Ph2 13 Skrevet 26. November, 2022 Var på Fynsvej Kolding gamle adresse 2 dejligt kvinde som gav dejligt massage kommer igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 26. November, 2022 Ph2 skrev, for 35 minutter siden: Var på Fynsvej Kolding gamle adresse 2 dejligt kvinde som gav dejligt massage kommer igen Fik du af dem begge samtidig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ph2 13 Skrevet 26. November, 2022 Møffe skrev, for 21 minutter siden: Fik du af dem begge samtidig? Det bliver mellem dem og mig men det var meget godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 26. November, 2022 Ph2 skrev, for 8 minutter siden: Det bliver mellem dem og mig men det var meget godt Com on din hund! ggg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ph2 13 Skrevet 27. November, 2022 Listelømmel skrev, den 26.11.2022 at 18:49: LinkKolding wellness house Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stor 187 Skrevet 29. December, 2022 jeg har også besøgt fynsvej nogle gange. sidste gang fik jeg mig forhandlet frem til prisen på 2 piger. Ann / Nina. NIna er den bedste hun vil bare have pik og stønner og puster. fik hende til at komme flere gange Ann. fortalte jeg jeg skulle være sød ved hendes ``Pusy`` så hun fik også en go tur.. kommer gerne igen.. Sonja fik jeg aldrig prøvet.men hun er hun der ikke mere.hun havde eller nogle store bryster... nogen der ved hvor hun er kommet hen. og den nye pige hvad er hun for en.. godt nytår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ph2 13 Skrevet 3. Januar, 2023 Sonja er stadig på fynsvej men kun en gang i mellem så ringe og høre efter hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
michael40 26 Skrevet 4. Januar, 2023 Er det muligt at holde med storbil tæt på stedet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latex 33 Skrevet 4. Januar, 2023 michael40 skrev, 1 time siden: Er det muligt at holde med storbil tæt på stedet ? Lige overfor er der stor p plads. Tag evt gadebillede fra Google, så kan du se om du kan holde der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
michael40 26 Skrevet 4. Januar, 2023 Fik aftalt tid til 1 time massage / kom som aftalt men så havde de først tid 2 1/2 time senere ;-( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg