Cowboytoasten 146 Skrevet 20. November, 2013 Er der nogen der ved hvor at Jip fra Malai er blevet af? Når man går ind på annoncen fra Malai i køge, så ender man på en side om et thai sted i Roskilde. Teksten er delvist det samme. De havde nogle meget fristende billeder før, men jeg syntes aldrig man bliver klogere når man ringer og spørger efter bestemte piger. http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=17756 Hvor er Jip? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 20. November, 2013 Er der nogen der ved hvor at Jip fra Malai er blevet af? Når man går ind på annoncen fra Malai i køge, så ender man på en side om et thai sted i Roskilde. Teksten er delvist det samme. De havde nogle meget fristende billeder før, men jeg syntes aldrig man bliver klogere når man ringer og spørger efter bestemte piger. http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=17756 Hvor er Jip? Hej Byggemandbob Jeg forstår ikke helt hvordan du kan blande tingene sådan sammen. Malai (Jip) lå i Greve og har absolut intet med stedet i Roskilde at gøre. Stedet du linker til er et filial af velværebutikken i Osted. Jip er højst sandsynligt blevet nødt til at lukke, da der tilfældigvis også er er bande af fremmede herkomst der holder til i bygningen. Ved ikke hvor hun er netop nu. -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cowboytoasten 146 Skrevet 20. November, 2013 Ja, det var Greve jeg mente Det jeg mener er at profil teksten på annoncen, er stort set den samme, navnene er bare taget ud Og så er adressen flyttet til Roskilde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 20. November, 2013 Ja, det var Greve jeg mente Det jeg mener er at profil teksten på annoncen, er stort set den samme, navnene er bare taget ud Og så er adressen flyttet til Roskilde. Synes nu ikke jeg kan kende så meget i teksten. "Åben 10-18 - lukket lørdag, søndag" Malai havde åbent til langt ud på aftenen og weekend. Nå, lad det nu ligge. Jeg var på stedet i Roskilde så sent som i dag, det har iøvrigt været på thailisten siden august. Det er et lille thaikøbmand, med et par madresser i baglokalet, slet ikke så fint som på billederne. Som nævnt samme piger som Velværebutikken i Osted. -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cowboytoasten 146 Skrevet 20. November, 2013 Nuvel, hvis Jip stadig er i branchen vil jeg da gerne finde hende igen. Hun har en for mig, perfekt krop, hjulpet eller ej :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
the man 6 Skrevet 21. November, 2013 Jeg har hørt at hun er nød til at tage tilbage til Thailand på ubestemt tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 21. November, 2013 Synes nu ikke jeg kan kende så meget i teksten. "Åben 10-18 - lukket lørdag, søndag" Malai havde åbent til langt ud på aftenen og weekend. Nå, lad det nu ligge. Jeg var på stedet i Roskilde så sent som i dag, det har iøvrigt været på thailisten siden august. Det er et lille thaikøbmand, med et par madresser i baglokalet, slet ikke så fint som på billederne. Som nævnt samme piger som Velværebutikken i Osted. -OD Engang i sommers var jeg på besøg i baglokalet, men gik igen da det var en moden thai-kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cowboytoasten 146 Skrevet 21. November, 2013 Jeg har hørt at hun er nød til at tage tilbage til Thailand på ubestemt tid. Det var da en skam. Hun er i mine øjne en af de absolut dejligste thai kvinder i Danmark, hvis man skulle dømme fra udseende alene. Hvis du googler, kommer du frem til dette link. http://thaioaser.net/index.php?option=com_content&view=article&id=406:er-jip-sagen-i-greve&catid=31&Itemid=158 Nogen der kender til det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 21. November, 2013 Det var da en skam. Hun er i mine øjne en af de absolut dejligste thai kvinder i Danmark, hvis man skulle dømme fra udseende alene. Hvis du googler, kommer du frem til dette link. http://thaioaser.net/index.php?option=com_content&view=article&id=406:er-jip-sagen-i-greve&catid=31&Itemid=158 Nogen der kender til det? Kender hvad? -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cowboytoasten 146 Skrevet 21. November, 2013 Kender hvad? -OD Kender noget til nummeret, eller annoncen og sådan. Kan ikke lige gennemskue om den er gammel, eller sat op for nylig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 21. November, 2013 Kender noget til nummeret, eller annoncen og sådan. Kan ikke lige gennemskue om den er gammel, eller sat op for nylig.Hvis du læser tråden var det jo i Greve hun var sidst, netop det sted du linker til. Det er ikke en annonce du linker til, men thaioaser, som er ejet af stump som også skriver herinde. Hans liste er ikke helt updateret. Brug også gerne thailisten som der er link til i bunden af mine indlæg. -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cowboytoasten 146 Skrevet 21. November, 2013 Ah ok. Jamen det vil jeg da kigge på, fede tråde i øvrigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucash 193 Skrevet 21. November, 2013 Hej BB og OD Jeg ved ikke om dette hjælper i Jip søgningen - men prøv dette: http://www.massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=18439 - måske det giver jer et svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 21. November, 2013 Hej Lucash Tak for det Det er vist kun navnet der er Jip, ikke noget af det andet. -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg