Flash69 67 Skrevet 6. December, 2022 Hvis du går inde på deres hjemmeside så har du åben til kl 21:30 idag du skal bare bestille bord Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. December, 2022 Run4you skrev, for 11 minutter siden: Låst fordør Deres annoncer er væk fra Al. De var på igår, og vistnok også i morges. Måske juleferie? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
samsø 13 Skrevet 7. December, 2022 Jeg køre til og fra havnen, via Marselis boulevart flere gange daglig. Det er længe siden jeg har set, gitter døren være åben, så der er vist ikke meget aktivitet for tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 7. December, 2022 (edited) samsø skrev, for 11 minutter siden: Jeg køre til og fra havnen, via Marselis boulevart flere gange daglig. Det er længe siden jeg har set, gitter døren være åben, så der er vist ikke meget aktivitet for tiden. Tror ikke det er samme butik i skriver om tænker ts mener Karma i Grønnegade! Tænker du mener Kongsvang alle! Redigeret 7. December, 2022 af dickens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NN 8000 85 Skrevet 8. December, 2022 Run4you skrev, den 6.12.2022 at 16:51: Låst fordør Hej, Gik forbi Karma, Grønnegade, for lidt siden og kan berette, at porten ind til “Åbent”-skiltet igen er åben. NN Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg