Hop til indhold
RWR

Hjælp til første gang

Recommended Posts

Hej folks håber at jeg kan få en hjælpende hånd her ^^

Jeg er en ung mand på 30 og jeg har nu i noget tid tænkt det kunne være frækt at prøve en GP, men jeg har ikke nogen ide om hvad jeg skal kigge efter. 
jeg kunne godt bruge nogle råd eller forslag til en pige/piger som er gode med første gangs gående eller som bare er jeres personlige favoritter. 

kæmpe mange tak på forhånd og feel free at smide en PB hvis ikke i vil dele ud af guld offentlig XD <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad med en geografisk afgrænsning? Din type? Hvad du ønsker af din første session? Osv. 

Hvis du kan sætte lidt flere ord på, bliver det også lidt nemmere at guide dig i den rigtigt retning ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
RWR skrev, for 8 timer siden:

Hej folks håber at jeg kan få en hjælpende hånd her ^^

Jeg er en ung mand på 30 og jeg har nu i noget tid tænkt det kunne være frækt at prøve en GP, men jeg har ikke nogen ide om hvad jeg skal kigge efter. 
jeg kunne godt bruge nogle råd eller forslag til en pige/piger som er gode med første gangs gående eller som bare er jeres personlige favoritter. 

kæmpe mange tak på forhånd og feel free at smide en PB hvis ikke i vil dele ud af guld offentlig XD <3

Betal aldrig forud regler nummer et 

Del dette indlæg

Link til indlæg

NicosRejse skrev, for 22 timer siden:

Hvad med en geografisk afgrænsning? Din type? Hvad du ønsker af din første session? Osv. 

Hvis du kan sætte lidt flere ord på, bliver det også lidt nemmere at guide dig i den rigtigt retning ^_^

Jamen selfølgelig, jeg bor i københavn området
og jeg er til petit piger med en god numse og ikke over de der 190 høj :D og så ikke vag for at gå anal og evt sluge  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...