Hop til indhold
Guest SweetMilf6630

Skægpleje

Recommended Posts

Guest SweetMilf6630

Så vidt jeg har forstået må man tale om alt her og vil ikke spørge på min facebook, da det vil ødelægge overraskelsen. 
Med så mange mænd må nogen have er lækkert skæg.

Så mit spørgsmål er hvilke produkter / mærker er gode og er der nogen som er absolut skrald. 

Skal snart besøge min eks som jeg er på venne status med men ikke ser ret ofte, så kan ikke tjekke badeværelset for hvad der står på hylden. Det er lige mellem hans fødselsdag og jul. Så tænker en gave er på sin plads. Og ved han går højt op i at passe og pleje sit skæg. Så er den bedste gaveidé jeg lige kan komme i tanke om. 

Nogen anbefalinger, pris uden betydning. 
På forhånd tak og go jul til alle. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

https://www.made4men.dk/gordon-beard-straightener-b113?gclid=EAIaIQobChMI-KWk8qzn-wIVD9Z3Ch385w0AEAQYAyABEgKOHPD_BwE

"Skæg glattejernet har en tourmaline keramisk varmeplade med anti-burn belægning, den er designet som en børste, så hårene nemmere kan udglattes. Med skæg glattejernet fra Gordon kan du få bedre kontrol over dit skæg. Det er nemt at ensrette skægget og gøre eventuelle hvirvler mindre synlige."

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

@Carsten tak for link.

Men jeg præciserer lige mit spørgsmål. Tænker i balsam, sæbe, olier. Ting der bruges og man løber tør for. Tænker han har kamme, sakse etc  

Eks. Er der nogen der har erfaring med dette mærke 

https://www.nhordic.dk/vare/ultra-pakken-gaveaeske/?gclid=Cj0KCQiAkMGcBhCSARIsAIW6d0CgQiGpE5f8Bsw-e7xtu5knPU--XYEYUd6bjFEjkTKNp2FgQiLqf1QaAp_yEALw_wcB

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
StevyC skrev, for 16 minutter siden:

Vask hver anden dag med shampoo,

Adr. Det er hår omkring din mund!  Det skal vaskes flere gange om dagen. Det er en decideret bakterie rede. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden:

Det skal vaskes flere gange om dagen. Det er en decideret bakterie rede. 

Og helst med Klorin, eau de chavelle. Bakterierne slås jo ikke ihjel med shampoo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
StevyC skrev, 1 time siden:

For mit eget vedkommende:

Vask hver anden dag med shampoo, brug olie og red det igennem

Ja men hvilke olier er gode. Det er det mit spørgsmål går på. 
Jeg har ikke just selv er skæg der skal plejes. Skal købe en gave og søger mandig erfaring med kvaliteten på produkterne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Pianistinden skrev, for 1 minut siden:

Jeg gav min ex den her og den dufter skønt! Selv sønnike kommentere på det når far har puttet det i skægget :D:wub:

Jeg købte den i Matas

20221207_151356.jpg

Tak. Tænk at der skal en kvinde til at svare på mit spørgsmål. He he

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mrfisher
SweetMilf6630 skrev, for 15 minutter siden:

Ja men hvilke olier er gode. Det er det mit spørgsmål går på. 
Jeg har ikke just selv er skæg der skal plejes. Skal købe en gave og søger mandig erfaring med kvaliteten på produkterne. 

argan - kan købes overalt

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 20 minutter siden:

Tak. Tænk at der skal en kvinde til at svare på mit spørgsmål. He he

Ja spøjst nok, når det burde være mændene der er løsnings orienterede :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Pianistinden skrev, for 8 minutter siden:

Ja spøjst nok, når det burde være mændene der er løsnings orienterede :D

Lol, den løsningsorienterede barberer sig..... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror det vigtigste kriterie for os mænd er at…. Tradaaa… at I kvinder kan lide det. 

Så en super lækker velduftende sæbe eller Olie (som du kan lide duften af) - lidt dyrer end han ellers vil ofre på sig selv. Så er han glad. 

Jeg har været glad for produkter fra lush som måske godt nok traditionelt henvender sig mere til kvinder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Pianistinden skrev, for 11 minutter siden:

Nu var det en løsning på netop skæg, der blev bedt om B)

Netop. Og jeg fjerner jo bare the root cause, altså skægget. Derfor barbering. Derfor løsningsorienteret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 6 minutter siden:

Netop. Og jeg fjerner jo bare the root cause, altså skægget. Derfor barbering. Derfor løsningsorienteret. 

Det er jo fjollet.....hvis jeg beder om hjælp til noget på min Samsung tlf så hjælper det jo ikke noget at folk byder ind med:" På en IPhone, der gør jeg bare....ect ect"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Pianistinden skrev, for 14 minutter siden:

Det er jo fjollet.....hvis jeg beder om hjælp til noget på min Samsung tlf så hjælper det jo ikke noget at folk byder ind med:" På en IPhone, der gør jeg bare....ect ect"

det var en meget dårlig sammenligning. Men det behøver vi jo ikke diskutere. Det afsporer bare. etc 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
tvr skrev, for 1 time siden:

Lol, den løsningsorienterede barberer sig..... 

Det kræver jo også udstyr. 
Mænd er flotte uanset. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
tvr skrev, 1 time siden:

det var en meget dårlig sammenligning. Men det behøver vi jo ikke diskutere. Det afsporer bare. etc 

Du afsporer jo allerede ved, at foreslå en anden løsning. Som jeg da slet ikke er herre over. 
Ville da være totalt skørt at komme til besøget. Og sige jeg ville egentligt ha købt en gave til dig. Forsøgte at finde er godt produkt til dit flotte skæg. Men flertallet siger du skal barbere dig. I øvrigt fandt en fin barbermaskine værsgo. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
SweetMilf6630 skrev, for 36 minutter siden:

Du afsporer jo allerede ved, at foreslå en anden løsning. Som jeg da slet ikke er herre over. 
Ville da være totalt skørt at komme til besøget. Og sige jeg ville egentligt ha købt en gave til dig. Forsøgte at finde er godt produkt til dit flotte skæg. Men flertallet siger du skal barbere dig. I øvrigt fandt en fin barbermaskine værsgo. 

Måske, og humor er jo en svær en..... Jeg havde håbet det humoristiske i at gå efter root cause, når der blev sagt "løsningsorienteret", oven i købet med et lol inkluderet, ville have været obvious. Det var det tydeligvis ikke. Fejlen er min. Jeg beklager

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...