Hop til indhold

Recommended Posts

Ok, her kommer lige en lang smøre.

Jeg har i det sidste stykke tid fantaseret mere og mere om at være sammen med en thai-kvinde i dette univers, men har meget lidt erfaring med det. Indtil videre har mine oplevelser været med europæiske kvinder, og disse oplevelser har været centreret omkring meget få kvinder. Mest på grund af tillid og fordi det de tilbyder passer godt til mine lyster. Jeg er typen som er til en tur i høstakken, hvor det gerne både må være lidt vildt og sjovt og hvor der også er en følelse af lyst fra kvindens side. Jeg er med på, at det primært er et job fra kvindens side, men det er tydeligt at mærke om de også synes det er bare lidt hyggeligt.

Så langt, så godt. Nu kommer alt det besværlige: Jeg har prøvet thai-massage en enkelt gang, og gik derfra lidt skuffet. Massagen var rigtig god, men da selve akten skulle i gang blev det lidt tamt efter min smag. Et hurtigt blowjob og så op og ride indtil det var slut. Det var ikke dårligt det var bare gennemsnitligt. Jeg betaler gerne for ydelsen (og synes disse kvinder fortjener alle de penge, de kan få), men det er stadig mange penge at give ud så derfor vil jeg gerne prøve noget som fanger mig. Derfor søger jeg forslag til thai-kvinder, hvor massagen er god (hvis der er massage) og hvor man føler man bliver rykket lidt rundt. Der skal være mulighed for at slikke og lege og der skal være berøringsvenlighed. Kort sagt skal det være "best of both worlds", gp-følelsen med en thai-kvinde.

Umiddelbart tiltaler den slanke thai med store bryster mig, typen med en smule glimt i øjet. Det er desværre et turn-off at gå ned i en kælder-klinik i midtbyen, jeg søger noget diskret. Som det nok allerede er tydeligt, er det også vigtigt for mig at have fornemmelsen af, at den jeg møder ikke bare er en tragisk historie, som er kommet her til landet for at overleve.

Jeg er helt med på, at jeg måske har gjort det umuligt for mig selv med de krav jeg har stillet :D men jeg håber alligevel at nogen af jer erfarne har nogle bud på noget der kan nærme sig. I er selvfølgelig meget klogere end jeg er. Jeg går gerne på kompromis med mine "krav", så længe der er en følelse af lyst fra deres side.

Jeg bor i midtjylland, men kører gerne for det. Help anyone?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kommer du til Århus en gang og overvinder din kælderangst, er der Naya på Ringgaden. Der er også en relativt diskret bagindgang.

Klart match på det du søger enten hos hende eller veninden (eventuelt begge to på en og samme omgang).

:rolleyes: Q. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Quatermain skrev, for 19 minutter siden:

eventuelt begge to på en og samme omgang

Det er der ikke mange mænd over 30 år der kan klare :D

https://annoncelight.dk/showad/339721
Det er i øvrigt ikke en skimlet kælderklinik. Den er lys og pæn og ligger i en høj kælder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Velkommen i jagten -det som du søger er vi mange der også gør;-) Og det er utroligt meget med kemi at gøre -du har allerede 2 anbefalinger -prøv dem -og ellers gå videre for de er der -og du er ikke i tvivl, når du rammer rigtig. Og ja du må nok gå noget på kompromis -men du kan også bliver overrasket over, hvor meget du kan få ved, at tag en chance... Lad dem vide, hvad du vil have fra starten af -og hvis de siger de ikke kan honorer, det kan du jo bare gå igen... Men nogen gange hjælper det også, hvis de kender dig lidt -så åbner de måske op for godteposen... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt PP Massage i Aarhus 3 gange – og gået derfra hver gang med en rigtigt god fornemmelse i maven hver gang. Der har været grin, fis og hyggelig kemi hver gang, og det virker helt ærligt som om pigerne dernede hygger sig med arbejdet. Og så passer deres koncept vildt godt til mig. Hvis du har bestilt 1 time, så starter de med sex så det ligesom er af vejen, derefter en oprigtigt god massage og så sex igen når du er klar. Jeg har haft to piger hver gang (til meget fair pris), og har aldrig følt mig så godt serviceret før andre steder. Min varmeste anbefaling.

Stedet ligger dog ikke specielt diskret - det skal du vide. Og det kan være lidt af en banegård – der har altid været 2-3 stykker på arbejde dernede, men det er faktisk noget af det der gør det til en positiv oplevelse for mig; at der er grin og fis med sex, alle ved hvad der sker og sætter en stor dyd i at man er glad. Sidst jeg var der, fik jeg et kærligt klem på pikken, et kys på kinden og et "you look very happy now"-smil på vej ud af døren, fra den pige jeg ikke havde været sammen med. Det var bare ... hyggeligt og lækkert. Shit, jeg skal vist snart afsted igen, hva?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...