Hop til indhold

Recommended Posts

jens69 skrev, den 26.11.2022 at 01:01:

Prøv at lade være med at beskrive hende som en ting. Kunne du ikke bare spørge om nogen havde besøgt hende?

Tror det har noget at gøre med, hvor man kommer fra, men du har da en pointe, var på ingen måde tænkt som en nedgørelse af Emi.

Kan se der er 5 der synes godt om dit indlæg, men det gir mig desværre ikke svar på om Emi er besøgt.

1955

Del dette indlæg

Link til indlæg
jens69 skrev, den 26.11.2022 at 01:01:

Prøv at lade være med at beskrive hende som en ting. Kunne du ikke bare spørge om nogen havde besøgt hende?

Det er nok som man læser det. Jeg bliver ikke stødt over formuleringen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ralle skrev, for 34 minutter siden:

Hun er meget skuffende. Ligger og ser fjernsyn mens man er i gang

Det er da ikke så galt, kan nok for mange friske op gode oplevelser med konen før hun blev fuldstændig frigid ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ralle skrev, den 10.1.2023 at 22:17:

Hun er meget skuffende. Ligger og ser fjernsyn mens man er i gang

Besøgte Emi  igår, det var en mixed oplevelse. Hun tog imod i en slidt lyserød joggingdragt, slidte hjemmesko og en smøg i munden. Her burde jeg ha vendt om, men var kørt rimelig langt for at "få noget". Vi gik op på første sal, og jeg blev sendt i bad, men ordre til at vaske pikken grundigt. Efter badet gik jeg på værelset hvor hun lå nøgen på sengen, og så i sin telefon. Hun bød mig ned i sengen, efter at have sat alt for høj musik på. Hun gik ret hurtig ned og suttede øko som lovet. Tog et kondom frem da hun nu ville kneppe. Jeg havde dog mere lyst til mere blow samt jeg ønskede at slikke hende. Det var hun med på - sprang blowet over, og lagde sig på ryggen klar til at blive slikket. Det gjorde jeg så i ca 15 min - hun var dejlig ren. Jeg ville nu ha hende i en 69, og det var også ok. Hun brugte nu mere hånd end mund, og jeg kom som hun ønskede. Efter gik jeg i bad igen, og hun kom ud i badet og sagde hun gik ned fordi hun skulle vaske sengetøj. Jeg skulle bare ta det helt roligt. Da jeg gik hørte jeg hun talte polsk med en mand som var i rummet ved siden af hvor vi havde hygget. Hun skulle til Polen om et par dage. Jeg kan egentlig ikke brokke mig, da jeg fik det jeg kom for, men hun så ret slidt ud ift. hendes billeder, hvor kun profilbillederne virker ægte.

Del dette indlæg

Link til indlæg

slidt lyserød joggingdragt, slidte hjemmesko og en smøg i munden, vaske pikken grundigt, mere hånd end mund og skal lige ned og vaske tøj bagefter… det er jo præcis som en ægte kone! Hun har tydeligvis fundet sin egen niche, ikke girlfriend experience men absolut tired wife experience! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
1955 skrev, den 12.1.2023 at 23:17:

Besøgte Emi  igår, det var en mixed oplevelse. Hun tog imod i en slidt lyserød joggingdragt, slidte hjemmesko og en smøg i munden. Her burde jeg ha vendt om, men var kørt rimelig langt for at "få noget". Vi gik op på første sal, og jeg blev sendt i bad, men ordre til at vaske pikken grundigt. Efter badet gik jeg på værelset hvor hun lå nøgen på sengen, og så i sin telefon. Hun bød mig ned i sengen, efter at have sat alt for høj musik på. Hun gik ret hurtig ned og suttede øko som lovet. Tog et kondom frem da hun nu ville kneppe. Jeg havde dog mere lyst til mere blow samt jeg ønskede at slikke hende. Det var hun med på - sprang blowet over, og lagde sig på ryggen klar til at blive slikket. Det gjorde jeg så i ca 15 min - hun var dejlig ren. Jeg ville nu ha hende i en 69, og det var også ok. Hun brugte nu mere hånd end mund, og jeg kom som hun ønskede. Efter gik jeg i bad igen, og hun kom ud i badet og sagde hun gik ned fordi hun skulle vaske sengetøj. Jeg skulle bare ta det helt roligt. Da jeg gik hørte jeg hun talte polsk med en mand som var i rummet ved siden af hvor vi havde hygget. Hun skulle til Polen om et par dage. Jeg kan egentlig ikke brokke mig, da jeg fik det jeg kom for, men hun så ret slidt ud ift. hendes billeder, hvor kun profilbillederne virker ægte.

Ej hvor ærgligt, jeg var ellers klar til at bestille en tid nu her, men det ha jeg sgu ik´ lyst til nu. Hmmm hvad skal jeg nu gøre 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...