Hop til indhold

Recommended Posts

Dinosdk69 skrev, for 38 minutter siden:

Hvorfor mener du, at de formentlig er falske? Mig bekendt er de ægte.

Altså min erfaring fortæller mig at mange Asiatiske GPer har en tendens til at photoshoppe ud i overdrevet, bruge billeder fra 10 år siden mm.

Jamen så beskriv da kvinden og oplevelsen :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
skunken skrev, for 26 minutter siden:

Jamen så beskriv da kvinden og oplevelsen :-) 

Jeg kan bare huske billederne og nogen, der skriver, at det ER hende man møder. Men hun havde vist et lidt anden navn tidligere (=næsten samme navn, men en anden stavemåde)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 4 minutter siden:

Jeg kan bare huske billederne og nogen, der skriver, at det ER hende man møder. Men hun havde vist et lidt anden navn tidligere (=næsten samme navn, men en anden stavemåde)

Ok ikke meget at gå efter :-) men ok hun er muligvis ægte nok så, håber man kan finde den tråd fra dengang

Del dette indlæg

Link til indlæg

Falske billeder - kunne være pigens mor!
Yuuko udgiver sig for at være fra Japan, men hun taler kinesisk, og kender ikke store byer i Japan.
Både i Herlev og Rødovre er der kinesiske piger der benytter japansk-klingende navne og billeder af yngre japanske piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pyha, da jeg så navnet blev jeg febrilsk og spærrede øjnene op. Heldigvis var det en kineser. Pigen jeg havde i tankerne var Oyuko, en pige fra Mexico som trods eget udsagn ikke har været her i lang tid. Er der nogen der ved noget?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har selv forsøgt mig nogle gange med disse " Japanske" piger og har ikke oplevet en eneste gang, ikke en !, at billederne tilnærmelsesvis har været retvisende, så har nu opgivet helt da virkeligheden aldrig positivt set, hverken når det kommer til alder eller udseende, står mål med det annoncerede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...