ANALyst 72 Skrevet 30. November, 2022 Er der tilfældigvis nogen der har besøgt hende og kan berette lidt? https://annoncelight.dk/showad/357750 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 157 Skrevet 4. December, 2022 Ja, det gjorde jeg forleden dag. Hun stod på alle fire med blindfold på klar til at tage imod jeg synes det var en fræk oplevelse. Hun tog godt imod i begge huller. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lille-mig 44 Skrevet 6. December, 2022 Hvordan så pigen ud? ung og sprød? Passede billederne til vægten og alderen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedensted 281 Skrevet 6. December, 2022 Er der flere erfaringer med pigen ? Det er jo en mega frækt setup. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 157 Skrevet 9. December, 2022 Lille-mig skrev, den 6.12.2022 at 10:25: Hvordan så pigen ud? ung og sprød? Passede billederne til vægten og alderen? Ja, umiddelbart fik. Men man ku ikke rigtig se hendes ansigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Deether 2 Skrevet 12. December, 2022 Jeg besøgte hende den anden dag. Alder og billede passer. Efter betaling går man ind i stuen hvor hun er klar på alle fire i lækker lingeri og maske. Hun giver rigtigt godt blow, og virker til at nyde det. jeg skal helt sikkert besøge hende igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest meorts Skrevet 20. December, 2022 Andre der har været her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hexcho 40 Skrevet 7. Januar, 2023 har haft besøg af hin vildt godt sex skal helt klart prøves igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dklookout 63 Skrevet 7. Januar, 2023 hexcho skrev, for 20 timer siden: har haft besøg af hin vildt godt sex skal helt klart prøves igen Fik du besøg af hende hjemme ved dig selv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lassekn 0 Skrevet 8. Januar, 2023 (edited) Tror også hun arrangerer gangbang Redigeret 8. Januar, 2023 af lassekn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PeterWillson Skrevet 27. Marts, 2023 Nogen der har været der for nylig? Og er det i Randers N? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 27. Marts, 2023 Besøgte dette sprøde unge nips i dag i Randers. Hun er præcis så ung lækker og fræk som beskrevet. Stod på alle 4 i lingeri med maske og gagball og butplug da jeg kom ind i stuen. Total fræk oplevelse, efter at have fjernet gagball var der dybe kys og lidt fræk snak mens jeg var forbi alle huller. Sluttede med cim hvor hun slugte alt. Helt sikkert en gentagelse herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PeterWillson Skrevet 27. Marts, 2023 Hvor lang tid? Bosse1910 skrev, Lige nu: Besøgte dette sprøde unge nips i dag i Randers. Hun er præcis så ung lækker og fræk som beskrevet. Stod på alle 4 i lingeri med maske og gagball og butplug da jeg kom ind i stuen. Total fræk oplevelse, efter at have fjernet gagball var der dybe kys og lidt fræk snak mens jeg var forbi alle huller. Sluttede med cim hvor hun slugte alt. Helt sikkert en gentagelse herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 49 Skrevet 30. April, 2023 Siden er nede - er der nogen der ved om de stadig er aktive? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ANALyst 72 Skrevet 30. April, 2023 (edited) Siden er kun op når hun tilbyder sin service. Det sker med jævne mellemrum. Redigeret 30. April, 2023 af ANALyst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 43 Skrevet 1. Maj, 2023 ANALyst skrev, for 18 timer siden: Siden er kun op når hun tilbyder sin service. Det sker med jævne mellemrum. link please 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Otte 108 Skrevet 1. Maj, 2023 sergent-254 skrev, for 8 minutter siden: link please Gå nu bare i top og se link!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hexcho 40 Skrevet 1. Maj, 2023 ja hun er på af og til med at hold sige til ild når hun er på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg