Hop til indhold
Jacn1989

Når ens favorit pg ikke skriver tilbage

Recommended Posts

Mit problem er at min favorit pige ikke svar mig mere. Synes ikke jeg har gjort noget forkert. Har hendes priver WhatsApp samme problem der intet svar. Er det bare at at givop og finder en ny. Hendes annonce Kører stadig på al

Redigeret af Jacn1989

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jacn1989 skrev, for 1 minut siden:

Tak

Altid velkommen. Har selv prøvet det et par gange, og det gør lidt ondt. Lige indtil man begejstres for en ny skøn kvinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, Lige nu:

Altid velkommen. Har selv prøvet det et par gange, og det gør lidt ondt. Lige indtil man begejstres for en ny skøn kvinde.

Hun er bare så dejligt tæt på mig 15 minutter i bil til Hendes sted. Først ingen kontakt med hende mandag og så  fyret seddel torsdag Happy Life

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jacn1989 skrev, for 3 minutter siden:

Hun er bare så dejligt tæt på mig 15 minutter i bil til Hendes sted. Først ingen kontakt med hende mandag og så  fyret seddel torsdag Happy Life

.........Men det er alligevel godt med helt rene linjer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jacn1989 skrev, for 14 minutter siden:

Mit problem er at min favorit pige ikke svar mig mere. Synes ikke jeg har gjort noget forkert. Har hendes priver WhatsApp samme problem der intet svar. Er det bare at at givop og finder en ny. Hendes annonce Kører stadig på al

hvis hun stopper med at skrive tilbage ud af det blå tænker jeg hun bare har travlt . vent noget tid eller til næste gang hun er tilbage

Del dette indlæg

Link til indlæg
AgentLeman skrev, for 1 minut siden:

hvis hun stopper med at skrive tilbage ud af det blå tænker jeg hun bare har travlt . vent noget tid eller til næste gang hun er tilbage

Marts eller april måned hun er tilbage. Spurgte en anden pige jeg har besøgt om hun stadig  var der og hun sager ja til det. 

Redigeret af Jacn1989

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jacn1989 skrev, for 1 minut siden:

Marts eller april måned

øv men du må bare vente . det hjælper slet ikke at blive ved med at skrive giver bare modsatte effekt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jacn1989 skrev, for 17 minutter siden:

Skriv til hende at hun gerne må kontakte dig selvom der er gået lang tid siden du har skrevet, men at du naturligvis også respekterer hvis hun ikke længere ønsker (dit) besøg. Og lad det derefter være op til hende at skrive tilbage. Der kan være to millioner grunde til at hun ikke svarer, men hvis hun er ordentlig, så skriver hun ikke tilbage på gamle beskeder med mindre du har givet udtryk for at det er 100% i orden.

Og ellers, ja så find en anden dejlig kvinde at besøge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AB455 skrev, Lige nu:

Skriv til hende at hun gerne må kontakte dig selvom der er gået lang tid siden du har skrevet, men at du naturligvis også respekterer hvis hun ikke længere ønsker (dit) besøg. Og lad det derefter være op til hende at skrive tilbage. Der kan være to millioner grunde til at hun ikke svarer, men hvis hun er ordentlig, så skriver hun ikke tilbage på gamle beskeder med mindre du har givet udtryk for at det er 100% i orden.

Og ellers, ja så find en anden dejlig kvinde at besøge. 

Hun ved godt jeg er single og hun altid må skrive til mig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jacn1989 skrev, Lige nu:

Hun ved godt jeg er single og hun altid må skrive til mig

Så er det bare at vente eller måske forsøge sig igen når hun er tilbage i foråret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tungekys og Megafransk
Jacn1989 skrev, 1 time siden:

Har også prøvet det samme for nogle år siden hvor min favorit gp først skrev til mig at hun var ved at rejse, og så svarede hun mig ikke mere og jeg vidste positivt at hun svarede på andre og gerne ville mødes med dem. Og jeg havde garenteret altid behandlet hende som en dronning så det var umuligt at jeg ku ha gjort noget forkert. Som @Signor Cuoco skriver så gør det lidt ondt.

Men det skal kneppes væk.

Når du har kneppet 5-10 andre lækre kvinder glemmer du hende på den måde at hun ikke længere er din favorit.

Man får følelser for en pige ved at kneppe hende, jeg gør ihvertfald, så kuren er altså at kneppe nogle andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jacn1989 skrev, for 1 time siden:

Kender godt det problem, havde også en sød favorit pige, hun står stadig højt for mig, ønsker hende alt det bedste.

respektere hendes valg. har mødet hinanden mange gang skrevet meget sammen, selv da hun var en tur i sverige osv.

Hvad grunden lige er ved jeg ikke, har valgt at give op efter en del forgæves forsøg. Faktisk det samme som du skriver.

Hun er her stadig ?

Men så er der kommet en anden favorit pige til. Det nyder jeg der er. Men der kommer jo også en dag hvor hun skal videre

ikke er her mere. men i nuet nyder jeg kontakten med hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TT123 skrev, for 13 minutter siden:

Kender godt det problem, havde også en sød favorit pige, hun står stadig højt for mig, ønsker hende alt det bedste.

respektere hendes valg. har mødet hinanden mange gang skrevet meget sammen, selv da hun var en tur i sverige osv.

Hvad grunden lige er ved jeg ikke, har valgt at give op efter en del forgæves forsøg. Faktisk det samme som du skriver.

Hun er her stadig ?

Men så er der kommet en anden favorit pige til. Det nyder jeg der er. Men der kommer jo også en dag hvor hun skal videre

ikke er her mere. men i nuet nyder jeg kontakten med hende.

Når  Hun er væk plejer hun at slette denne annonce hun har

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er synd for dig, at du savner hende. Men husk, i er ikke sammen fordi i er kærester eller ved at blive. Det er sex, service og samvær som man betaler for. Spørg hende hvorfor hun ikke vil, få et svar, , og tag den derfra. Og så find et budget frem og prøv mange nye damer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...