Kælepotten 224 Skrevet 27. November, 2022 Er der nogen der har været sammen med hende her, og kan fortælle lidt om oplevelsen ? Sexy blond Girl - Annoncelight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3294 Skrevet 27. November, 2022 Kælepotten skrev, 1 time siden: Er der nogen der har været sammen med hende her, og kan fortælle lidt om oplevelsen ? Sexy blond Girl - Annoncelight Er det en anmeldelse ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mikkel15 274 Skrevet 27. November, 2022 Kælepotten skrev, 1 time siden: Er der nogen der har været sammen med hende her, og kan fortælle lidt om oplevelsen ? Sexy blond Girl - Annoncelight "Frisk på noget frækt blowjob da jeg lige er blevet opereret". Det lyder sgu lidt underligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MisterNobody 32 Skrevet 27. November, 2022 Følger lige med her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Quatermain 183 Skrevet 27. November, 2022 mikkel15 skrev, for 4 timer siden: "Frisk på noget frækt blowjob da jeg lige er blevet opereret". Det lyder sgu lidt underligt. Hun er tydeligvis blevet opereret i ansigtet, og nu bruger hun BJ som fysioterapi for ikke, at munden gror sammen. Q. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Qcandy 2 Skrevet 17. December, 2022 Var forbi og hente hende for et par uger siden, og kørte derefter til at sted hvor vi kunne hoppe om på bagsædet. Hun tager den natural, og sluger gerne. Ikke vildt godt blow, men dejlige store kasser. Og så virker hun påvirket af et eller andet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
komfritfrem 58 Skrevet 17. December, 2022 Qcandy skrev, for 32 minutter siden: Var forbi og hente hende for et par uger siden, og kørte derefter til at sted hvor vi kunne hoppe om på bagsædet. Hun tager den natural, og sluger gerne. Ikke vildt godt blow, men dejlige store kasser. Og så virker hun påvirket af et eller andet. Har også været forbi hende. Det blev både første og sidste gang. Ja, hun er påvirket af noget uden jeg ved hvad det er. Hun snakker og snakker uden at høre efter hvad kunden siger ..... Blowet er ikke for godt. Hun spytter en masse på pikken for folk, som godt kan lide det. Mig tændte det ikke. Jeg havde købt sex uden kondom, men da vi går i gang fortæller hun så, at man ikke må komme i hende, fordi hun lige har haft en kønssygdom og ikke vil risikere det igen. Det burde hun have oplyst senest ved aftalens indgåelse, da jeg gerne ville have kommet i hende. Når man skriver med hende er det næsten en hel roman, der kommer hver gang på sms, så det havde været hurtigt at skrive, at man ikke må komme i hende. Så vidt jeg ved får man ikke kønssygdomme ved at få udløsning i hende, men det er hun åbenbart ikke bekendt med. Mødested er nær et bosted. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 214 Skrevet 17. December, 2022 komfritfrem skrev, 1 time siden: Har også været forbi hende. Det blev både første og sidste gang. Ja, hun er påvirket af noget uden jeg ved hvad det er. Hun snakker og snakker uden at høre efter hvad kunden siger ..... Blowet er ikke for godt. Hun spytter en masse på pikken for folk, som godt kan lide det. Mig tændte det ikke. Jeg havde købt sex uden kondom, men da vi går i gang fortæller hun så, at man ikke må komme i hende, fordi hun lige har haft en kønssygdom og ikke vil risikere det igen. Det burde hun have oplyst senest ved aftalens indgåelse, da jeg gerne ville have kommet i hende. Når man skriver med hende er det næsten en hel roman, der kommer hver gang på sms, så det havde været hurtigt at skrive, at man ikke må komme i hende. Så vidt jeg ved får man ikke kønssygdomme ved at få udløsning i hende, men det er hun åbenbart ikke bekendt med. Mødested er nær et bosted. Fuldstændig samme oplevelse også sidste gang jeg besøger hende . Jeg skulle også have gummi på selvom jeg havde fået en ny test som var negativ. Hun skrev også til mig ca. 30 min før om vi kunne rykke det 30 min. Det fik hun så lavet om på da jeg ikke kunne rykke det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 340 Skrevet 17. December, 2022 Er der 2 forskellige piger i søvind ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 18. December, 2022 Zar skrev, for 5 timer siden: Er der 2 forskellige piger i søvind ?? ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sugardad aarhus Skrevet 18. December, 2022 knallert skrev, for 3 timer siden: ja Mon de bor samme sted / institution ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1321 Skrevet 18. December, 2022 (edited) Hold nu kæft,....hun ser ikke rask ud.....håber virkelig der er flere end mig, der kan kan se det ud fra hendes fotos....meget bekymrende annonce. Gå nu for fanden uden om disse, åbentlyst syge misbrugspiger der er anbragt på diverse institutioner....hvor er vi dog på vej hen, hvis vi opsøger disse piger for at købe sex??!......der er altså en særdeles velbegrundet årsag til, at pigerne er anbragt på disse institutioner......bl.a. selvdestruktiv adfærd m.m. Er ligeledes meget bekymret for denne pige, der ligeledes huserer i Søvind/Horsens...https://annoncelight.dk/showad/344984 .....stay the fuck away! Disse piger er jo, i frit fald.....jo, er selv kommet til at troppe op til et par annoncerende misbrugspiger gennem tiden, men er ALTID skredet igen, pronto. Redigeret 18. December, 2022 af GIANT COCK 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg