stone69 61 Skrevet 7. December, 2022 https://annoncelight.dk/showad/216817 Er der nogen der har besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 244 Skrevet 8. December, 2022 Jeg har besøgt hende for et par uger siden. Det er hende på billederne og alderen er ikke helt ved siden af. Venlig dame, som giver okay service. Megen gennemsnitlig. Ikke dårlig og heller ikke noget ekstraordinært. Kommer jeg igen? Måske hvis jeg er på de kanter igen… men ikke noget som jeg kører langt efter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 8. December, 2022 Til sailorman, hvilke ydelser fik du og til hvilken pris Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 244 Skrevet 8. December, 2022 (edited) Bosse1910 skrev, for 6 timer siden: Til sailorman, hvilke ydelser fik du og til hvilken pris Jeg fik en halv time med kys, superfransk og dansk. Til 1100 kr. Hun var ikke til dybe kys. Redigeret 8. December, 2022 af Sailorman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg