Sleins 60 Skrevet 29. November, 2022 Kender i det når man har set frem til et besøg , undersøgt på forhånd hvem der er på vagt . Billeder osv siger ja tak . Forventningsfuld er man når man møder på stedet , hilser på den første og tænker hmm , hilser på den næste og tænker hmm... beslutter sig for at tage chancen selvom jeg allerede nu ved jeg det nok er en fejl .. pigen er som sådan sød men slet ikke ens smag .. går derfra noget fattigere og har mest af alt mistet lysten til at tage chancen igen . Dybt suk 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 29. November, 2022 -Op på hesten, og velkommen i klubben;-) Det er bare sådan noget det sker -og man må lærer af det -tro på sin mavefornemmelse og ikke liderlighed...;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2367 Skrevet 30. November, 2022 Sleins skrev, for 2 timer siden: beslutter sig for at tage chancen selvom jeg allerede nu ved jeg det nok er en fejl .. pigen er som sådan sød men slet ikke ens smag .. går derfra noget fattigere og har mest af alt mistet lysten til at tage chancen igen . Dybt suk Jeg kender til første del men er heldigvis god til at springe fra i sidste øjeblik… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 30. November, 2022 I denne verden vil man før eller senere rende ind i skæverter. Det er sket for mig et par gange og det kan næbbe undgås Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 770 Skrevet 9. December, 2022 Vi har alle glemt at gå på et eller andet tidspunkt. Man bliver bedre til at gå med tiden/erfaring er min oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg