Hop til indhold
Hunting for beaver

Kom så DK for helvede,,,,,

Recommended Posts

Hvis det virkelig vil lykkedes at slå drengene fra down under og måske møde Mr Messi, slå Argentina og komme videre derfra,,, ja så render jeg gerne rundt i bar dolk fra Køge centrum til Roskilde domkirke 3 gange rundt og så tilbage igen :D

Der er krig , krise og meget andet shit lige nu derude i samfundet, lad os nu for helvede stå sammen og så give den allerbedste karma til de danske fodbolddrenge under dette års VM.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Yes.....nu skal vi fandeme igang, drenge........I er meget bedre end det I har vist......er ret skuffet, men nu skal vi altså tjekke ind i denne rådne turnering....vi skal ikke hjem, vi skal videre.........4-0...4-0............4-0!!!!!!<3...... KOM SÅ, DK!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Konstruktøren skrev, for 1 minut siden:

Jeg er sgu mere interesseret i om en af vores søde gp'er herhjemme vil bære en rød-hvid trøje under hele besøget:P:D:wub:

Her ligger min fodbold-interesse:D god kamp derude!

https://annoncelight.dk/showad/329454.  Frisk påklædning på dagen

Redigeret af 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 2 timer siden:

Yes.....nu skal vi fandeme igang, drenge........I er meget bedre end det I har vist......er ret skuffet, men nu skal vi altså tjekke ind i denne rådne turnering....vi skal ikke hjem, vi skal videre.........4-0...4-0............4-0!!!!!!<3...... KOM SÅ, DK!!!!

Det er faktisk lidt sådan jeg har det før et besøg hos en GP ... jeg er fuldstændig klar til kamp ... gejler mig selv godt op .. kom så! .. og så ender det med at jeg er 1000kr fattigere og jeg står tilbage som Hjulmand: "Det bobler af følelser indeni lige nu. Kun frustrationer. Vi kunne sagtens have præsteret bedre...."

Del dette indlæg

Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 2 timer siden:

.......Og det var Danmark........ja, der var engang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja det er virkelig  en sort dag i dag!

DR har annonceret at Disney sjov snart  lukker og slukker, man skuffer rigtig mange børn :-(

(for ikke at tale om hvad Ukraine har i vente - virkelig trist)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så pivringe indsats....er virkelig flov over denne indsats...........man skulle tro det var OB der var på banen.......intet lykkedes.....så rystende dårligt!!!!:twisted:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
MrLovaLova skrev, for 8 timer siden:

Havde spillet på både Tunesien og Australien som vinder!!

Odds 40.48!

Jeg skal have så meget f… nu :D 

Hvor meget har du så spillet? 10.000 og over giver en god jul. Alt andet er vel bare usikkert fedtspilleri

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gh0st skrev, for 13 timer siden:

ja det er virkelig  en sort dag i dag!

DR har annonceret at Disney sjov snart  lukker og slukker, man skuffer rigtig mange børn :-(

(for ikke at tale om hvad Ukraine har i vente - virkelig trist)

Tror nok at små børn skal overleve en verden uden Disney Sjov. Specielt med i en tid med streaming tjenester. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
udinaturen skrev, den 1.12.2022 at 08:42:

Tror nok at små børn skal overleve en verden uden Disney Sjov. Specielt med i en tid med streaming tjenester. 

Hvor mange ser overhoved flow tv længere. De kan for så vidt fjerne alle programmerne, og kun et fåtal - omend selvfølgelig højrøstet fåtal - vil brokke sig. Alternativerne er jo mangfoldige.

"tech-funtionelle analfabeter" er et udtryk jeg hørte for nyligt. Det skulle være de mennesker der sværger til fastline telefoner og flow tv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
tvr skrev, for 18 minutter siden:

fastline telefoner

Er det G6 telefoner, eller er vi højere oppe? :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Er det G6 telefoner, eller er vi højere oppe? :rolleyes:

Nej, jeg skal bare lære at stave.... Fastlinie eller eller fastnet telefon.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 4 timer siden:

Hvor mange ser overhoved flow tv længere. De kan for så vidt fjerne alle programmerne, og kun et fåtal - omend selvfølgelig højrøstet fåtal - vil brokke sig. Alternativerne er jo mangfoldige.

"tech-funtionelle analfabeter" er et udtryk jeg hørte for nyligt. Det skulle være de mennesker der sværger til fastline telefoner og flow tv

Ser stadig en del sport som flow-tv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, den 30.11.2022 at 15:20:

Hvis det virkelig vil lykkedes at slå drengene fra down under og måske møde Mr Messi, slå Argentina og komme videre derfra,,, ja så render jeg gerne rundt i bar dolk fra Køge centrum til Roskilde domkirke 3 gange rundt og så tilbage igen :D

Det gjorde det som bekendt ikke :lol: hvad vil du så gøre? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
udinaturen skrev, den 1.12.2022 at 08:42:

Ungerne skal nok overleve selvom rigtig mange komme til at savne Disney sjov, men gad vide om 'Hjulemanden og hans taberhold' klarer skærene ?

Forbavsende mange (ikke undertegnede) ser stadig flow TV herunder børne kanalerne.

Personligt har jeg skoddet 'skodkanaler' som TV og TV3 og ser kun TV via internettet

Redigeret af Gh0st

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...