Hop til indhold

Recommended Posts

Prøvede hende i Frederikshavn først i December og har kun godt at sige om oplevelsen, stort set samme historie som den anmeldelse der er linket til

Redigeret af Vupti

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peter563 skrev, den 7.12.2022 at 13:21:

Hey guys

nogen der har prøvet hende her . https://annoncelight.dk/profile/Barbie6969

Det har jeg, lige før jul, og jeg blev overbevist af de indlæg, der er om hende herinde.

Nem kontakt, og hun var klar 1/2 efter.

Vi aftalte 1 time til 1500 med det hele.

Hun er sød og meget ligefrem. Hun ligner billederne meget. Efter et bad srartede hun med kropsmassage til mig og så fik jeg en gang prostatamassage, inden jeg fik suttet min pik rigtig godt. Vi byttede og jeg fik ca. 15-16 cm stiv pik i munden og slikkede løs på hoved, skaft og kugler. Så blev jeg mundkneppet grundigt, inden hun fik min i munden igen.

Det var så godt, at vi slet ikke fik kneppet, og da jeg havde fået hendes sperm i munden, bad jeg hende i stedet slikke mig til jeg kom.

Jeg var ude igen efter 1 time og 10 minutter.

På intet tidspunkt så hun på telefonen som var sat på lydlløs.

Pigen, 9

Stedet, 10

Sex og service, 9 (10 hvis hun havde taget min udløsning i mundet)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Yes...jeg var også hos hende for nogle år siden, da hun var i Aarhus. Sød pige. Nem at snakke med. Dejlig sex.

Det eneste der trak ned var, at hun ikke var så glad for at kysse. Ved ikke om hun har ændret sig på det punkt siden dengang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pølsemanden skrev, den 18.1.2023 at 01:41:

Det har jeg, lige før jul, og jeg blev overbevist af de indlæg, der er om hende herinde.

Nem kontakt, og hun var klar 1/2 efter.

Vi aftalte 1 time til 1500 med det hele.

Hun er sød og meget ligefrem. Hun ligner billederne meget. Efter et bad srartede hun med kropsmassage til mig og så fik jeg en gang prostatamassage, inden jeg fik suttet min pik rigtig godt. Vi byttede og jeg fik ca. 15-16 cm stiv pik i munden og slikkede løs på hoved, skaft og kugler. Så blev jeg mundkneppet grundigt, inden hun fik min i munden igen.

Det var så godt, at vi slet ikke fik kneppet, og da jeg havde fået hendes sperm i munden, bad jeg hende i stedet slikke mig til jeg kom.

Jeg var ude igen efter 1 time og 10 minutter.

På intet tidspunkt så hun på telefonen som var sat på lydlløs.

Pigen, 9

Stedet, 10

Sex og service, 9 (10 hvis hun havde taget min udløsning i mundet)

Lækker stund i havde . Jeg fik den fedeste udløsning mens hun kneppede mg . Dejlig størrelse pik 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...