skunken 551 Skrevet 26. November, 2022 Hej jeg ved godt at billederne formegentlig er falske, men har nogen været forbi og tjekke pigen ud? yuuko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 26. November, 2022 Hvorfor mener du, at de formentlig er falske? Mig bekendt er de ægte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Laurits Betjent 104 Skrevet 26. November, 2022 godt hun er vaccineret mod CVOVID .......... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 551 Skrevet 26. November, 2022 Dinosdk69 skrev, for 38 minutter siden: Hvorfor mener du, at de formentlig er falske? Mig bekendt er de ægte. Altså min erfaring fortæller mig at mange Asiatiske GPer har en tendens til at photoshoppe ud i overdrevet, bruge billeder fra 10 år siden mm. Jamen så beskriv da kvinden og oplevelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 26. November, 2022 skunken skrev, for 26 minutter siden: Jamen så beskriv da kvinden og oplevelsen Jeg kan bare huske billederne og nogen, der skriver, at det ER hende man møder. Men hun havde vist et lidt anden navn tidligere (=næsten samme navn, men en anden stavemåde) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 551 Skrevet 26. November, 2022 Dinosdk69 skrev, for 4 minutter siden: Jeg kan bare huske billederne og nogen, der skriver, at det ER hende man møder. Men hun havde vist et lidt anden navn tidligere (=næsten samme navn, men en anden stavemåde) Ok ikke meget at gå efter men ok hun er muligvis ægte nok så, håber man kan finde den tråd fra dengang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 26. November, 2022 (edited) Gravede lige lidt i hukommelsen.Det var vist Yoyo tidligere, som fx i denne tråd: https://www.eroguide.dk/forum/topic/155402-yoyo-i-rødovre Redigeret 26. November, 2022 af Dinosdk69 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensjensen1964 0 Skrevet 29. December, 2022 Falske billeder - kunne være pigens mor! Yuuko udgiver sig for at være fra Japan, men hun taler kinesisk, og kender ikke store byer i Japan. Både i Herlev og Rødovre er der kinesiske piger der benytter japansk-klingende navne og billeder af yngre japanske piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 30. December, 2022 Pyha, da jeg så navnet blev jeg febrilsk og spærrede øjnene op. Heldigvis var det en kineser. Pigen jeg havde i tankerne var Oyuko, en pige fra Mexico som trods eget udsagn ikke har været her i lang tid. Er der nogen der ved noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mgcharlie 59 Skrevet 21. Marts, 2023 Har selv forsøgt mig nogle gange med disse " Japanske" piger og har ikke oplevet en eneste gang, ikke en !, at billederne tilnærmelsesvis har været retvisende, så har nu opgivet helt da virkeligheden aldrig positivt set, hverken når det kommer til alder eller udseende, står mål med det annoncerede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg