jan j 203 Skrevet 2. December, 2022 jeg er en hersker der søger en slave med ejet sted jeg lejer en slavetøs som jeg betaler jeg bruger hende men du får lov at slikke og kneppe hende som tak for at du lægger lokale til send gerne pb 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 2. December, 2022 jan j skrev, 1 time siden: jeg er en hersker der søger en slave med ejet sted jeg lejer en slavetøs som jeg betaler jeg bruger hende men du får lov at slikke og kneppe hende som tak for at du lægger lokale til send gerne pb Ah, du har vel selv stedet hvis du virkelig er hersker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 2. December, 2022 @jan j så du er en hersker der hverken har stedet eller tøsen, og søger i General Debat forum'et... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1461 Skrevet 3. December, 2022 AalborgLook skrev, for 16 timer siden: @jan j så du er en hersker der hverken har stedet eller tøsen, og søger i General Debat forum'et... Nej nej tøsen har han lejet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg