Bosse1910 157 Skrevet 30. November, 2022 Har i dag besøgt denne lille og lækre sag Anna. Billederne er af hende dog er hun meget kønnere i virkeligheden. Hun er sød og berørings venlig med øjenkontakt hele tiden. på alle måder en top oplevelse. Fik 30 min med anal, deepthroat og cim lækkert. Fik hende tændt og drivvåd med tunge arbejde, mums. Efter det var vi omkring lidt af hvert hun tog den til roden i alle huller uden at blinke. Sluttede med at skyde den af i munden på hende. Vi havde synes jeg god kemi til trods for at jeg har rundet de 50. Hun er på min TOP 3 liste. Massage nåede vi ikke meget af denne gang, men napper en time med hende i næste uge. https://annoncelight.dk/showad/300353 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Uan1985 0 Skrevet 30. November, 2022 Bosse1910 skrev, for 1 time siden: Har i dag besøgt denne lille og lækre sag Anna. Billederne er af hende dog er hun meget kønnere i virkeligheden. Hun er sød og berørings venlig med øjenkontakt hele tiden. på alle måder en top oplevelse. Fik 30 min med anal, deepthroat og cim lækkert. Fik hende tændt og drivvåd med tunge arbejde, mums. Efter det var vi omkring lidt af hvert hun tog den til roden i alle huller uden at blinke. Sluttede med at skyde den af i munden på hende. Vi havde synes jeg god kemi til trods for at jeg har rundet de 50. Hun er på min TOP 3 liste. Massage nåede vi ikke meget af denne gang, men napper en time med hende i næste uge. https://annoncelight.dk/showad/300353 Jeg prøvede at, booke tid hos hende i mandags, men jeg fik aldrig svar tilbage. Havde du nogle problemer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 312 Skrevet 30. November, 2022 Bosse1910 skrev, for 2 timer siden: Har i dag besøgt denne lille og lækre sag Anna. Billederne er af hende dog er hun meget kønnere i virkeligheden. Hun er sød og berørings venlig med øjenkontakt hele tiden. på alle måder en top oplevelse. Fik 30 min med anal, deepthroat og cim lækkert. Fik hende tændt og drivvåd med tunge arbejde, mums. Efter det var vi omkring lidt af hvert hun tog den til roden i alle huller uden at blinke. Sluttede med at skyde den af i munden på hende. Vi havde synes jeg god kemi til trods for at jeg har rundet de 50. Hun er på min TOP 3 liste. Massage nåede vi ikke meget af denne gang, men napper en time med hende i næste uge. https://annoncelight.dk/showad/300353 Anna er så sød og lækker - gir dig ret i hun er endnu kønnere i virkeligheden og så er hun bare så meget til stede. Selvom jeg slår dig aldersmæssigt med flere længder, så oplever jeg også, at Anna og jeg har god kemi. Det er endog lykkes mig, at få hende "med til" noget, jeg ikke tidligere har oplevet, hverken med GP.ere eller koner/kærester mv. Håber snart jeg kan besøge hende igen - og som altid 1 time uden for meget massage! Uan1985 skrev, for 22 minutter siden: Jeg prøvede at, booke tid hos hende i mandags, men jeg fik aldrig svar tilbage. Havde du nogle problemer? Har aldrig haft besvær med at booke (og har dog besøgt hende ikke så få gange) Sender sms med ønske om dato, tidspunkt, varighed (og første gang, at det skulle være med FP, men nu ved hun jo hvad jeg vil, så det er ikke længere nødvendigt) - får normalt svar straks eller i hvert fald indenfor ca 1 time Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 30. November, 2022 Sendte sms med tid og ønsker, hun svarede hurtigt tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Uan1985 0 Skrevet 30. November, 2022 Hmm okay mærkeligt. Må bare prøve igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Silverisyd 1 Skrevet 30. November, 2022 (edited) Jeg har læst ind på hende her på Eroguide. Virker som hun er en af pigerne der gerne tager den uden gummi... Ved I om det er muligt? Redigeret 30. November, 2022 af Silverisyd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herren47 18 Skrevet 30. November, 2022 Ja det er hun ligeglad med nogle gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 1. December, 2022 Jeg brugte og bruger altid gummi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gågladibad 70 Skrevet 1. December, 2022 Bosse1910 Hmm en lidt sjov anmeldes af Anna fra vejle idag.. ingen tvivl om pigen og hvad hun kan!!! men mere at læse at du slikkede Anna meget våd idag..lækkert for hun har nemlig Kraftige menstruationsblødninger idag jeg var selv forbi… så god fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 1. December, 2022 Kommentarer til gågladibads indlæg. Tvivler ikke på dit indlæg, men ved mit møde med hende først på dagen var der ikke nogen menstruation. Intet blod på kondom eller i hovedet. Blot til info 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Uan1985 0 Skrevet 2. December, 2022 Nogle der ved hvornår hun tager hjem til Thailand, eller om hun bliver vinteren/julen over? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 312 Skrevet 2. December, 2022 Uan1985 skrev, 1 time siden: Nogle der ved hvornår hun tager hjem til Thailand, eller om hun bliver vinteren/julen over? Når jeg har spurgt om hvornår hun tar "hjem", har hun sagt, at hun ikke ved det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 2. December, 2022 Så vidt jeg kunne forstå er hun her noget tid endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg