Hop til indhold
Normal

Fkk harmony på en mandag?

Recommended Posts

Hej, jeg overvejer at besøge klubben om 14 dage, en mandag - ca. midt på dagen - men jeg er lige i tvivl, er der gang i klubben og nok piger på job en hverdag midt på dagen? Er der nogen som ved det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Prada

Der plejer at være meget dødt den sidste uge op til jul og de efterfølgende efter nytår. 
Der er mange piger der tager hjem i julen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Prada

Men kan se der er jule-party på lørdag. Tror det bliver godt. Vil selv se om jeg ikke kan nå at kører der ned og hjem igen samme dag 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prada skrev, for 4 timer siden:

Men kan se der er jule-party på lørdag. Tror det bliver godt. Vil selv se om jeg ikke kan nå at kører der ned og hjem igen samme dag 

Tager selv derned til Julefest. Hvordan kommer man da ellers i julehumør?:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kan selv se på hjemmesiden hvor mange piger der er på arbejde den enkelte dag. Efter hvad jeg har set, kan det se ud til at mandage og tirsdage er de dage med færrest piger. Så stiger det mod lørdagen. Muligt jeg også vil tage afsted lørdag. Lyder som en sjov fest. Men der siges intet om hvornår festen starter. Gætter på at det først er om aftenen og ikke i dagtimerne. Nogen der ved?

Redigeret af BigDaddiz

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Prada

Jeg kører derned så jeg er dernede ved 17 tiden og kører hjem omkring midnat. Altså hvis der ikke kommer for meget sne :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

jeg var dernede på en hverdag, midt på dagen. Ca. 12 piger på arbejde, men de så ikke så godt ud… æv. - 80 euro i entre.

Nå, men jeg satte mig i kinoen og slappede lidt af, så kom en ældre fransk pige - hun hed noget med “desire”, og charmede sig ind på mig. Hun Spurgte om hun måtte sidde ved siden af mig, og hvad jeg kunne lide… kæmpe bolt-on patter størrelse DD havde hun, det er ikke lige mig, men hun var meget charmerende og levende… jamen, doggy style og masser af attention på kuglerne, det elsker jeg… og wupti, så lå hun og slikkede mine kugler… shit det var frækt. Nå, jamen jeg har aldrig været nudist, så vi blev enige om at fortsætte på et værelse ovenpå. På hjemmesiden står hun aldersmæssigt  til midt-30’erne, men det er vist nok før inflation og moms? :) - hendes hænder afslørede at hun er ældre end det… nok +45?

nå, men Vi kom på rummet, og hun bad mig ligge mig ned på ryggen. Og der blev jeg i en hel time! Det har jeg ikke prøvet før, men det var super godt. Jeg bad om blow med kondom, men jnden da slikkede og guffede hun boller og skaft til den store guldmedalje. Med fuld øjenkontakt. Kondom på, og et laaaangt blæs. Så begyndte hun at lave cowgirl, skiftede mellem normal og reverse.tilbage til blæs. Kondom af, fokus på boller og skaft igen. Kondom på, og hele turen igen. Hun holdte mig lige på kanten - shit hun er dygtig, og efter 55 minutter sagde hun, “now it is time to come baby” - og så kom jeg med et brag på hendes bryster og min mave! Det var vildt fedt! - Euro 150 for fornøjelsen.

efter det skulle jeg sunde mig, og ca 1 time efter bød en yngre model med briller sig til - jeg kan ikke huske navnet? Dejlige naturlige store bryster, og en fast røv. Vi startede i kino, hvor jeg kunne mærke på varerne, og hun tjekkede om der var liv i banditten igen…. Det var Skønt, vi endte på rum i en 1/2 time. Hun var ihærdig, og ville det bedste, men hendes teknik var ikke i nærheden af det jeg lige havde oplevet med franske desire. Men hendes krop var bedre end desires. Blæs og et par stllinger, slut med doggy. - Euro 100 for fornøjelsen.

i alt 330 euro for nogle timer… hmmm… det var so-so, tænker der går lang tid til jeg skal på Harmony igen? Pigerne var ikke så flotte, og alt ialt var der ikke så meget value-for-money når jeg tænker tilbage, og tager køreturen fra DK, m.m. med i det samlede regnskab.

god dag, de herrer! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Normal skrev, for 5 timer siden:

efter det skulle jeg sunde mig, og ca 1 time efter bød en yngre model med briller sig til - jeg kan ikke huske navnet?

Hun hedder Laura

Del dette indlæg

Link til indlæg
BigDaddiz skrev, den 6.12.2022 at 23:11:

Du kan selv se på hjemmesiden hvor mange piger der er på arbejde den enkelte dag. Efter hvad jeg har set, kan det se ud til at mandage og tirsdage er de dage med færrest piger. Så stiger det mod lørdagen. Muligt jeg også vil tage afsted lørdag. Lyder som en sjov fest. Men der siges intet om hvornår festen starter. Gætter på at det først er om aftenen og ikke i dagtimerne. Nogen der ved?

Hvor på siden ser man hvilke piger der er på arbejde?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...