråret der.. Eller er der flere piger der passer til beskrivelsen..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
paabesoeg 102 Skrevet 4. December, 2022 Er dette den omtalte Bar M https://maxim-s.business.site/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 557 Skrevet 4. December, 2022 paabesoeg skrev, for 4 minutter siden: Er dette den omtalte Bar M https://maxim-s.business.site/ Yes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg