Peter563 12 Skrevet 7. December, 2022 Hey guys nogen der har prøvet hende her . https://annoncelight.dk/profile/Barbie6969 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kurioz 1 Skrevet 7. December, 2022 Wow! Hvis jeg var i Nordjylland ville jeg klart ha prøvet hende! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter563 12 Skrevet 7. December, 2022 Kurioz skrev, Lige nu: Wow! Hvis jeg var i Nordjylland ville jeg klart ha prøvet hende! Jeg vil også gerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 475 Skrevet 7. December, 2022 Her er noget fra 2019 angående Mabel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter563 12 Skrevet 7. December, 2022 Mister12 skrev, for 4 minutter siden: Her er noget fra 2019 angående Mabel Tak . Lyder som en god oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vupti 3 Skrevet 27. December, 2022 (edited) Prøvede hende i Frederikshavn først i December og har kun godt at sige om oplevelsen, stort set samme historie som den anmeldelse der er linket til Redigeret 27. December, 2022 af Vupti Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pølsemanden 162 Skrevet 18. Januar, 2023 Peter563 skrev, den 7.12.2022 at 13:21: Hey guys nogen der har prøvet hende her . https://annoncelight.dk/profile/Barbie6969 Det har jeg, lige før jul, og jeg blev overbevist af de indlæg, der er om hende herinde. Nem kontakt, og hun var klar 1/2 efter. Vi aftalte 1 time til 1500 med det hele. Hun er sød og meget ligefrem. Hun ligner billederne meget. Efter et bad srartede hun med kropsmassage til mig og så fik jeg en gang prostatamassage, inden jeg fik suttet min pik rigtig godt. Vi byttede og jeg fik ca. 15-16 cm stiv pik i munden og slikkede løs på hoved, skaft og kugler. Så blev jeg mundkneppet grundigt, inden hun fik min i munden igen. Det var så godt, at vi slet ikke fik kneppet, og da jeg havde fået hendes sperm i munden, bad jeg hende i stedet slikke mig til jeg kom. Jeg var ude igen efter 1 time og 10 minutter. På intet tidspunkt så hun på telefonen som var sat på lydlløs. Pigen, 9 Stedet, 10 Sex og service, 9 (10 hvis hun havde taget min udløsning i mundet) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Havemand 321 Skrevet 20. Januar, 2023 Yes...jeg var også hos hende for nogle år siden, da hun var i Aarhus. Sød pige. Nem at snakke med. Dejlig sex. Det eneste der trak ned var, at hun ikke var så glad for at kysse. Ved ikke om hun har ændret sig på det punkt siden dengang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pølsemanden 162 Skrevet 22. Januar, 2023 Vi kyssede men det var ikke dybe våde kys. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter563 12 Skrevet 24. Januar, 2023 Pølsemanden skrev, den 18.1.2023 at 01:41: Det har jeg, lige før jul, og jeg blev overbevist af de indlæg, der er om hende herinde. Nem kontakt, og hun var klar 1/2 efter. Vi aftalte 1 time til 1500 med det hele. Hun er sød og meget ligefrem. Hun ligner billederne meget. Efter et bad srartede hun med kropsmassage til mig og så fik jeg en gang prostatamassage, inden jeg fik suttet min pik rigtig godt. Vi byttede og jeg fik ca. 15-16 cm stiv pik i munden og slikkede løs på hoved, skaft og kugler. Så blev jeg mundkneppet grundigt, inden hun fik min i munden igen. Det var så godt, at vi slet ikke fik kneppet, og da jeg havde fået hendes sperm i munden, bad jeg hende i stedet slikke mig til jeg kom. Jeg var ude igen efter 1 time og 10 minutter. På intet tidspunkt så hun på telefonen som var sat på lydlløs. Pigen, 9 Stedet, 10 Sex og service, 9 (10 hvis hun havde taget min udløsning i mundet) Lækker stund i havde . Jeg fik den fedeste udløsning mens hun kneppede mg . Dejlig størrelse pik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 272 Skrevet 11. August Er det den samme som hende her?? https://annoncelight.dk/showad/356052 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nielst 335 Skrevet 11. August (edited) Ja, det er det. Hun er åbenbart kommet til kbh area.:) Redigeret 11. August af nielst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg