stifmeister 86 Skrevet 3. December, 2022 Kom tilfældigvis forbi i går og kunne se biksen var tom. Nogen der ved hvornår dette er sket og hvor hun er i dag ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. December, 2022 stifmeister skrev, for 7 minutter siden: Kom tilfældigvis forbi i går og kunne se biksen var tom. Nogen der ved hvornår dette er sket og hvor hun er i dag ? Den lukkede 1. oktober. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Utilregnlig Skrevet 3. December, 2022 stifmeister skrev, for 5 timer siden: hvor hun er i dag ? Ikke nødvendigvis brugbar info men jeg faldt over en annonce forleden hvor det gl nummer (ret genkendelig) var tilstede men husker dog ej annoncen jeg faldt over så derfor næppe brugbart men Chaba har altid brugt det samme nummer lige fra Cat´s tid så måske tog den eftersøgte pige nummeret med sig da de lukkede Chaba, beklager jeg ej kan huske annoncen men bemærkede blot nummeret og tog dog ej notits af hverken annonce eller nummer, beklager hvis det er ubrugbar info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg