Ballu 1 Skrevet 5. December, 2022 Jeg har en drøm om at finde en GP hvor jeg kan prøve "Snow boll" er der nogle der kan komme med et godt bud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 5. December, 2022 Søg på "snow ball" så kommer der et par forslag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 5. December, 2022 Prøv at spørge en der har kys og megafransk/CIM på menuen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ballu 1 Skrevet 5. December, 2022 next skrev, for 59 minutter siden: Søg på "snow ball" så kommer der et par forslag De er ret gamle, dem jeg lige kan se Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledelsen 557 Skrevet 5. December, 2022 Undskyld min uvidenhed, men hvad er det? På Google kommer der kun snebolde frem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 478 Skrevet 5. December, 2022 Ledelsen skrev, for 5 minutter siden: Undskyld min uvidenhed, men hvad er det? På Google kommer der kun snebolde frem Her er en tråd om snow ball 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 831 Skrevet 6. December, 2022 Ledelsen skrev, den 5.12.2022 at 15:44: På Google kommer der kun snebolde frem Du skal google "snowballing" https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Snowballing Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 114 Skrevet 7. December, 2022 En handling, hvor sperm overføres fra en persons mund til en andens mund 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobbe 263 Skrevet 7. December, 2022 Hvor søger du? Jeg har prøvet med både frodige Ida og Rikke solskin. Fantastisk, men tænker de fleste piger der tilbyder CIM også tilbyder snow ball Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg