Guest The spoon Skrevet 6. December, 2022 (edited) Hej. der var engang en smuk pige som havde en meget aktiv tråd hvor man kunne spørger hende om alt muligt, så jeg vil se om man måske kan lave sådan en tråd igen, med spørgsmål (måske dumme) og gode svar, fra alle de kloge mennesker på denne side. Så kom bare på banen med spørgsmål, og hold jer ikke tilbage fra at komme med svar. jeg stiller det første, og håber der er nogen som kan svare. intim pricing. Når jeg ser billeder af det ( har aldrig set det IRL , og har ikke lyst ) men om de er i brystvorterne eller på missen, når man så slikker/sutter smager det så ikke lidt som at slikke på et bundt nøgler ? Redigeret 6. December, 2022 af The spoon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mrfisher Skrevet 6. December, 2022 lisså meget som en fisse smager af fisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksen 248 Skrevet 6. December, 2022 Jeg har aldrig prøvet at slikke på et bundt nøgler, men har været i nærkontakt med intimpiercinger, og har ikke lagt videre mærke til smagen. Synes dog en intimpiercing er mere i vejen, end den er fræk, men hver sin lyst 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. December, 2022 The spoon skrev, for 15 minutter siden: smager det så ikke lidt som at slikke på et bundt nøgler Lidt i den retning. Det er i al fald utroligt usexet. Jeg synes personligt det er ulækkert. Det slukker mig totalt. Har oplevet det et par gange med intim piercing. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18135 Skrevet 6. December, 2022 Jeg havde en eks der havde en prins Albert.. Den var virkelig usexet, jeg fortalte ham at det ødelagde "vacuumet" når jeg suttede.. Så røg den spøjst nok ud.. Udover det kan jeg sagtens synes at de der pæne dermals (under huden piercinger) med små diamanter osv er super fine og virkelig feminine, men jeg har hår dernede så det ville være ligesom at tage en diamantring på fingeren inden vanter.. Der jo ingen der ser den alligevel.. Og så ville jeg være nervøs for infektion osv.. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 888 Skrevet 6. December, 2022 Hvorfor hedder det en Prins Albert piercing? Er der belæg for at han har/havde sådan en? Og iøvrigt så får det mig til at gyse når jeg ser billeder af den slags. Hvad er det for en selvdestruktiv lyst, ligesom ballbusting eller ligefrem at få kløvet penis, som jeg også har læst om ....WTF!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. December, 2022 Hedonis skrev, for 4 minutter siden: Hvorfor hedder det en Prins Albert piercing Fordi den første som blev omtalt med denne form for piercing var Prince Albert af England. Ja, det er klamt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg